Nowe Mitsubishi Fuso
Fuso to podmarka Mitsubishi, która oferuje lekkie ciężarówki, typowo miejskie. Daimler AG jest większościowym udziałowcem posiadając prawie 90% akcji marki Fuso. Pozostałe udziały należą do Mitsubishi Corporation.
Przykładem jest Mitsubishi Fuso Canter 3C15 - mini ciężarówka na prawo jazdy kategorii B. To auto ciężarowe o dużej zwrotności. W codziennym użytkowaniu jest niezastopiąna , a w połączoniu ze sporymi możliwościami konfiguracji i zabudowy jest po prostu idealna na miejskie trasy, lokalne budowy czy małe firmy. Do wyboru ma różne rozstawy osi i długości kabin, które mogą pomieścić nawet do 6 pasażerów. Samochody dostawcze również występują, mają po prostu zabudowę zamkniętą z tylnymi dwuskrzydłowymi drzwiami.
Fuso to bardzo przemyślany pojazd mogący służyć jako wywrotka, auto-laweta, piaskarka z pługiem śnieżnym, skrzynia czy nawet zamknięta izoterma. Również kabiny dostępne są w kilku wersjach: wąskiej, komfortowej i podwójnej. Rozstawy osi dostępne są w zakresie od 2500 mm do 4750 mm.
Oś pojazdu znajduje się centralnie pod kierownicą, a to powoduje, że Fuso jest bardzo zwrotny. ale równocześnie prowadzi się jak autobus, albo ciężarówka. Skręcać można później, niż ma to miejsce w przypadku osobówki. Napęd to silnik diesla o pojemności 3l i mocy 150 KM. Dysponuje dużym momentem obrotowym dzięki czemu ma możliwości pracować nawet w klasie 7,5 t ładowności.
Skrzynia biegów to dwusprzęgłowa, zautomatyzowana przekładnia DUONIC. Posiada możliwość ręcznego wyboru przełożenia, a także seryjny program ECO, który redukuje zużycie paliwa wynoszące średnio ok. 11 l/100 km. W seryjnym wyposażeniu znajduje się system ABS z elektronicznym rozdzielaczem siły hamowania EBD i system ESP. Fuso Canter to nowoczesny i uniwersalny samochód dostawczo-ciężarowy.