Furgony załogowe uniwersalne samochody dostawcze dla Twojej firmy
Zastanawiasz się co wziąć pod uwagę przy zakupie furgonetki dla małej firmy? W latach 2001-2020 samozatrudnienie w sektorze MŚP wzrosło o ponad 50% jak stwierdzono w najnowszym raporcie. Z czego 65% osób jest uzależnionych od swojego samochodu dostawczego potrzebnego do pracy.
Nowy samochód dostawczy ma wiele zalet, takich jak niezawodność mechaniczna, najnowsza technologia i zazwyczaj dłuższa gwarancja, jeśli coś pójdzie nie tak z pojazdem. Jednak nowy samochód dostawczy może kosztować znacznie więcej niż używany samochód dostawczy i może szybko stracić na wartości. To determinuje wybór w głównej mierze. Ale co jeszcze? Zdecydowanie zwraca się uwagę na uniwersalność zabudowy, w tym na możliwość komfortowego przewiezienia kilku pracowników wraz z towarem.
Podczas gdy reszta gamy vanów Opla jest podobna do pojazdów grupy PSA (Combo i Vivaro) Movano nadal podobny jest do Renault Master. Co prawda aktualizacja z 2019 roku spowodowała, że Opel Movano otrzymał ulepszoną technologię, aby utrzymać konkurencyjność i to widać po wynikach sprzedaży. Układy zabudowy Konwersje obejmują wywrotki jak i do przewozu pasażerów, a moc silnika wysokoprężnego w całej gamie pomaga utrzymać niskie koszty paliwa. Wybierając Movano skorzystasz z systemu informacyjno-rozrywkowego Opla Intellilink z ekranem dotykowym, a najnowsza łączność sprawia, że operatorzy flot mogą monitorować pojazdy i zarządzać nimi na żywo.
Podobnie jak Renault Master i Nissan NV400 , Citroen i Peugeot to w zasadzie ten sam van, ale z różnymi znaczkami. W ofercie dostępne są cztery długości w trzech rozstawach osi i trzech wysokościach dachu, co oznacza, że objętość ładunków waha się od 8 do 17 metrów sześciennych. W kabinie jest dość prosty w porównaniu z najnowszymi dużymi furgonami, ale jest funkcjonalny i pojemny. Citroen Jumper ma miejsce dla trzech osób, które bez ścisku przemieszczą się nawet na dłuższej trasie.