Używany Opel VIVARO
Opel VIVARO OKAZJA * NAJTANIEJ * samochód demonstracyjny

78000 PLN netto
Brak avatara
MM CARS WARSZAWA SP. Z O.O.
Warszawa, Polska
W Serwisie od 907 dni
663... Pokaż numer

Zgłoś naruszenie

Dane pojazdu

  • Kategoria: Do 9 osób
  • Marka: Opel
  • Model: VIVARO
  • Rodzaj paliwa: Diesel
  • Pojemność silnika: 1599cm3
  • Moc silnika: 125KM
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Liczba miejsc: 9
  • Liczba drzwi: 0
  • Rok produkcji: 2017
  • Kraj pochodzenia: Polska
  • Przebieg: 26500km
  • Kolor: Srebrny
  • Pierwszy właściciel: Nie
  • Serwisowany w ASO: Nie
  • Stan: Używany

Wyposażenie

  • ABS
  • Centralny zamek
  • Immobilizer
  • speed-control
  • Wspomaganie kierownicy
  • Bluetooth
  • ESP (stabilizacja toru jazdy)

Opis

OPEL VIVARO KOMBI 9-osobowe 1.6 CDTI Bi-turbo / 125 KM Edition Extra Long (JOB 0028TY55), samochód po demonstracyjny, zarejestrowany

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:
KLIMATYZACJA z przodu;
Układ ABS z systemami EBD i EBA (elektronicznym rozdziałem siły hamowania i wspomaganiem hamowania awaryjnego)
ESP ® 9.0 - elektroniczny system kontroli toru jazdy wraz systemem wspomagania ruszania na pochyłościach
Zamek centralny
Elektrycznie sterowane szyby przednie
Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne
Prawe drzwi przesuwane ze stałym oknem
Lewy panel boczny ze stałym oknem
Tylne drzwi dwuskrzydłowe, przeszklone, otwierane pod kątem 180st.
Stałe okna boczne w tylnej części nadwozia
Felgi stalowe 16 x 6,5 z oponami 215/65 R16C
Pełnowymiarowe kołpaki kół
System monitorowania ciśnienia w oponach
Pełnowymiarowe koło zapasowe
Światła do jazdy dziennej
Przednie poduszki powietrzne kierowcy i pasażera (z funkcją dezaktywacji)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach
Czujnik temperatury zewnętrznej
Radioodbiornik R16 BT USB ze zintegrowanym wyświetlaczem, portalem Bluetooth®, złączami AUX-in, 2x USB
Tapicerka Tricess Blue, czarno-niebieska, kokpit w kolorze czarno-niebieskim
Regulowany fotel kierowcy z podłokietnikiem (6 kierunków przód-tył, góra-dół, pochylenie oparcia, regulacja podparcia lędźwiowego)
3-osobowa kanapa w 2. rzędzie siedzeń, wyjmowana (mocowania ISOFIX na dwóch zewnętrznych miejscach)
3-osobowa kanapa w 3. rzędzie siedzeń, wyjmowana, składana
Podwójne siedzenie pasażera z przodu
Pokryta tworzywem podłoga w tylnej części wnętrza
Plastikowe, czarne panele do połowy wysokości ścian w tylnej części wnętrza
Przyciski sterowania na kole kierownicy
Komputer pokładowy
Tempomat
Przedni zderzak i boczne elementy tylnego zderzaka lakierowane w kolorze nadwozia

WYPOSAŻENIE DODATKOWE:
Lakier metalik - SREBRNY
Pakiet Tour (Tapicerka Premium Java Nate Connect, czarna, kokpit czarny z chromowanymi elementami ozdobnymi, tylne kanapy z podłokietnikami; Światła do jazdy dziennej LED, Boczne listwy lakierowane, Lusterka boczne lakierowane, Przedni Grill chromowany, tylne słupki i obudowy lamp w kolorze nadwozia, Czujniki parkowania z tyłu, Klimatyzacja z nawiewem dodatkowym na tył, ciepły nawiew na tył, okna w drzwiach przesuwnych - przesuwane, Drzwi lewe przesuwne, przyciemnione szyby).
Wycieraczki tylnych drzwi
Pakiet Widoczność ( Lampy przeciwmgielne, czujnik deszczu, czujnik zmierzchu, automatyczny włącznik świateł i wycieraczek)
Skórzana kierownica

Cena katalogowa prezentowanego modelu: 140.250zł brutto
Cena sprzedaży: 103.900 zł/ brutto
Cena dotyczy zakupu pojazdu przez WYBRANE GRUPY ZAWODOWE z finansowaniem i ubezpieczeniem zawieranym za pośrednictwem salonu MM Cars Sp. z o.o.
W przypadku innego finansowania, ubezpieczenia na dowolną firmę: 106.900 zł/ brutto

PROMOCJA! PREZENTOWANE AUTO ZA 96000 ZŁ/ BRUTTO!

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, paragraf 1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszeń.
W cenę auta nie są wliczone zaprezentowane akcesoria.

Kontakt z działem samochodów używanych
Aleksander Kośka +48 609 88 20 87
Mariusz Piaseczny +48 512 16 02 63

Samochód dostępny w salonie
MMCars Warszawa Sp. z o.o.
Warszawa, Al. Jerozolimskie 237
JOB: 0028TY55

Rynek samochodów dostawczych w Polsce jak sprzedają się auta dostawcze w 2021 roku?

Wzrosty zakupu samochodów dostawczych do 3,5 tony przez firmy wyniósł na początku 2021 roku ponad 40%. Na tym rynku liderem jest Renault, za nim Fiat, a trzeci w rankingu Ford. Jeśli chodzi o modele to z niewielką przewagą wygrywa Renault Master, potem Iveco Daily, kolejno Peugeot Boxer. Do końca marca 2021 sprzedano ich łącznie 1340 sztuk, co stanowi na tą chwilę 35% wszystkich sprzedanych modeli samochodów dostawczych bezpośrednio firmom (niewliczane w to są zakupy dla osób fizycznych).

Auta dostawcze chętnie też kupują osoby fizyczne. Tutaj wzrost po pierwszym kwartale 2021 roku jest imponujący. Odnotowano ponad 90% wzrost zakupu pojazdów dostawczych przez osoby fizyczne. Liderem jest tutaj Renault, a związane jest to prawdopodobnie przez fakt, że producent posiada szeroką gamę pojazdów.

Oferowane przez Renault zabudowy specjalistyczne także zostały docenione na rynku. Analitycy celują, że takie uwarunkowania pozwoliły utrzymać pozycję lidera sprzedaży wśród aut dostawczych. Na pewno powodzeniem cieszą się nowe Renault Express Van i Renault Kangoo Van.

Rosnąca sprzedaż Forda może jednak zakłócić obecne podium wśród marek najchętniej kupowanych w segmencie aut dostawczych. Ford od pewnego czasu powiększa ilość sprzedanych pojazdów i wg. prognoz SAMAR może dojść do sytuacji, że obejmie prowadzenie. Zatem czy będzie nowy lider sprzedaży samochodów dostawczych jeszcze w tym roku?

Samochody dostawcze

Rozwój technologii powoduje, że dzisiaj samochody dostawcze nie odbiegają znacznie od aut osobowych pod względem funkcjonalności i wartości użytkowej. Mogą one osiągać znaczne prędkości a komfort podróży na dalekie odległości jest bardzo wysoki. Spalanie nie odbiega już tak bardzo od aut codziennego użytku.

Dzisiaj samochody dostawcze to nie tylko ładowność brana pod uwagę, ale także mobilność, ekonomia i wyposażenie dla komfortu pracy. Szeroki rynek modeli powoduje wiele dylematów przy wyborze, dlatego warto przemyśleć kwestię zakupu takiego pojazdu, a dokładnie to co powinien wnieść swoim zakupem, a co jest mniej istotne.

Auta dostawcze co wybrać dla firmy?

Przy wyborze w związku ze zróżnicowaniem tego rodzaju pojazdu oraz rodzajem działalności jaką prowadzi firma, konkretnie związanych z tym potrzeb wybór nie jest prosty. Wydaje się, że auta dostawcze to zabudowa i marka. Ale to nie wszystko. Owszem dla małego sklepu będzie to mały miejski dostawczak, ale już inny dla firmy budowlanej, czy kurierskiej. Większość branż wybierze auta dostawcze o ładowności do 3,5 t w związku z tym, że nie ma potrzeby uzyskania dodatkowych uprawnień, wystarczy prawo jazdy kategorii B.

Priorytetem większość firm przy wyborze pojazdu jest przestrzeń ładunkowa. Jeżeli nie pod względem ładowności, to ułożenia wnętrza, np. najmniej wystające nadkola, czy duże boczne drzwi, ogólna długość przestrzeni ładunkowej. Przykładowo dla firmy przeprowadzkowej lub budowlanej sprawdzą się pojazdy większe np. dłuższe niż 3,3 m długości. W przypadku małego lokalnego sklepiku korzystniejszy z kolei będzie kompaktowy rozmiar auta i dodatkowo wygodne, szerokie boczne drzwi odsuwane, czy dzielone tylne, a niepodnoszone.

Wiele firm wybiera nowoczesne rozwiązania technologiczne, które mogą wnieść oszczędności firmie. Dzisiaj samochody dostawcze oferują spory komfort jazdy a na drogach szybkiego ruchu nie odbiegają autom osobowym. Dlatego istotne jest, aby mimo mobilności oferowały oszczędność w spalaniu paliwa. Samochody dostawcze mogą pokonywać dziennie spore odległości, z prędkościami rzędu 130-140 km/h i przy braku ekonomii sporym kosztem byłoby paliwo.

Sposób finansowania zakupu jest istotny pod względem księgowym, chodzi tu o możliwość wliczania w koszty działalności odsetek od kredytu lub leasingu.

Analizy pokazują, że wielu przedsiębiorców nie wybiera samochodu ze względu na opinię marce. Dzisiaj zakup opiera się na wybraniu kilku modeli, a potem porównanie ich pod względem kosztów przeglądu, części zamiennych, ogólnych kosztów serwisowania pojazdu czy utracie wartości po określonym czasie eksploatacji.