Nowy Opel VIVARO
Opel VIVARO Furgon L2H1 BiTurbo 1,6 145 KM Rocznik 2019

74900 PLN netto
Brak avatara
BUDMAT AUTO 3 Sp z o.o.
PŁOCK, Polska
W Serwisie od 910 dni
502... Pokaż numer

Zgłoś naruszenie

Dane pojazdu

  • Kategoria: Furgon / Blaszak
  • Marka: Opel
  • Model: VIVARO
  • Rodzaj paliwa: Diesel
  • Pojemność silnika: 1598cm3
  • Moc silnika: 145KM
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Liczba miejsc: 3
  • Liczba drzwi:
  • Rok produkcji: 2019
  • Kraj pochodzenia: Polska
  • Przebieg: 1km
  • Kolor: Srebrny
  • Pierwszy właściciel: Nie
  • Serwisowany w ASO: Nie
  • Stan: Nowy

Wyposażenie

  • ABS
  • Centralny zamek
  • Elektryczne szyby
  • Immobilizer
  • speed-control
  • Wspomaganie kierownicy
  • ASR (kontrola trakcji)
  • Bluetooth
  • Czujnik parkowania
  • ESP (stabilizacja toru jazdy)
  • Klimatyzacja manualna
  • Komputer pokładowy
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Przesuwane drzwi

Opis

Oferta Autoryzowanego Dealera OPEL - BUDMAT AUTO 3 Sp. z o.o.
ul. Bielska 55, 09-400 Płock

Kontakt do dedykowanego doradcy ds. Samochodów Dostawczych:

- 505 197 653 - Hubert Śladowski
- 502 197 429 - Przemysław Borowski

Wyposażenie standardowe oferowane samochodu :

• Kokpit standardowy w kolorze czarno-niebieskim 
• Radio R16 BT USB (mp3, zintegrowany wyświetlacz, BlueTooth, 2 x USB) 
• PAKIET ZEWNĘTRZNY 1 (lakierowane zderzaki, przedni w całości, boczne elementy tylnego zderzaka) 
• Elektryczne szyby przednie 
• Regulowany fotel kierowcy (6 kierunków przód-tył, góra-dół, pochylenie oparcia, regulacja podparcia ledzwiowego, podłokietnik) 
• Brak przeszklenia w tylnej cześci nadwozia (od słupków B) 
• Fotel pasażera dla 2 osób 
• Poduszka powietrzna kierowcy 
• Kluczyk dwuklawiszowy do centralnego zamka 
• Pełna stalowa przegroda przestrzeni ładunkowej bez okna 
• Przesuwane prawe boczne drzwi bez okna 
• Lewy panel boczny bez okna 
• Klimatyzacja manualna z przodu 
• Podłokietnik kierowcy 
• Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka 
• Drzwi tylne nieprzeszklone, otwierane pod kątem 180 stopni 
• ABS z systemem EBD i EBA (elektronicznym rozdziałem siły hamowania i wspomaganiem) 
• Tempomat 
• Gniazdko 12V w przedziale ładunkowym 
• Sterowanie radiem na kole kierownicy 
• Kierownica standardowa, regulowana w dwóch płaszczyznach 
• Najnowsze ESP klasy premium - Elektroniczny system kontroli stabilności, wraz systemem Hill-Assist - wspomaganiem ruszania pod wzniesienia. W przypadku domówienia haka VR2 - rozwinięty o system kontroli prowadzenia przyczepy 
• Pełnowymiarowe koło zapasowe 
• Opony 205/65 R16C 
• Pełnowymiarowe kołpaki 
• Felgi stalowe 16 x 6J, desing 1 
• Światła do jazdy dziennej (konwencjonalne) 
• Tapicerka Tricess Blue, czarno-niebieska 
• Język komunikatów - polski 
• Komputer pokładowy 
• Centralny zamek bez deadlocka 
• Uchwyty do mocowania ładunku: 6-8 w podłodze i 10 na ścianach bocznych 
• Uchwyty do mocowania ładunku: 6-8 w podłodze 
• Filtr przeciwpyłkowy


Wyposażenie dodatkowe wliczone w cenę auta:

* Lakier metalizowany
* Czujniki parkowania (4 czujniki w tylnym zderzaku) 
* Światła przeciwmgielne
* Automatyczny włącznik świateł
* Czujnik deszczu
* Czujnik zmierzchu

- 505 197 653 - Hubert Śladowski
- 502 197 429 - Przemysław Borowski


FINANSOWANIE :
Posiadamy szeroką gamę kredytów i leasingów które staramy się zawsze dopasować do Państwa potrzeb. Szczegóły oferty dostępne w salonie lub pod numerem telefonu:

PRZYJMIEMY SAMOCHÓD UŻYWANY W ROZLICZENIU:
Proponujemy pozostawienie samochodu używanego w rozliczeniu za nowy. Zapewniamy bezpłatną wycenę w naszym salonie!

UMÓW SIĘ NA JAZDĘ PRÓBNĄ W NASZYM SALONIE.
*Powyższa informacja nie stanowi oferty w myśl prawa handlowego (art. 66 § 1 k.c.), więcej informacji możecie Państwo uzyskać kontaktując się z naszym Działem Sprzedaży.

Rynek samochodów dostawczych w Polsce jak sprzedają się auta dostawcze w 2021 roku?

Wzrosty zakupu samochodów dostawczych do 3,5 tony przez firmy wyniósł na początku 2021 roku ponad 40%. Na tym rynku liderem jest Renault, za nim Fiat, a trzeci w rankingu Ford. Jeśli chodzi o modele to z niewielką przewagą wygrywa Renault Master, potem Iveco Daily, kolejno Peugeot Boxer. Do końca marca 2021 sprzedano ich łącznie 1340 sztuk, co stanowi na tą chwilę 35% wszystkich sprzedanych modeli samochodów dostawczych bezpośrednio firmom (niewliczane w to są zakupy dla osób fizycznych).

Auta dostawcze chętnie też kupują osoby fizyczne. Tutaj wzrost po pierwszym kwartale 2021 roku jest imponujący. Odnotowano ponad 90% wzrost zakupu pojazdów dostawczych przez osoby fizyczne. Liderem jest tutaj Renault, a związane jest to prawdopodobnie przez fakt, że producent posiada szeroką gamę pojazdów.

Oferowane przez Renault zabudowy specjalistyczne także zostały docenione na rynku. Analitycy celują, że takie uwarunkowania pozwoliły utrzymać pozycję lidera sprzedaży wśród aut dostawczych. Na pewno powodzeniem cieszą się nowe Renault Express Van i Renault Kangoo Van.

Rosnąca sprzedaż Forda może jednak zakłócić obecne podium wśród marek najchętniej kupowanych w segmencie aut dostawczych. Ford od pewnego czasu powiększa ilość sprzedanych pojazdów i wg. prognoz SAMAR może dojść do sytuacji, że obejmie prowadzenie. Zatem czy będzie nowy lider sprzedaży samochodów dostawczych jeszcze w tym roku?

Samochody dostawcze

Rozwój technologii powoduje, że dzisiaj samochody dostawcze nie odbiegają znacznie od aut osobowych pod względem funkcjonalności i wartości użytkowej. Mogą one osiągać znaczne prędkości a komfort podróży na dalekie odległości jest bardzo wysoki. Spalanie nie odbiega już tak bardzo od aut codziennego użytku.

Dzisiaj samochody dostawcze to nie tylko ładowność brana pod uwagę, ale także mobilność, ekonomia i wyposażenie dla komfortu pracy. Szeroki rynek modeli powoduje wiele dylematów przy wyborze, dlatego warto przemyśleć kwestię zakupu takiego pojazdu, a dokładnie to co powinien wnieść swoim zakupem, a co jest mniej istotne.

Auta dostawcze co wybrać dla firmy?

Przy wyborze w związku ze zróżnicowaniem tego rodzaju pojazdu oraz rodzajem działalności jaką prowadzi firma, konkretnie związanych z tym potrzeb wybór nie jest prosty. Wydaje się, że auta dostawcze to zabudowa i marka. Ale to nie wszystko. Owszem dla małego sklepu będzie to mały miejski dostawczak, ale już inny dla firmy budowlanej, czy kurierskiej. Większość branż wybierze auta dostawcze o ładowności do 3,5 t w związku z tym, że nie ma potrzeby uzyskania dodatkowych uprawnień, wystarczy prawo jazdy kategorii B.

Priorytetem większość firm przy wyborze pojazdu jest przestrzeń ładunkowa. Jeżeli nie pod względem ładowności, to ułożenia wnętrza, np. najmniej wystające nadkola, czy duże boczne drzwi, ogólna długość przestrzeni ładunkowej. Przykładowo dla firmy przeprowadzkowej lub budowlanej sprawdzą się pojazdy większe np. dłuższe niż 3,3 m długości. W przypadku małego lokalnego sklepiku korzystniejszy z kolei będzie kompaktowy rozmiar auta i dodatkowo wygodne, szerokie boczne drzwi odsuwane, czy dzielone tylne, a niepodnoszone.

Wiele firm wybiera nowoczesne rozwiązania technologiczne, które mogą wnieść oszczędności firmie. Dzisiaj samochody dostawcze oferują spory komfort jazdy a na drogach szybkiego ruchu nie odbiegają autom osobowym. Dlatego istotne jest, aby mimo mobilności oferowały oszczędność w spalaniu paliwa. Samochody dostawcze mogą pokonywać dziennie spore odległości, z prędkościami rzędu 130-140 km/h i przy braku ekonomii sporym kosztem byłoby paliwo.

Sposób finansowania zakupu jest istotny pod względem księgowym, chodzi tu o możliwość wliczania w koszty działalności odsetek od kredytu lub leasingu.

Analizy pokazują, że wielu przedsiębiorców nie wybiera samochodu ze względu na opinię marce. Dzisiaj zakup opiera się na wybraniu kilku modeli, a potem porównanie ich pod względem kosztów przeglądu, części zamiennych, ogólnych kosztów serwisowania pojazdu czy utracie wartości po określonym czasie eksploatacji.