Używany Opel Combo
Opel Combo VAN L2H1 1.6 CDTI 105 KM Demonstracyjny

45000 PLN netto
Brak avatara
BIAŁYSTOK, Polska
W Serwisie od 904 dni
856... Pokaż numer

Zgłoś naruszenie

Dane pojazdu

  • Kategoria: Furgon / Blaszak
  • Marka: Opel
  • Model: Combo
  • Rodzaj paliwa: Diesel
  • Pojemność silnika: 1600cm3
  • Moc silnika: 105KM
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Liczba miejsc: 2
  • Liczba drzwi:
  • Rok produkcji: 2017
  • Kraj pochodzenia: Polska
  • Przebieg: 16200km
  • Kolor: Biały
  • Pierwszy właściciel: Tak
  • Serwisowany w ASO: Tak
  • Stan: Używany

Wyposażenie

  • ABS
  • CD
  • Centralny zamek
  • Elektryczne szyby
  • Immobilizer
  • speed-control
  • Wspomaganie kierownicy
  • ASR (kontrola trakcji)
  • Czujnik parkowania
  • ESP (stabilizacja toru jazdy)
  • Klimatyzacja manualna
  • Komputer pokładowy
  • Przesuwane drzwi
  • Radio fabryczne

Opis

OPEL COMBO VAN L2H1 1.6 CDTI 105 KM MT6

SAMOCHÓD DEMONSTRACYJNY DEALERA
I REJESTRACJA - SIERPIEŃ 2017, GWARANCJA DO SIERPNIA 2019 + MOŻLIWOŚĆ PRZEDŁUŻENIA


WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:

• Lusterka zewnętrzne w kolorze czarnym
• Prawe drzwi przesuwane bez okna
• Tylne drzwi skrzydłowe, asymetryczne, nieprzeszklone
• Felgi stalowe 15''
• Pełnowymiarowe koło zapasowe
• Fotel kierowcy z regulacją nachylenia oparcia
• Elektrycznie sterowane przednie szyby
• Kolumna kierownicy z regulacją w 2 płaszczyznach
• Pełna przegroda kabiny oddzielająca przedział pasażerski od bagażowego
• Wspomaganie układu kierowniczego
• Przednia poduszka powietrzna kierowcy
• Układ ABS
• System stabilizacji toru jazdy ESP z układem wspomagania ruszania na pochyłościach

WYPOSAŻENIE DODATKOWE:

• Pakiet Combo Van 
- Klimatyzacja sterowana ręcznie
- Zdalnie sterowany zamek centralny
- Radioodbiornik RDS z odtwarzaczem CD, 4 głośniki 4x20W
- Podłoga przestrzeni bagażowej pokryta tworzywem PVC
- Uchwyt na dokumenty na desce rozdzielczej.

• Pakiet Funkcjonalny
- Czujnik parkowania z tyłu
- Światła przeciwmgielne przednie
- Elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne
- Tempomat
- Czujnik temperatury zewnętrznej

• Zderzaki w kolorze nadwozia


CENA PREZENTOWANEGO MODELU: 86 900 ZŁ

CENA PROMOCYJNA: 45 000 ZŁ NETTO / 55 350 ZŁ BRUTTO


Sprawdź dodatkowe korzyści wynikające z naszych firmowych programów finansowania.
Mamy bardzo elastyczną ofertę.

Rynek samochodów dostawczych w Polsce jak sprzedają się auta dostawcze w 2021 roku?

Wzrosty zakupu samochodów dostawczych do 3,5 tony przez firmy wyniósł na początku 2021 roku ponad 40%. Na tym rynku liderem jest Renault, za nim Fiat, a trzeci w rankingu Ford. Jeśli chodzi o modele to z niewielką przewagą wygrywa Renault Master, potem Iveco Daily, kolejno Peugeot Boxer. Do końca marca 2021 sprzedano ich łącznie 1340 sztuk, co stanowi na tą chwilę 35% wszystkich sprzedanych modeli samochodów dostawczych bezpośrednio firmom (niewliczane w to są zakupy dla osób fizycznych).

Auta dostawcze chętnie też kupują osoby fizyczne. Tutaj wzrost po pierwszym kwartale 2021 roku jest imponujący. Odnotowano ponad 90% wzrost zakupu pojazdów dostawczych przez osoby fizyczne. Liderem jest tutaj Renault, a związane jest to prawdopodobnie przez fakt, że producent posiada szeroką gamę pojazdów.

Oferowane przez Renault zabudowy specjalistyczne także zostały docenione na rynku. Analitycy celują, że takie uwarunkowania pozwoliły utrzymać pozycję lidera sprzedaży wśród aut dostawczych. Na pewno powodzeniem cieszą się nowe Renault Express Van i Renault Kangoo Van.

Rosnąca sprzedaż Forda może jednak zakłócić obecne podium wśród marek najchętniej kupowanych w segmencie aut dostawczych. Ford od pewnego czasu powiększa ilość sprzedanych pojazdów i wg. prognoz SAMAR może dojść do sytuacji, że obejmie prowadzenie. Zatem czy będzie nowy lider sprzedaży samochodów dostawczych jeszcze w tym roku?

Samochody dostawcze

Rozwój technologii powoduje, że dzisiaj samochody dostawcze nie odbiegają znacznie od aut osobowych pod względem funkcjonalności i wartości użytkowej. Mogą one osiągać znaczne prędkości a komfort podróży na dalekie odległości jest bardzo wysoki. Spalanie nie odbiega już tak bardzo od aut codziennego użytku.

Dzisiaj samochody dostawcze to nie tylko ładowność brana pod uwagę, ale także mobilność, ekonomia i wyposażenie dla komfortu pracy. Szeroki rynek modeli powoduje wiele dylematów przy wyborze, dlatego warto przemyśleć kwestię zakupu takiego pojazdu, a dokładnie to co powinien wnieść swoim zakupem, a co jest mniej istotne.

Auta dostawcze co wybrać dla firmy?

Przy wyborze w związku ze zróżnicowaniem tego rodzaju pojazdu oraz rodzajem działalności jaką prowadzi firma, konkretnie związanych z tym potrzeb wybór nie jest prosty. Wydaje się, że auta dostawcze to zabudowa i marka. Ale to nie wszystko. Owszem dla małego sklepu będzie to mały miejski dostawczak, ale już inny dla firmy budowlanej, czy kurierskiej. Większość branż wybierze auta dostawcze o ładowności do 3,5 t w związku z tym, że nie ma potrzeby uzyskania dodatkowych uprawnień, wystarczy prawo jazdy kategorii B.

Priorytetem większość firm przy wyborze pojazdu jest przestrzeń ładunkowa. Jeżeli nie pod względem ładowności, to ułożenia wnętrza, np. najmniej wystające nadkola, czy duże boczne drzwi, ogólna długość przestrzeni ładunkowej. Przykładowo dla firmy przeprowadzkowej lub budowlanej sprawdzą się pojazdy większe np. dłuższe niż 3,3 m długości. W przypadku małego lokalnego sklepiku korzystniejszy z kolei będzie kompaktowy rozmiar auta i dodatkowo wygodne, szerokie boczne drzwi odsuwane, czy dzielone tylne, a niepodnoszone.

Wiele firm wybiera nowoczesne rozwiązania technologiczne, które mogą wnieść oszczędności firmie. Dzisiaj samochody dostawcze oferują spory komfort jazdy a na drogach szybkiego ruchu nie odbiegają autom osobowym. Dlatego istotne jest, aby mimo mobilności oferowały oszczędność w spalaniu paliwa. Samochody dostawcze mogą pokonywać dziennie spore odległości, z prędkościami rzędu 130-140 km/h i przy braku ekonomii sporym kosztem byłoby paliwo.

Sposób finansowania zakupu jest istotny pod względem księgowym, chodzi tu o możliwość wliczania w koszty działalności odsetek od kredytu lub leasingu.

Analizy pokazują, że wielu przedsiębiorców nie wybiera samochodu ze względu na opinię marce. Dzisiaj zakup opiera się na wybraniu kilku modeli, a potem porównanie ich pod względem kosztów przeglądu, części zamiennych, ogólnych kosztów serwisowania pojazdu czy utracie wartości po określonym czasie eksploatacji.