Samochody ciężarowe nowe i używane

Ciężarowe Renault

Szukasz samochodów ciężarowych Renault? Sprawdź dostępne ogłoszenia ciężarowych Renault

Renault T480 Ciężarowe 2016

Renault T480

faktura VAT
69.052 PLNnetto
Europejskie Centrum Remarketingu Sp. z o.o.
location_on

Komorniki

Renault t Ciężarowe 2017

Renault t

Centralny zamek , Kabina sypialna ...
faktura VAT
101.807 PLNnetto
Europejskie Centrum Remarketingu Sp. z o.o.
location_on

Komorniki

Renault PREMIUM 370 DXI Przystosowany Do Nauki Jazdy Ciężarowe 2008Zawiera wideo

Renault PREMIUM 370 DXI Przystosowany Do Nauki Jazdy

Abs , Immobilizer , Centralny zamek , Elektryczne szyby ...
faktura VATdo negocjacji
47.000 PLNnetto
SP TRANS SŁAWOMIR PIETRASZKO
location_on

Łazy

Renault Midlum 4x4 Autocysterna 3 Komorowa Salon Polska Ciężarowe 2008

Renault Midlum 4x4 Autocysterna 3 Komorowa Salon Polska

faktura VATdo negocjacji
179.000 PLNbrutto
TOM-TRANS
location_on

Daleszyce

Renault T440 Ciężarowe 2018

Renault T440

faktura VAT
137.219 PLNnetto
Europejskie Centrum Remarketingu Sp. z o.o.
location_on

Komorniki

Renault Gama T X ROAD 480 E6 Silnik 13litrów z Hydrauliką Wywrotu Ciężarowe 2016Zawiera wideo

Renault Gama T X ROAD 480 E6 Silnik 13litrów z Hydrauliką Wywrotu

Abs , Immobilizer , Centralny zamek , Elektryczne szyby ...
faktura VAT
175.000 PLNnetto
PPHU Duet Duda Grzegorz
location_on

Widełki

Renault premium Ciężarowe 2011

Renault premium

faktura VAT
48.665 PLNnetto
Europejskie Centrum Remarketingu Sp. z o.o.
location_on

Komorniki

Renault Midlum Ciężarowe 2009

Renault Midlum

Abs , Immobilizer , Centralny zamek , Elektryczne szyby ...
faktura VATdo negocjacji
99.000 PLNbrutto
F.H.U. "ADAMEX" EWA BRZEZINA
location_on

Chełm Śląski

Renault PREMIUM 380 DXI Firanka Zsuwany Dach Sprowadzony Ciężarowe 2013Zawiera wideo

Renault PREMIUM 380 DXI Firanka Zsuwany Dach Sprowadzony

Abs , Immobilizer , Centralny zamek , Elektryczne szyby ...
faktura VATdo negocjacji
98.000 PLNnetto
SP TRANS SŁAWOMIR PIETRASZKO
location_on

Łazy

Renault PREMIUM 310 DXI Śmieciarka Dwu Komorowa Sprowadzony Ciężarowe 2010

Renault PREMIUM 310 DXI Śmieciarka Dwu Komorowa Sprowadzony

Abs , Immobilizer , Centralny zamek , Elektryczne szyby ...
faktura VATdo negocjacji
85.000 PLNnetto
SP TRANS SŁAWOMIR PIETRASZKO
location_on

Łazy

Renault RSP ESE 26 8 1 1  K odkurzacz koparka ssąca substancje sypkie Ciężarowe 2009Zawiera wideo

Renault RSP ESE 26 8 1 1 K odkurzacz koparka ssąca substancje sypkie

faktura VATdo negocjacji
625.000 PLNnetto
TRUCK POLAND
location_on

Daleszyce

Renault Midlum Ciężarowe 2009

Renault Midlum

Immobilizer , Centralny zamek , Elektryczne szyby , Elektrycznie ustawiane lusterka ...
faktura VAT
33.500 PLNnetto
100 Aut w jednym miejscu Bezpośredni Import Gwarancja carkomis.pl
location_on

CHEŁM

Renault Midlum 16 220 DXI  JANCO WUKO Asenizacyjny 7m 3 Ciężarowe 2008Zawiera wideo

Renault Midlum 16 220 DXI JANCO WUKO Asenizacyjny 7m 3

Abs , Immobilizer , Centralny zamek , Elektryczne szyby ...
faktura VAT
165.000 PLNnetto
PPHU Duet Duda Grzegorz
location_on

Widełki

Renault GAMA D16 280KM Firana 21 Palet Salon PL Stan Bardzo Dobry Ciężarowe 2017

Renault GAMA D16 280KM Firana 21 Palet Salon PL Stan Bardzo Dobry

faktura VATdo negocjacji
109.500 PLNbrutto
TOM-TRANS
location_on

Daleszyce

Renault PVI Rama Pod zabudowę Sprowadzony Ciężarowe 2004

Renault PVI Rama Pod zabudowę Sprowadzony

Wspomaganie kierownicy ...
faktura VATdo negocjacji
18.000 PLNnetto
SP TRANS SŁAWOMIR PIETRASZKO
location_on

Łazy

Renault MIDLUM 220 DCI Kontener Sprowadzony Poduszki Ciężarowe 2006

Renault MIDLUM 220 DCI Kontener Sprowadzony Poduszki

Abs , Immobilizer , Centralny zamek , Elektryczne szyby ...
faktura VATdo negocjacji
39.000 PLNnetto
SP TRANS SŁAWOMIR PIETRASZKO
location_on

Łazy

Renault MIDLUM 280 DXI Euro 5 Sprowadzony Sypialka Ciężarowe 2008

Renault MIDLUM 280 DXI Euro 5 Sprowadzony Sypialka

Abs , Immobilizer , Centralny zamek , Elektryczne szyby ...
faktura VATdo negocjacji
54.000 PLNnetto
SP TRANS SŁAWOMIR PIETRASZKO
location_on

Łazy

Renault Trafic 1 6 dCi L2H1 Comfort Tylko 99000 km klima  sprowadz Ciężarowe 2017

Renault Trafic 1 6 dCi L2H1 Comfort Tylko 99000 km klima sprowadz

Abs , Immobilizer , Centralny zamek , Elektryczne szyby ...
faktura VATdo negocjacji
50.000 PLNnetto
KATDAR
location_on

Góra Kalwaria

Renault RB 18J Ciężarowe 2017

Renault RB 18J

19.800 PLNbrutto
PPHU Duet Duda Grzegorz
location_on

Widełki

Renault Kerax 26 370  6x4 Mocny HDS HIAB 225E 2 Ciężarowe 2002Zawiera wideo

Renault Kerax 26 370 6x4 Mocny HDS HIAB 225E 2

Abs , Centralny zamek , Elektryczne szyby , Elektrycznie ustawiane lusterka ...
faktura VAT
155.000 PLNnetto
PPHU Duet Duda Grzegorz
location_on

Widełki

Renault MTS DINO 3 odkurzacz koparka ssąca substancje sypkie Ciężarowe 2012Zawiera wideo

Renault MTS DINO 3 odkurzacz koparka ssąca substancje sypkie

faktura VATdo negocjacji
890.000 PLNnetto
TRUCK POLAND
location_on

Daleszyce

Renault Premium460DXI Automat Spalanie 26L Ciężarowe 2009

Renault Premium460DXI Automat Spalanie 26L

Abs , Immobilizer , Centralny zamek , Elektryczne szyby ...
faktura VATdo negocjacji
47.500 PLNbrutto
100 Aut w jednym miejscu Bezpośredni Import Gwarancja carkomis.pl
location_on

CHEŁM

Renault Maxity F24 150 45 WUKO Asenizacyjny Ciężarowe 2011Zawiera wideo

Renault Maxity F24 150 45 WUKO Asenizacyjny

Abs , Immobilizer , Centralny zamek , Elektryczne szyby ...
faktura VAT
167.000 PLNnetto
PPHU Duet Duda Grzegorz
location_on

Widełki

Renault D12 240 E6 Firana Tył Drzwi  Dach Zsuwany Długa 830cm Ciężarowe 2018Zawiera wideo

Renault D12 240 E6 Firana Tył Drzwi Dach Zsuwany Długa 830cm

Abs , Immobilizer , Elektryczne szyby , Elektrycznie ustawiane lusterka ...
faktura VAT
155.000 PLNnetto
PPHU Duet Duda Grzegorz
location_on

Widełki

Renault D12 240 E6 Firana Tył Drzwi  Dach Zsuwany Długa 830cm Ciężarowe 2017Zawiera wideo

Renault D12 240 E6 Firana Tył Drzwi Dach Zsuwany Długa 830cm

Abs , Immobilizer , Elektryczne szyby , Elektrycznie ustawiane lusterka ...
faktura VAT
152.000 PLNnetto
PPHU Duet Duda Grzegorz
location_on

Widełki

Renault Premium 180 240DXI długość Skrzyni 6 820cm   HDS TEREX TLC 92 2 Ciężarowe 2008

Renault Premium 180 240DXI długość Skrzyni 6 820cm HDS TEREX TLC 92 2

Abs , Immobilizer , Centralny zamek , Elektryczne szyby ...
faktura VAT
99.000 PLNnetto
PPHU Duet Duda Grzegorz
location_on

Widełki

Renault MTS DINO 3 odkurzacz koparka ssąca substancje sypkie Ciężarowe 2008

Renault MTS DINO 3 odkurzacz koparka ssąca substancje sypkie

faktura VATdo negocjacji
550.000 PLNnetto
TRUCK POLAND
location_on

Daleszyce

Renault MIDLUM 240 DXI Laweta Pomoc Drogowa Sprowadzony Ciężarowe 2008Zawiera wideo

Renault MIDLUM 240 DXI Laweta Pomoc Drogowa Sprowadzony

Abs , Immobilizer , Centralny zamek , Elektryczne szyby ...
faktura VATdo negocjacji
80.000 PLNnetto
SP TRANS SŁAWOMIR PIETRASZKO
location_on

Łazy

Renault master Ciężarowe 2018

Renault master

Abs , Centralny zamek , Elektryczne szyby , Elektrycznie ustawiane lusterka ...
faktura VAT
93.700 PLNbrutto
ERAC SP.z O.O. Carefleet - Katowice
location_on

Katowice

Renault T 430 ZESTAW Z PRZYCZEPĄ PRZEJAZDOWĄ Ciężarowe 2017

Renault T 430 ZESTAW Z PRZYCZEPĄ PRZEJAZDOWĄ

Abs , Elektryczne szyby , Pneumatyczne zawieszenie , Webasto - ogrzewane postojowe ...
faktura VATdo negocjacji
171.000 PLNnetto
SP TRANS SŁAWOMIR PIETRASZKO
location_on

Łazy

Renault Truck

W Europie wśród producentów samochodów ciężarowych wyróżnia się tak zwaną wielką siódemkę”, która posiada nawet około 99% udziałów w rynku. O ile jest ona zdominowana przez Szwedów i Niemców, tak spotkamy tam rodzynki z trzech innych państw. Mowa tu o holenderskim DAFie, włoskim Iveco i francuskiej firmie Renault Truck. Przedsiębiorstwo to oferuje samochody ciężarowe pod marką Renault, lecz od wielu lat do właściwego koncernu Renault już nie należy. 

Renault Truck — historia marki

Renault podobnie jak wiele innych marek samochodów ciężarowych, które wywodzą się z jednych z największych producentów samochodów osobowych, posiada bardzo bogatą historię. Rozpoczął ją Marius Berliet i Louis Renault. Pierwszy z pionierów już w 1894 roku stworzył swój pierwszy silnik benzynowy, który miał jeden cylinder, a 12 lat później stworzył swój pierwszy samochód ciężarowy. Louis Renault z kolei swoje pierwsze auto dostawcze stworzył już w 1900 roku, a sześć lat później stworzył między innymi prototyp autobusu miejskiego.

Po raz pierwszy produkcję masową Berliet oraz Renault rozpoczęli w czasach I wojny światowej, gdy armia francuska potrzebowała bardzo wielu pojazdów. Berliet tworzył dziennie aż 40 ciężarówek, które były wysyłane na front do Verdun. Renault z kolei stworzyło między innymi pierwszy nowoczesny czołg, czy też taksówki, które przyczyniły się do zwycięstwa w bitwie pod Marną. 

Berliet wraz z Renault połączyli siły po I wojnie światowej i tworzyli razem między innymi czołgi, a także inne pojazdy takie jak ciągniki drogowe, czy też samochody użytkowe. Pierwszy ciągnik drogowy Renault stworzyło już w 1923 roku, a w 1928 roku francuska firma po raz pierwszy wykorzystała w swojej ciężarówce jednostkę wysokoprężną, która dziś jest jedynym typem silnika spalinowego spotykanym w samochodach ciężarowych. 

Po II wojnie światowej firmy założone w przeszłości przez Renault i Berlieta działały już oddzielnie. W 1955 roku założona została firma Saviem, czyli prekursor dzisiejszej spółki Renault Trucks. Stworzono ją po połączeniu firm Somua oraz Latil, czyli działu Renault, który specjalizował się w samochodach ciężarowych. Berliet z kolei w tym czasie skupił się tylko na samochodach ciężarowych. Firma ta została w 1967 roku przejęta przez Citroena, który był z kolei w portfolio koncernu Michelin. 

W latach 70. XX wieku historie firmy Berliet oraz Saviem, czyli prekursora dzisiejszego Renault Trucks ostatecznie się przecięły. Początek tej dekady był bowiem naznaczony kryzysem paliwowym, który sprawił, że koncern Michelin postanowił sprzedać firmę Berliet, a także Citroen. Wtedy Citroen trafił do Peugeota, a Berliet w 1974 zostało zakupione przez Renault. 

Z racji na to, że wtedy Renault posiadało dwie francuskie firmy zajmujące się pojazdami użytkowymi, czyli Saviem oraz Berliet, francuski koncern zadecydował o połączeniu tych dwóch przedsiębiorstw. Tak narodziło się Renault Vehicules Industriales. Od wtedy rozwój firmy, która produkuje samochody ciężarowe pod marką Renault, znacząco przyspieszył. W 1983 roku Renault Vehicules Industriales zdołało przejąć firmę Dodge Europe, dzięki czemu otrzymało między innymi dostęp do kilku konstrukcji pojazdów użytkowych, które w niektórych państwach były wciąż oferowane pod marką Dodge. 

W tej samej dekadzie, czyli w latach 80. XX wieku Renault Vehicules Industriales przejęło również pokaźny pakiet udziałów w amerykańskiej firmie Mac Trucks zajmującej się produkcją samochodów ciężarowych. Do 1990 roku amerykańskie przedsiębiorstwo trafiło w pełni w ręce RVI. 

Kolejne 10 lat miało jednak największy wpływ na historię tej marki. Wpierw doszło do zmiany nazwy na Renault V.I. do czego doszło w 1992 roku. Dwa lata później RVI zakupiło czeską fabrykę autobusów, a trzy lata później rozpoczęło współpracę z pochodzącą z Finlandii firmą Sisu. Największe zmiany zaszły jednak na samym początku XXI wieku. W 2000 roku Renault dogadało się bowiem z Volvo w celu przejęcia firmy RVI. Ostatecznie 2 stycznia 2001 roku RVI trafiło do Volvo AB, a w 2002 roku firma przemianowana została na Renault Trucks i tę nazwę posiada do dziś. 

Rozwój marki w zakresie oferty dla transportu drogowego

Pierwszy poważny samochód ciężarowy oferowany pod marką Renault powstał w roku 1980. Wtedy niedawno założona spółka RVI stworzyła następcę samochodu ciężarowego Berliet KB 2400, a także Saviem PX. Okazał się nim typoszereg ciężarówek Renault R. Model ten został stworzony jeszcze przez firmę Berliet. 

W 1990 roku stworzono już pełnoprawny i naprawdę nowoczesny jak na swoje czasy duży samochód ciężarowy. Było to Renault Magnum, które od samego początku spotkało się z dobrymi opiniami ekspertów, gdyż ten ciągnik siodłowy zdobył w 1991 roku tytuł Samochodu Ciężarowego Roku 1991. Prace nad Renault Magnum rozpoczęły się jednak znacznie wcześniej, gdyż miało to miejsce jeszcze w latach 80. XX wieku. 

Pierwsza wzmianka, która mogła wskazywać na to, że Renault zaprezentuje nowy samochód ciężarowy, miała miejsce w 1985 roku. Wtedy zaprezentowany został prototyp VE 10, który został zaprojektowany między innymi z myślą o tym, by generował jak najmniejszy opór aerodynamiczny, co pozwoliło na znaczące poprawienie spalania. 

Renault Magnum było produkowane naprawdę długo, gdyż aż do 2013 roku. Doczekało się aż czterech generacji. Druga zadebiutowała w 1997 roku jako Magnum Integral, od 2002 roku oferowana była nowa odsłona, by wykorzystać zwiększone zainteresowanie w Skandynawii, które wynikało z przejęcia RVI przez grupę Volvo. Trzecia generacja otrzymała nazwę Magnum Millenium. Ostatnia, czwarta odsłona zadebiutowała w 2008 roku jako Magnum New Dimensions. 

W tym samym czasie, co Renault Magnum sprzedawano również model Renault Premium. Zadebiutował on jednak nieco później, bo w 1996 roku. W tym typoszeregu wykonywano samochody ciężarowe, które mogły być wykorzystywane również na długich dystansach, dzięki swojej nietypowej kabinie kierowcy. 

Obecnie flagowy pojazd, który służy do transportu dalekobieżnego to model Renault Trucks T, który zadebiutował w 2013 roku. Jest to ostatni samochód ciężarowy, który został dostosowany do norm Euro 6 spośród aut tak zwanej wielkiej siódemki. Model ten zdobył między innymi tytuł Samochodu Ciężarowego Roku 2015. 

Nowe technologie oraz rozwiązania w zakresie ekologii

Pod względem nowych technologii i rozwiązań w zakresie ekologii Renault Trucks nie odróżnia się od reszty producentów. Absolutny priorytet to oczywiście rozwój oferty elektrycznych samochodów ciężarowych. Ta, póki co w Renault Trucks jest dość uboga, gdyż znajdziemy w niej jedynie model Renault Trucks E-Tech D Wide. Jest to niewielki pojazd użytkowy przeznaczony do ruchu lokalnego takiego jak dystrybucja lokalna. W najbliższych latach Renault Trucks będzie jednak skupiać się na rozwoju tej oferty, w czym istotnie może pomóc fakt, iż ta spółka należy do Volvo AB.się

Sprzedaż marki w ostatnich latach i w 2022 roku

Renault Trucks to firma, która raczej nie cieszy się zbyt wielką popularnością w Polsce. Zdecydowanie lepsze wyniki osiąga w innych europejskich państwach takich jak Francja, czy też w Skandynawii, gdyż firma Renault Trucks należy do koncernu Volvo AB. Wedle najnowszych danych, które dotyczą z wyników sprzedażowych z 2021 roku, firma Renault Trucks zajęła dopiero szóstą pozycję na polskim rynku. 

Szóste miejsce francuska marka zdobyła w trzech najważniejszych kategoriach, w których spośród producentów, którzy są zaliczani do „wielkiej siódemki”, pokonała jedynie włoskie Iveco. W segmencie powyżej 16 ton Renault Trucks posiada 5,21% udziału z wynikiem 1572 sprzedanych pojazdów. 

Na samym rynku ciągników siodłowych powyżej 16 ton udział Renault Trucks jest jeszcze mniejszy. Wynosi on bowiem 4,72% z wynikiem 1175 sprzedanych pojazdów. Podwozi powyżej 16 ton Renault Trucks sprzedało z kolei 397 sztuk, co dało tej marce udział w rynku na poziomie 7,52%. Szóstą pozycję francuzi zdobyli również w segmencie samochodów użytkowych od 3,5 do 16 ton. Renault Trucks posiada w nim 2,94 % udziału z wynikiem sprzedażowym na poziomie zaledwie 72 sztuk.