Nowy Renault Master 2.3dCi 170KM Izoterma
Renault Master 2.3dCi 170KM Izoterma 3800x2100x2000

109900 PLN netto
Brak avatara
, Polska
W Serwisie od 903 dni
786... Pokaż numer

Zgłoś naruszenie

Dane pojazdu

  • Kategoria: Chłodnie
  • Marka: Renault
  • Model: Master 2.3dCi 170KM Izoterma
  • Rodzaj paliwa: Diesel
  • Pojemność silnika: 2298cm3
  • Moc silnika: 170KM
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Liczba miejsc: 3
  • Liczba drzwi: 2
  • Rok produkcji: 2018
  • Kraj pochodzenia: Polska
  • Przebieg: 1km
  • Kolor: Biały
  • Pierwszy właściciel: Tak
  • Serwisowany w ASO: Tak
  • Stan: Nowy

Wyposażenie

  • ABS
  • Centralny zamek
  • Elektryczne szyby
  • Immobilizer
  • speed-control
  • Wspomaganie kierownicy
  • ASR (kontrola trakcji)
  • ESP (stabilizacja toru jazdy)
  • Hak/Zaczep
  • Klimatyzacja manualna
  • Komputer pokładowy
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Radio fabryczne
  • Wielofunkcyjna kierownica

Opis

SAMOCHÓD:
___
Nowy MASTER 2.3dCi 170KM
Napęd: Przód
Rok produkcji: 2018
DMC: 3,5 t

ZABUDOWA:
___
Kontener izolowany 
Ściany i dach wykonane z płyt warstwowych izolowanych typu "sandwich".
Podłoga izolowana z wylewką
Drzwi tylne dwuskrzydłowe, otwierane o kąt 270 stopni, blokowane w pozycji otwartej, uszczelniane wielostopniowo, zamek na kluczyk.
Oświetlenie wewnętrzne w postaci wpuszczanych lamp sufitowych, włącznik oświetlenia umieszczony w kabinie kierowcy.
Spojler dachowy z owiewkami bocznymi

Wyposażenie dodatkowe takie jak agregat, drzwi boczne, winda, listwy na ścianach bocznych dodatkowo płatne. Wymiary oraz wyposażenie zabudowy może być dostosowane do indywidualnych wymagań Klienta


WYPOSAŻENIE DODATKOWE PODWOZIA:
___
Fotel kierowcy amortyzowany/ z regulacją wagi
Światła przeciwmgłowe
Radio MP3 z bluetooth ze sterowaniem w kierownicy
Tempomat + regulowany ogranicznik
Klimatyzacja manualna
Zbiornik 105l
Tapicerka szara Kaleido
Lusterka elektrycznie sterowane i podgrzewane

KABINA:
___
Na zewnątrz kabiny:
Szkielet kabiny ze stali ocynkowanej galwanicznie i zabezpieczanej antykorozyjnie metodą kataforezy.
Zderzak lakierowany w kolorze antracytu.
2 podgrzewane, zdalnie sterowane lusterka wsteczne ze zintegrowanymi kierunkowskazami.
Lusterka wsteczne na długich ramionach.
Dostęp do kabiny przez stopień przeciwpoślizgowy.
Stopnie dostępu do szyby przedniej zintegrowane ze zderzakiem
Klejona, przyciemniona szyba przednia.

Wnętrze kabiny:
Schowki nad szybą przednią.
Radioodtwarzacz Bluetooth tel. i audio, gniazda USB i jack
Środkowe oparcie ławki składane z obrotowym stolikiem
Schowek pod siedziskiem
Podłokietnik podnoszony
Tapicerka foteli KALEIDO.
Poduszka powietrzna kierowcy.
Uchwyt dla pasażera z przodu.
Otwieranie drzwi sterujące oświetleniem wnętrza i ostrzeżeniem niewyłączonych świateł.
Szyba kierowcy impulsowa
Ogrzewanie / Wentylacja (4 prędkości i 6 pozycji) z obiegiem zamkniętym pozwalające na usunięcie zaparowania szyby przedniej i bocznych z przodu.
Klimatyzator
Filtr przeciw pyłkowy
Stanowisko kierowcy oddzielone od tylnej przestrzeni ładunkowej oszkloną, pełną ścianką.
Wykładzina izolacyjna ścianki działowej
Wycieraczki z 3 prędkościami pracy i spryskiwaczami.

Wyposażenie przy kierownicy:
Sterownik radia i telefonu przy kierownicy
Sterowanie regulatorem i ogranicznikiem prędkości
Kolumna kierownicy regulowana.

Deska rozdzielcza:
Kompletne wyposażenie deski rozdzielczej zawierające:
Wysuwana podkładka do pisania formatu A4 dostępna z miejsca kierowcy.
Miejsce na telefon komórkowy z gniazdem w pobliżu, 4 miejsca na kubki lub przenośną popielniczkę, gniazdo 12V , miejsce na monety, miejsce na karty płatnicze.
Schowek pasażera chłodzony.
Schowek formatu A4 na konsoli centralnej.
Komputer pokładowy (poziom oleju, przebieg całkowity, przebieg dzienny, ilość zużytego paliwa, chwilowe/średnie zużycie paliwa l/100 km, średnia prędkość, odcinek do przejechania, zużycie paliwa, pozostałe paliwo, prędkość średnia (km/h).
Dwa nawiewy centralne i dwa boczne z możliwością ustawienia kierunku i przepływu.
Zdalne sterowanie drzwi.
Automatyczne blokowanie drzwi podczas jazdy.
Regulator prędkości z ogranicznikiem prędkości na kierownicy.
Zestaw dla palących.

ZBIORNIK PALIWA I ADBLUE
___
Pojemność głównego zbiornika: 105 litrów.
Zbiornik AdBlue z tworzywa 22 litry

SILNIK M9T
___
Moc maksymalna: 125 kW/170 KM
Maksymalny moment obrotowy: 380 Nm
Diesel 4 cylindrowy, rzędowy z wtryskiem wysokiego ciśnienia Common Rail (2000 bar)
Doładowany sprężarką podwójną z chłodzeniem cieczą
System EGR
Rozrząd łańcuchowy
Filtr cząstek stałych
Katalizator
System oczyszczania spalin SCR z wtryskiem AdBlue sterowanym elektronicznie.
Norma emisji Euro 6


O szczegóły zapytaj Doradcę Klienta

KONTAKT:
___
Karol Urbańczyk
Doradca Klienta
+ 48 786118112

Zdjęcia poglądowe, mogą różnić się od prezentowanej wersji wyposażenia. Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualności ogłoszenia

Rynek samochodów dostawczych w Polsce jak sprzedają się auta dostawcze w 2021 roku?

Wzrosty zakupu samochodów dostawczych do 3,5 tony przez firmy wyniósł na początku 2021 roku ponad 40%. Na tym rynku liderem jest Renault, za nim Fiat, a trzeci w rankingu Ford. Jeśli chodzi o modele to z niewielką przewagą wygrywa Renault Master, potem Iveco Daily, kolejno Peugeot Boxer. Do końca marca 2021 sprzedano ich łącznie 1340 sztuk, co stanowi na tą chwilę 35% wszystkich sprzedanych modeli samochodów dostawczych bezpośrednio firmom (niewliczane w to są zakupy dla osób fizycznych).

Auta dostawcze chętnie też kupują osoby fizyczne. Tutaj wzrost po pierwszym kwartale 2021 roku jest imponujący. Odnotowano ponad 90% wzrost zakupu pojazdów dostawczych przez osoby fizyczne. Liderem jest tutaj Renault, a związane jest to prawdopodobnie przez fakt, że producent posiada szeroką gamę pojazdów.

Oferowane przez Renault zabudowy specjalistyczne także zostały docenione na rynku. Analitycy celują, że takie uwarunkowania pozwoliły utrzymać pozycję lidera sprzedaży wśród aut dostawczych. Na pewno powodzeniem cieszą się nowe Renault Express Van i Renault Kangoo Van.

Rosnąca sprzedaż Forda może jednak zakłócić obecne podium wśród marek najchętniej kupowanych w segmencie aut dostawczych. Ford od pewnego czasu powiększa ilość sprzedanych pojazdów i wg. prognoz SAMAR może dojść do sytuacji, że obejmie prowadzenie. Zatem czy będzie nowy lider sprzedaży samochodów dostawczych jeszcze w tym roku?

Samochody dostawcze

Rozwój technologii powoduje, że dzisiaj samochody dostawcze nie odbiegają znacznie od aut osobowych pod względem funkcjonalności i wartości użytkowej. Mogą one osiągać znaczne prędkości a komfort podróży na dalekie odległości jest bardzo wysoki. Spalanie nie odbiega już tak bardzo od aut codziennego użytku.

Dzisiaj samochody dostawcze to nie tylko ładowność brana pod uwagę, ale także mobilność, ekonomia i wyposażenie dla komfortu pracy. Szeroki rynek modeli powoduje wiele dylematów przy wyborze, dlatego warto przemyśleć kwestię zakupu takiego pojazdu, a dokładnie to co powinien wnieść swoim zakupem, a co jest mniej istotne.

Auta dostawcze co wybrać dla firmy?

Przy wyborze w związku ze zróżnicowaniem tego rodzaju pojazdu oraz rodzajem działalności jaką prowadzi firma, konkretnie związanych z tym potrzeb wybór nie jest prosty. Wydaje się, że auta dostawcze to zabudowa i marka. Ale to nie wszystko. Owszem dla małego sklepu będzie to mały miejski dostawczak, ale już inny dla firmy budowlanej, czy kurierskiej. Większość branż wybierze auta dostawcze o ładowności do 3,5 t w związku z tym, że nie ma potrzeby uzyskania dodatkowych uprawnień, wystarczy prawo jazdy kategorii B.

Priorytetem większość firm przy wyborze pojazdu jest przestrzeń ładunkowa. Jeżeli nie pod względem ładowności, to ułożenia wnętrza, np. najmniej wystające nadkola, czy duże boczne drzwi, ogólna długość przestrzeni ładunkowej. Przykładowo dla firmy przeprowadzkowej lub budowlanej sprawdzą się pojazdy większe np. dłuższe niż 3,3 m długości. W przypadku małego lokalnego sklepiku korzystniejszy z kolei będzie kompaktowy rozmiar auta i dodatkowo wygodne, szerokie boczne drzwi odsuwane, czy dzielone tylne, a niepodnoszone.

Wiele firm wybiera nowoczesne rozwiązania technologiczne, które mogą wnieść oszczędności firmie. Dzisiaj samochody dostawcze oferują spory komfort jazdy a na drogach szybkiego ruchu nie odbiegają autom osobowym. Dlatego istotne jest, aby mimo mobilności oferowały oszczędność w spalaniu paliwa. Samochody dostawcze mogą pokonywać dziennie spore odległości, z prędkościami rzędu 130-140 km/h i przy braku ekonomii sporym kosztem byłoby paliwo.

Sposób finansowania zakupu jest istotny pod względem księgowym, chodzi tu o możliwość wliczania w koszty działalności odsetek od kredytu lub leasingu.

Analizy pokazują, że wielu przedsiębiorców nie wybiera samochodu ze względu na opinię marce. Dzisiaj zakup opiera się na wybraniu kilku modeli, a potem porównanie ich pod względem kosztów przeglądu, części zamiennych, ogólnych kosztów serwisowania pojazdu czy utracie wartości po określonym czasie eksploatacji.