Nowy Toyota Proace Long
Toyota Proace Long 2.0 122KM

82600 PLN netto
Brak avatara
BOŃKOWSCY AUTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sady, Polska
W Serwisie od 241 dni
784... Pokaż numer

Zgłoś naruszenie

Dane pojazdu

  • Kategoria: Furgon / Blaszak
  • Marka: Toyota
  • Model: Proace Long
  • Rodzaj paliwa: Diesel
  • Pojemność silnika: 1997cm3
  • Moc silnika: 122KM
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Liczba miejsc: 3
  • Liczba drzwi: 4
  • Rok produkcji: 2020
  • Kraj pochodzenia: Polska
  • Przebieg: 1km
  • Kolor: Biały
  • Pierwszy właściciel: Tak
  • Stan: Nowy
  • VIN: YARVFAHKKGZ192011

Wyposażenie

  • ABS
  • Centralny zamek
  • Elektryczne szyby
  • Immobilizer
  • Wspomaganie kierownicy
  • Alarm
  • Bluetooth
  • ESP (stabilizacja toru jazdy)
  • Klimatyzacja manualna
  • Komputer pokładowy
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Poduszka powietrzna pasażera
  • Przesuwane drzwi
  • Tempomat
  • Radio fabryczne

Opis

Tak jak TOYOTA przez kilkanaście lat działalności na Polskim rynku przekonała do swoich samochodów tysiące Klientów, tak i my będziemy poprzez dobry serwis i fachową obsługę przekonywać Państwa do firmy Bońkowscy. Toyota Professional Bońkowscy zaprasza do pierwszego w Wielkopolsce centrum samochodów użytkowych Toyota. 

Toyota Proace Comfort Furgon 2.0 122KM 
Cena katalogowa: 104 600PLN netto 
Cena sprzedaży: 82 600PLN netto 

 

Wyposażenie:

Bezpieczeństwo 
Alarm 
Czujnik niezapiętych pasów bezpieczeństwa 
Odcięcie paliwa w przypadku uderzenia 
Poduszka powietrzna kierowcy 
Poduszka powietrzna pasażera (zaprojektowana do ochrony 2 pasażerów) 
Przednie lampy halogenowe 
Czujnik deszczu (automatyczne wycieraczki) 
Czujnik zmierzchu (automatyczne światła mijania) 
Systemy ABS, VSC i BA 
Światła do jazdy dziennej 
Tempomat i ogranicznik prędkości 
Układ wspomagający pokonywanie podjazdów (HAC) 
Wycieraczki przedniej szyby 

Audio
Radioodbiornik fabryczny zdalnie sterowany ze zintegrowanym wyświetlaczem (Bluetooth, USB) + 4 głośniki 

Drzwi boczne 
Drzwi przesuwane po stronie prawej, nieprzeszklone, sterowane manualnie 
 

Drzwi tylne
Drzwi tylne dwuskrzydłowe blaszane, otwierane symetrycznie 50/50, nieprzeszklone, z kątem otwarcia 180° 

Funkcjonalne
Dwa kluczyki: 1 zwykły + 1 ze zdalnym sterowaniem 
Przystosowanie instalacji elektrycznej do montażu haka holowniczego 
Uchwyty w podłodze do mocowania ładunku (6 uchwytów dla wersji Compact/Medium, 8 uchwytów dla wersji Long) 
Wskaźnik zmiany biegów 
System Start&Stop 
Wzmocniona instalacja elektryczna 
Centralny wyświetlacz pomiędzy zegarami 
Lampki dachowe w kabinie pasażerskiej 

Komfort
Akustyczna szyba przednia (pochłaniająca hałas) 
Centralny zamek 
Klimatyzacja manualna w przedniej części pojazdu (wymagana dla silnika 2,0 D-4D 177 8 A/T Life Long) 
Koło zapasowe pełnowymiarowe 

Fotele
Pakiet siedzeń ACTIVE 
Tapicerka materiałowa łączona z winylową w kolorze szarym 
Fotel kierowcy z podłokietnikiem i regulacją wysokości oraz odcinka lędźwiowego (w przypadku Furgona Brygadowego regulacja odcinka lędźwiowego dostępna jest tylko przy wyborze podwójnych drzwi bocznych) 
Kanapa dwumiejscowa po stronie pasażerów 

Przestrzeń ładunkowa
Pełna przegroda przestrzeni ładunkowej przeszklona (brak lusterka wstecznego zwykłego, gdy tylne drzwi nie są przeszklone) 

Wygląd zewnętrzny 
16" felgi stalowe 
Opony 215/65 R16C 
Pełne kołpaki plastikowe 
Boczne listwy zewnętrzne, plastikowe, nielakierowane Wygląd wewnętrzny
Otwarty schowek w centralnej części deski rozdzielczej (mieszczący format A4) 
Plastikowe wykończenie podłogi w przestrzeni pasażerskiej 
Schowki w drzwiach przednich 
Wykończenie deski rozdzielczej dwukolorowe (grafitowe/szare) 
Zamykany schowek po stronie pasażera (podświetlany) 

Pakiety wyposażeniowe 
Pakiet Smart Cargo 


PREZENTOWANY POJAZD MOŻE ZNAJDOWAĆ SIĘ NA RÓŻNYCH PORTALACH OGŁOSZENIOWYCH I JEDYNYM POTWIERDZENIEM ZAKUPU SAMOCHODU JEST PODPISANIE UMOWY W NASZYM SALONIE 
Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego. Dealer nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia.

Rynek samochodów dostawczych w Polsce jak sprzedają się auta dostawcze w 2021 roku?

Wzrosty zakupu samochodów dostawczych do 3,5 tony przez firmy wyniósł na początku 2021 roku ponad 40%. Na tym rynku liderem jest Renault, za nim Fiat, a trzeci w rankingu Ford. Jeśli chodzi o modele to z niewielką przewagą wygrywa Renault Master, potem Iveco Daily, kolejno Peugeot Boxer. Do końca marca 2021 sprzedano ich łącznie 1340 sztuk, co stanowi na tą chwilę 35% wszystkich sprzedanych modeli samochodów dostawczych bezpośrednio firmom (niewliczane w to są zakupy dla osób fizycznych).

Auta dostawcze chętnie też kupują osoby fizyczne. Tutaj wzrost po pierwszym kwartale 2021 roku jest imponujący. Odnotowano ponad 90% wzrost zakupu pojazdów dostawczych przez osoby fizyczne. Liderem jest tutaj Renault, a związane jest to prawdopodobnie przez fakt, że producent posiada szeroką gamę pojazdów.

Oferowane przez Renault zabudowy specjalistyczne także zostały docenione na rynku. Analitycy celują, że takie uwarunkowania pozwoliły utrzymać pozycję lidera sprzedaży wśród aut dostawczych. Na pewno powodzeniem cieszą się nowe Renault Express Van i Renault Kangoo Van.

Rosnąca sprzedaż Forda może jednak zakłócić obecne podium wśród marek najchętniej kupowanych w segmencie aut dostawczych. Ford od pewnego czasu powiększa ilość sprzedanych pojazdów i wg. prognoz SAMAR może dojść do sytuacji, że obejmie prowadzenie. Zatem czy będzie nowy lider sprzedaży samochodów dostawczych jeszcze w tym roku?

Samochody dostawcze

Rozwój technologii powoduje, że dzisiaj samochody dostawcze nie odbiegają znacznie od aut osobowych pod względem funkcjonalności i wartości użytkowej. Mogą one osiągać znaczne prędkości a komfort podróży na dalekie odległości jest bardzo wysoki. Spalanie nie odbiega już tak bardzo od aut codziennego użytku.

Dzisiaj samochody dostawcze to nie tylko ładowność brana pod uwagę, ale także mobilność, ekonomia i wyposażenie dla komfortu pracy. Szeroki rynek modeli powoduje wiele dylematów przy wyborze, dlatego warto przemyśleć kwestię zakupu takiego pojazdu, a dokładnie to co powinien wnieść swoim zakupem, a co jest mniej istotne.

Auta dostawcze co wybrać dla firmy?

Przy wyborze w związku ze zróżnicowaniem tego rodzaju pojazdu oraz rodzajem działalności jaką prowadzi firma, konkretnie związanych z tym potrzeb wybór nie jest prosty. Wydaje się, że auta dostawcze to zabudowa i marka. Ale to nie wszystko. Owszem dla małego sklepu będzie to mały miejski dostawczak, ale już inny dla firmy budowlanej, czy kurierskiej. Większość branż wybierze auta dostawcze o ładowności do 3,5 t w związku z tym, że nie ma potrzeby uzyskania dodatkowych uprawnień, wystarczy prawo jazdy kategorii B.

Priorytetem większość firm przy wyborze pojazdu jest przestrzeń ładunkowa. Jeżeli nie pod względem ładowności, to ułożenia wnętrza, np. najmniej wystające nadkola, czy duże boczne drzwi, ogólna długość przestrzeni ładunkowej. Przykładowo dla firmy przeprowadzkowej lub budowlanej sprawdzą się pojazdy większe np. dłuższe niż 3,3 m długości. W przypadku małego lokalnego sklepiku korzystniejszy z kolei będzie kompaktowy rozmiar auta i dodatkowo wygodne, szerokie boczne drzwi odsuwane, czy dzielone tylne, a niepodnoszone.

Wiele firm wybiera nowoczesne rozwiązania technologiczne, które mogą wnieść oszczędności firmie. Dzisiaj samochody dostawcze oferują spory komfort jazdy a na drogach szybkiego ruchu nie odbiegają autom osobowym. Dlatego istotne jest, aby mimo mobilności oferowały oszczędność w spalaniu paliwa. Samochody dostawcze mogą pokonywać dziennie spore odległości, z prędkościami rzędu 130-140 km/h i przy braku ekonomii sporym kosztem byłoby paliwo.

Sposób finansowania zakupu jest istotny pod względem księgowym, chodzi tu o możliwość wliczania w koszty działalności odsetek od kredytu lub leasingu.

Analizy pokazują, że wielu przedsiębiorców nie wybiera samochodu ze względu na opinię marce. Dzisiaj zakup opiera się na wybraniu kilku modeli, a potem porównanie ich pod względem kosztów przeglądu, części zamiennych, ogólnych kosztów serwisowania pojazdu czy utracie wartości po określonym czasie eksploatacji.