Używany Renault Trafic
Renault trafic Demo

72000 PLN brutto
Brak avatara
, Polska
W Serwisie od 907 dni
601... Pokaż numer

Zgłoś naruszenie

Dane pojazdu

  • Kategoria: Furgon / Blaszak
  • Marka: Renault
  • Model: Trafic
  • Rodzaj paliwa: Diesel
  • Pojemność silnika: 1600cm3
  • Moc silnika: 145KM
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Liczba miejsc: 3
  • Liczba drzwi: 4
  • Rok produkcji: 2017
  • Kraj pochodzenia: Polska
  • Przebieg: 13km
  • Kolor: Czarny
  • Pierwszy właściciel: Tak
  • Serwisowany w ASO: Tak
  • Stan: Używany

Wyposażenie

  • ABS
  • Centralny zamek
  • front-electric-windows
  • electronic-rearview-mirrors
  • Immobilizer
  • front-airbags
  • front-passenger-airbags
  • Radio fabryczne
  • Wielofunkcyjna kierownica
  • automatic-lights
  • rear-parking-sensors
  • aux-in
  • Klimatyzacja automatyczna
  • speed-limiter
  • system-start-stop
  • cruise-control

Opis

Charakterystyka : Renault Trafic Pack Clim 2.9t L2H1 Energy dCi 145 Euro6
Kolor 
• Lakier metalizowany Czarny Metaliczny
Tapicerka
• Materiałowa Java
Wyposażenie
• Wymiary L2H1
• Objętość 
o Długość całkowita 5 399
o Wysokość całkowita 1 971
o Objętość ładunkowa w m3/dm3 6.0

• Typ napędu 
o napęd przedni
• Silnik
• Rodzaj paliwa olej napędowy – 1.6 dCi
• Moc maksymalna kW (KM) 107 (145)
• Rodzaj skrzyni biegów manualna
• Typ napędu napęd przedni
• Maksymalny moment obrotowy Nm 340
• Pojemność skokowa (cm3) 1 598
Wyposażenie :
• Pakiet Vision
o światła przeciwmgłowe
• OPCJE 
o skórzana kierownica
o komfortowy indywidualny fotel pasażera z reg. wysokości i podparcia lędźwiowego, z podłokietnikiem
o klimatyzacja automatyczna z przodu
o regulator-ogranicznik prędkości
o radioodbiornik 2DIN z wyśw., z pilotem pod kier., CD, audiostreaming, BT, USB i 2x jack, bez DAB
• KOLORY I TAPICERKI 
o Czarna
o tapicerka materiałowa Java
o tonacja wnetrza grafitowy/szary
• WYPOSAŻENIE STANDARDOWE 
o deska rozdzielcza z zamykanym schowkiem, elementami chromowanymi i ozdobnymi obramowaniami nawiewów
o kluczyk centralnego zamka z 2 przyciskami bez funkcji selektywnego otwierania drzwi
o centralny zamek
o komfortowy fotel kierowcy z regulacją wysokości, podparcia lędźwiowego i podłokietnikiem
o pełna przegroda części ładunkowej
o szyby przednie elektryczne z włącznikiem impulsowym po stronie kierowcy
o koło zapasowe standardowe, opona letnia
o ABS
o system kontroli toru jazdy ESC z Extended Grip i HSA
o poduszka powietrzna kierowcy
o stalowe obręcze kół 16”
o ściany boczne w części tylnej nieprzeszklone
o zderzaki dwukolorowe, lusterka i listwy ochronne w kolorze czarnym
o kołpaki ozdobne Maxi
o drzwi prawe odsuwane nieprzeszklone
o tylne drzwi nieprzeszklone otwierane pod kątem 180o
o ściana lewa środkowa nieprzeszklona
o szyby o wysokiej zdolności filtrującej
o wyświetlacz komunikatów w języku polskim
o system Stop&Start
o lusterko „Wide View”
o światła do jazdy dziennej z żarówką halogenową
o lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie
o rygiel blokady drzwi tylnych lewych
o punkty mocujące ładunku w ścianach bocznych
o kanapa typu ” biuro ” ze schowkiem i wnęką na notebook , 54 litrowy schowek pod siedziskiem
• Pojemność (l) 
o Pojemność zbiornika paliwa (l) 80
• Konfigurator 
o Długość L2
o Wysokość H1
• Osiągi 
o Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 10,90
o Prędkość maksymalna (km/h) 181
• Układ napędowy 
o Typ napędu napęd przedni
• Wersja 
o Liczba drzwi 4/5
o Rodzaj nadwozia Furgon
• Układ kierowniczy 
o średnica zawracania pomiędzy krawężnikami/murem (m) 13,1/13,7
• Zużycie paliwa 
o Cykl miejski (l/100 km) 7,2
o Cykl pozamiejski (l/100 km) 6,7
• Układ hamulcowy 
o Hamulce tylne (typ, średnica) DP-280
o Hamulce przednie (typ, średnica) DV-296
• Koła i ogumienie 
o Ogumienie standardowe przednie/tylne 215/65 R 16
• Masa (kg) 
o Ładowność max dla danej wersji, zależna od wyposażenia 1280
o Masa pojazdu gotowego do jazdy (min dla wersji podstawowej, bez opcji) 1760
o Maksymalna masa całkowita pojazdu 3040
o Maksymalna masa całkowita zespołu pojazdów 5040
o Maksymalna masa przyczepy z hamulcem 2000
o Maksymalna masa przyczepy bez hamulca 750
• Silnik 
o Typ silnika 1.6 dCi
o Pojemność skokowa (cm3) 1598
o Ilość cylindrów 4
o Ilość zaworów 16
o Moc maksymalna kW (KM) 107 (145)
o Maksymalny moment obrotowy Nm 340-1750
o Typ wtrysku paliwa bezpośredni Common Rail
o Rodzaj paliwa olej napędowy
o Filtr cząstek stałych FAP
• Wymiary 
o Wysokość pojazdu pustego bez bagażnika 1971
o Szerokość całkowita 1956
o Wysokość progu załadunku 552
o Maksymalna długość części ładunkowej 4150
o Dł. części bagażowej na wysokości podłogi za tylną kanapą bd
o Wysokość całkowita 1971
o Szerokość całkowita z lusterkami zewnętrznymi 2283
o Szerokość wewnętrzna drzwi tylnych części górnej bd
o Dł. części bagażowej przy złożonej tylnej klapie bd
o Szerokość wewnętrzna drzwi bocznych odsuwanych 907
o Zwis tylny 968
o Długość całkowita 5399
o Rozstaw osi 3498
o Wysokość w świetle tylnych drzwi 1320
o Zwis przedni 933
o Prześwit pojazdu 160
o Szerokość pomiędzy nadko

Rynek samochodów dostawczych w Polsce jak sprzedają się auta dostawcze w 2021 roku?

Wzrosty zakupu samochodów dostawczych do 3,5 tony przez firmy wyniósł na początku 2021 roku ponad 40%. Na tym rynku liderem jest Renault, za nim Fiat, a trzeci w rankingu Ford. Jeśli chodzi o modele to z niewielką przewagą wygrywa Renault Master, potem Iveco Daily, kolejno Peugeot Boxer. Do końca marca 2021 sprzedano ich łącznie 1340 sztuk, co stanowi na tą chwilę 35% wszystkich sprzedanych modeli samochodów dostawczych bezpośrednio firmom (niewliczane w to są zakupy dla osób fizycznych).

Auta dostawcze chętnie też kupują osoby fizyczne. Tutaj wzrost po pierwszym kwartale 2021 roku jest imponujący. Odnotowano ponad 90% wzrost zakupu pojazdów dostawczych przez osoby fizyczne. Liderem jest tutaj Renault, a związane jest to prawdopodobnie przez fakt, że producent posiada szeroką gamę pojazdów.

Oferowane przez Renault zabudowy specjalistyczne także zostały docenione na rynku. Analitycy celują, że takie uwarunkowania pozwoliły utrzymać pozycję lidera sprzedaży wśród aut dostawczych. Na pewno powodzeniem cieszą się nowe Renault Express Van i Renault Kangoo Van.

Rosnąca sprzedaż Forda może jednak zakłócić obecne podium wśród marek najchętniej kupowanych w segmencie aut dostawczych. Ford od pewnego czasu powiększa ilość sprzedanych pojazdów i wg. prognoz SAMAR może dojść do sytuacji, że obejmie prowadzenie. Zatem czy będzie nowy lider sprzedaży samochodów dostawczych jeszcze w tym roku?

Samochody dostawcze

Rozwój technologii powoduje, że dzisiaj samochody dostawcze nie odbiegają znacznie od aut osobowych pod względem funkcjonalności i wartości użytkowej. Mogą one osiągać znaczne prędkości a komfort podróży na dalekie odległości jest bardzo wysoki. Spalanie nie odbiega już tak bardzo od aut codziennego użytku.

Dzisiaj samochody dostawcze to nie tylko ładowność brana pod uwagę, ale także mobilność, ekonomia i wyposażenie dla komfortu pracy. Szeroki rynek modeli powoduje wiele dylematów przy wyborze, dlatego warto przemyśleć kwestię zakupu takiego pojazdu, a dokładnie to co powinien wnieść swoim zakupem, a co jest mniej istotne.

Auta dostawcze co wybrać dla firmy?

Przy wyborze w związku ze zróżnicowaniem tego rodzaju pojazdu oraz rodzajem działalności jaką prowadzi firma, konkretnie związanych z tym potrzeb wybór nie jest prosty. Wydaje się, że auta dostawcze to zabudowa i marka. Ale to nie wszystko. Owszem dla małego sklepu będzie to mały miejski dostawczak, ale już inny dla firmy budowlanej, czy kurierskiej. Większość branż wybierze auta dostawcze o ładowności do 3,5 t w związku z tym, że nie ma potrzeby uzyskania dodatkowych uprawnień, wystarczy prawo jazdy kategorii B.

Priorytetem większość firm przy wyborze pojazdu jest przestrzeń ładunkowa. Jeżeli nie pod względem ładowności, to ułożenia wnętrza, np. najmniej wystające nadkola, czy duże boczne drzwi, ogólna długość przestrzeni ładunkowej. Przykładowo dla firmy przeprowadzkowej lub budowlanej sprawdzą się pojazdy większe np. dłuższe niż 3,3 m długości. W przypadku małego lokalnego sklepiku korzystniejszy z kolei będzie kompaktowy rozmiar auta i dodatkowo wygodne, szerokie boczne drzwi odsuwane, czy dzielone tylne, a niepodnoszone.

Wiele firm wybiera nowoczesne rozwiązania technologiczne, które mogą wnieść oszczędności firmie. Dzisiaj samochody dostawcze oferują spory komfort jazdy a na drogach szybkiego ruchu nie odbiegają autom osobowym. Dlatego istotne jest, aby mimo mobilności oferowały oszczędność w spalaniu paliwa. Samochody dostawcze mogą pokonywać dziennie spore odległości, z prędkościami rzędu 130-140 km/h i przy braku ekonomii sporym kosztem byłoby paliwo.

Sposób finansowania zakupu jest istotny pod względem księgowym, chodzi tu o możliwość wliczania w koszty działalności odsetek od kredytu lub leasingu.

Analizy pokazują, że wielu przedsiębiorców nie wybiera samochodu ze względu na opinię marce. Dzisiaj zakup opiera się na wybraniu kilku modeli, a potem porównanie ich pod względem kosztów przeglądu, części zamiennych, ogólnych kosztów serwisowania pojazdu czy utracie wartości po określonym czasie eksploatacji.