Nowy Renault Master/Movano 2,3 170 KM
Renault Master/Movano 2,3 170 KM Międzynarodówka 10 europalet Dealer Opla

104900 PLN netto
Brak avatara
, Polska
W Serwisie od 909 dni
731... Pokaż numer

Zgłoś naruszenie

Dane pojazdu

  • Kategoria: Skrzynie z plandeką
  • Marka: Renault
  • Model: Master/Movano 2,3 170 KM
  • Rodzaj paliwa: Diesel
  • Pojemność silnika: 2300cm3
  • Moc silnika: 170KM
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Liczba miejsc: 3
  • Liczba drzwi:
  • Rok produkcji: 2018
  • Kraj pochodzenia: Polska
  • Przebieg: 1km
  • Kolor: Biały
  • Pierwszy właściciel: Nie
  • Serwisowany w ASO: Nie
  • Stan: Nowy

Wyposażenie

  • ABS
  • Centralny zamek
  • Elektryczne szyby
  • Immobilizer
  • Kabina sypialna
  • Ogrzewanie postojowe
  • speed-control
  • Wspomaganie kierownicy
  • ASR (kontrola trakcji)
  • Bluetooth
  • ESP (stabilizacja toru jazdy)
  • Klimatyzacja manualna
  • Komputer pokładowy
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Radio fabryczne
  • Wielofunkcyjna kierownica

Opis

Witamy w Centrum TMT- Autoryzowany Dealer Marki Opel w Świdnicy na Dolnym śląsku mamy do zaoferowania Państwu :

Opel Movano 2,3 170 KM Biturbo z zabudową Międzynarodową 10 europalet. 

Bezpośredni kontakt do osób odpowiedzialnych za sprzedaż :

Monika :
tel: 731 517 171

Gwarancja Fabryczna:
2 lata bez limitu kilometrów (Możliwość przedłużenia do 5 lat)

Wyposażenie Dodatkowe zawarte w cenie samochodu:

• Pakiet Międzynarodówka
• Klimatyzacja Manualna
• System ostrzegający przed niezamierzonym opuszczeniem pasa ruchu
• Reflektory przeciwmgielne
• Asystent świateł drogowych, wraz z czujnikiem deszczu oraz zmierzchu
• Pakiet Asystent Bezpieczeństwa
• Wielofukcyjne podwójne siedzenie pasażera z dolnymi schowkami i ze składanym oparciem środko-wym tworzącym stolik
• Zbiornik paliwa na 105 litrów
• Lusterka zewnętrzne na przedłużonych ramionach
• Komputer pokładowy
• Tempomat
• Radio CD16 (tuner, CD, BT, USB Aux-In, BlueTooth, sterowanie radiem na kierownicy, zintegrowany wyświetlacz)
Fotel "Komfort" dla kierowcy z regulacją w 6 kierunkach (przód-tył, góra-dół, pochylenie oparcia), podłokietnikiem i regulacją lędźwiową)
Dodatkowy Akumulator 70ah

Wyposażenie standardowe:
- Elektryczne szyby przód
- Pełnowymiarowa poduszka powietrzna kierowcy
- Pełnowymiarowe koło zapasowe (pod podłogą)
- ESP i ASR
- Zamek centralny z 2-funkcyjnym kluczykiem do selektywnego zamykania drzwi automatycznym zamykaniem
- Zawieszenie przód i tył o konstrukcji redukującej przechyły nadwozia spowodowane obciążeniem ładunkiem
- 2 wieszaki na ubrania na słupku B, wieszak na pełnej przegrodzie
- Kolumna kierownicy z regulowaną wysokością
- Schowki: kieszeń na mapę, zamykany schowek i kieszeń na 2 litrową butelkę w drzwiach, otwarta półka na dokumenty A4 na górze kokpitu, schowek na rękawiczki, schowek powyżej niego, uchwyty na kubki kierowcy i pasażera, 2 półki centralne, półki na suficie nad kierowcą i pasażerem
- ABS z EBA (Emergency Brake Assist - asystent awaryjnego hamowania)
- Gniazdo 12V na konsoli zmiany biegów i na kokpicie

Wymiary Zabudowy:

Wymiary wewnętrzne zabudowy [mm] Długość: 4870 Szerokość: 2200 Wysokość: 2300- 2600 
Zabudowa Lamar
Rama pośrednia aluminiowa,
Podłoga ze sklejki z faktura antypoślizgową o grubości 15mm, foliowana/wodoodporna,
Uchwyty mocowania ładunku 10 palet po 5szt./stronę,
Słupki boczne aluminiowe, słupek środkowy demontowany,
Burty aluminiowe z pionowym zamknięciem, wysokość 400, po dwie na stronę, tylna burta ze stopniem wejściowym,
Stelaż aluminiowy plandeki, dzielony nad słupkiem,
Odeskowanie: 3 rzędy desek sosnowych, heblowanych, impregnowanych,
Osłona kabiny kierowcy sklejka, 15mm,
Plandeka srebrna
Błotniki z tworzywa sztucznego z fartuchami przeciw błotnymi,
Aluminiowe listwy antynajazdowe,
Oświetlenie wewnętrzne 1 pkt świetlny,
Skrzynka narzędziowa z tworzywa sztucznego o pojemności 43l.,
Zbiornik na wodę z kranem i mydelniczka,
Osłona tylna z tworzywa ,
Przedłużenie ramy,
Kabina sypialna z pełnym wyposażeniem i owiewkami bocznymi, lakierowana na dowolny kolor akrylowy, 
Ogrzewanie postojowe WEBASTO lub EBERSPAECHER z wyprowadzeniem do kabiny kierowcy z mini regulatorem.
Burto firana jednostronna z napinaczem 
Regulacja wysokości skok o 300mm.

Odkupujemy samochody używane.

Oferujemy atrakcyjne formy finansowania :
leasing,
kredyt,
wynajem,

a także promocyjne pakiety ubezpieczeń ( PZU, ALLIANZ, HESTIA ).

*Zdjęcia poglądowe i mogą różnić się od prezentowanej wersji wyposażenia. Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.

Rynek samochodów dostawczych w Polsce jak sprzedają się auta dostawcze w 2021 roku?

Wzrosty zakupu samochodów dostawczych do 3,5 tony przez firmy wyniósł na początku 2021 roku ponad 40%. Na tym rynku liderem jest Renault, za nim Fiat, a trzeci w rankingu Ford. Jeśli chodzi o modele to z niewielką przewagą wygrywa Renault Master, potem Iveco Daily, kolejno Peugeot Boxer. Do końca marca 2021 sprzedano ich łącznie 1340 sztuk, co stanowi na tą chwilę 35% wszystkich sprzedanych modeli samochodów dostawczych bezpośrednio firmom (niewliczane w to są zakupy dla osób fizycznych).

Auta dostawcze chętnie też kupują osoby fizyczne. Tutaj wzrost po pierwszym kwartale 2021 roku jest imponujący. Odnotowano ponad 90% wzrost zakupu pojazdów dostawczych przez osoby fizyczne. Liderem jest tutaj Renault, a związane jest to prawdopodobnie przez fakt, że producent posiada szeroką gamę pojazdów.

Oferowane przez Renault zabudowy specjalistyczne także zostały docenione na rynku. Analitycy celują, że takie uwarunkowania pozwoliły utrzymać pozycję lidera sprzedaży wśród aut dostawczych. Na pewno powodzeniem cieszą się nowe Renault Express Van i Renault Kangoo Van.

Rosnąca sprzedaż Forda może jednak zakłócić obecne podium wśród marek najchętniej kupowanych w segmencie aut dostawczych. Ford od pewnego czasu powiększa ilość sprzedanych pojazdów i wg. prognoz SAMAR może dojść do sytuacji, że obejmie prowadzenie. Zatem czy będzie nowy lider sprzedaży samochodów dostawczych jeszcze w tym roku?

Samochody dostawcze

Rozwój technologii powoduje, że dzisiaj samochody dostawcze nie odbiegają znacznie od aut osobowych pod względem funkcjonalności i wartości użytkowej. Mogą one osiągać znaczne prędkości a komfort podróży na dalekie odległości jest bardzo wysoki. Spalanie nie odbiega już tak bardzo od aut codziennego użytku.

Dzisiaj samochody dostawcze to nie tylko ładowność brana pod uwagę, ale także mobilność, ekonomia i wyposażenie dla komfortu pracy. Szeroki rynek modeli powoduje wiele dylematów przy wyborze, dlatego warto przemyśleć kwestię zakupu takiego pojazdu, a dokładnie to co powinien wnieść swoim zakupem, a co jest mniej istotne.

Auta dostawcze co wybrać dla firmy?

Przy wyborze w związku ze zróżnicowaniem tego rodzaju pojazdu oraz rodzajem działalności jaką prowadzi firma, konkretnie związanych z tym potrzeb wybór nie jest prosty. Wydaje się, że auta dostawcze to zabudowa i marka. Ale to nie wszystko. Owszem dla małego sklepu będzie to mały miejski dostawczak, ale już inny dla firmy budowlanej, czy kurierskiej. Większość branż wybierze auta dostawcze o ładowności do 3,5 t w związku z tym, że nie ma potrzeby uzyskania dodatkowych uprawnień, wystarczy prawo jazdy kategorii B.

Priorytetem większość firm przy wyborze pojazdu jest przestrzeń ładunkowa. Jeżeli nie pod względem ładowności, to ułożenia wnętrza, np. najmniej wystające nadkola, czy duże boczne drzwi, ogólna długość przestrzeni ładunkowej. Przykładowo dla firmy przeprowadzkowej lub budowlanej sprawdzą się pojazdy większe np. dłuższe niż 3,3 m długości. W przypadku małego lokalnego sklepiku korzystniejszy z kolei będzie kompaktowy rozmiar auta i dodatkowo wygodne, szerokie boczne drzwi odsuwane, czy dzielone tylne, a niepodnoszone.

Wiele firm wybiera nowoczesne rozwiązania technologiczne, które mogą wnieść oszczędności firmie. Dzisiaj samochody dostawcze oferują spory komfort jazdy a na drogach szybkiego ruchu nie odbiegają autom osobowym. Dlatego istotne jest, aby mimo mobilności oferowały oszczędność w spalaniu paliwa. Samochody dostawcze mogą pokonywać dziennie spore odległości, z prędkościami rzędu 130-140 km/h i przy braku ekonomii sporym kosztem byłoby paliwo.

Sposób finansowania zakupu jest istotny pod względem księgowym, chodzi tu o możliwość wliczania w koszty działalności odsetek od kredytu lub leasingu.

Analizy pokazują, że wielu przedsiębiorców nie wybiera samochodu ze względu na opinię marce. Dzisiaj zakup opiera się na wybraniu kilku modeli, a potem porównanie ich pod względem kosztów przeglądu, części zamiennych, ogólnych kosztów serwisowania pojazdu czy utracie wartości po określonym czasie eksploatacji.