Używany Renault MASTER
RENAULT MASTER L4H2 KLIMA MAX DŁUGI WYSOKI DMC 3500 KG KRAJOWY I-WŁAŚCICIEL SERWISOWANY TEMPOMAT

56900 PLN netto
Brak avatara
PAWEŁ
, Polska
W Serwisie od 373 dni
502... Pokaż numer
504... Pokaż numer

Zgłoś naruszenie

Dane pojazdu

  • Kategoria: Furgony
  • Marka: Renault
  • Model: MASTER
  • Rodzaj paliwa: Diesel
  • Pojemność silnika: 2299cm3
  • Moc silnika: 136KM
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Liczba miejsc: 3
  • Liczba drzwi: 5
  • Rok produkcji: 2015
  • Kraj pochodzenia: Polska
  • Przebieg: 188316km
  • Kolor: Biały
  • Pierwsza rejestracja: 29.06.2015
  • Pierwszy właściciel: Tak
  • Serwisowany w ASO: Tak
  • Stan: Używany

Wyposażenie

  • ABS
  • CD
  • Centralny zamek
  • Elektryczne szyby
  • Immobilizer
  • Wspomaganie kierownicy
  • ASR (kontrola trakcji)
  • Bluetooth
  • Czujnik parkowania
  • Klimatyzacja manualna
  • Komputer pokładowy
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Przesuwane drzwi
  • Radio fabryczne
  • Wielofunkcyjna kierownica
  • Tempomat

Opis

RENAULT MASTER 2,3 DCI-135 ENERGY DIESEL EURO 5M R3500 L4H2 MAX DŁUGI - WYSOKI BLASZAK FURGON VAN BLIŹNIAKI KLIMATYZACJA TEMPOMAT 6-BIEGÓW MANUAL DMC: 3500 KG KATEGORIA PRAWA JAZDY: "B".

Rok produkcji : 2015. Data pierwszej rejestracji : 29.06.2015 rok.

Rodzaj pojazdu: Samochód ciężarowy. Homologacja ciężarowa. Pełne odliczenie podatku VAT. Kategoria pojazdu: N1. Liczba miejsc: 3. Dopuszczalna ładowność: 1047 kg. Dopuszczalna masa całkowita DMC: 3500 kg. Kategoria prawa jazdy: "B".

Pojemność silnika: 2299 cm3 DCI Diesel. Poziom emisji spalin: EURO 5M. Moc silnika: 100 kw - 136 KM. 6-cio biegowa skrzynia biegów - manualna.

Klimatyzacja. Tempomat. Poduszka powietrzna kierowcy. ABS. System kontroli trakcji. Wspomaganie kierownicy. Centralny zamek. Immobilizer. Elektryczne lusterka. Elektryczne szyby. Podgrzewane lusterka. Obrotomierz. System ECO. Radio CD USB Aux Renault ze sterowaniem przy kierownicy + Bluetooth. Komputer pokładowy. Wielofunkcyjna kierownica. Parktronik – czujniki parkowania tył. Tryb droga : gruntowa / utwardzona. Termometr zewnętrzny. Zegarek. Regulacja wysokości świateł. Regulacja położenia kierownicy. Regulacja wysokości fotela kierowcy. Regulacja lędźwiowa fotela kierowcy. Regulacja wysokości pasów bezpieczeństwa. Drzwi boczne przesuwne. Schowki w przednich drzwiach. Skórzana kierownica. Stolik rozkładany z fotela pasażera. Schowek pod fotelem pasażera. Podłokietnik. Przegroda przestrzeni bagażowej. Światła boczne obrysowe. Tylny podest. Tył koła bliźniaki. Tył drzwi otwierane 270 stopni. Przestrzeń bagażowa – paka wybita dół + boki. Uchwyty do mocowania ładunku. Oświetlenie przestrzeni bagażowej. Automatyczny włącznik świateł. Schowki w desce rozdzielczej. Koła R16C. Kierunkowskazy w lusterkach. Trzecie światło stop. Atermiczne szyby.

Maksymalna masa całkowita przyczepy: "z hamulcem: 3000 kg" ; "bez hamulca 750 kg".

Długość przestrzeni ładunkowej: 4383 mm. Rozstaw osi: 4332 mm. Rodzaj napędu: Oś tylna.

Długość zewnętrzna: 6848 mm. Wysokość zewnętrzna: 2541 mm. Szerokość zewnętrzna: 2070 mm.


Pełna dokumentacja. Serwisowany w ASO. Przebieg samochodu: 188 316 km.


Krajowy - zarejestrowany, ubezpieczony.


Stan bardzo dobry.


Kupujący zwolniony z opłaty skarbowej.

MOŻLIWOŚĆ SPRZEDAŻY RATALNEJ- (PROCEDURY UPROSZCZONE) - ZAMIANA, LEASING. Tel. 0-504-260-355 lub 0-502-789-880

Zobacz nasze inne samochody na stronie internetowej: www.lukpol.gratka.pl

Przed przyjazdem prosimy o telefoniczne potwierdzenie aktualności ogłoszenia.

Kontakt tel. 504-260-355 lub 502-789-880

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia.

Przypominamy : Zakaz kopiowania tekstów i zdjęć z naszych ogłoszeń.

Wszelkie kradzieże zdjęć i treści ogłoszenia będą zgłaszane do odpowiednich służb.

Zgodnie z ustawą z 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (D.U. 1994/24/83) za naruszenie praw własności poprzez kopiowanie, powielanie i rozpowszechnianie przedstawionych treści bez zgody właściciela grozi grzywna oraz kara pozbawienia wolności od 6 m-cy do lat 5 (art. 115.1).

Rynek samochodów dostawczych w Polsce jak sprzedają się auta dostawcze w 2021 roku?

Wzrosty zakupu samochodów dostawczych do 3,5 tony przez firmy wyniósł na początku 2021 roku ponad 40%. Na tym rynku liderem jest Renault, za nim Fiat, a trzeci w rankingu Ford. Jeśli chodzi o modele to z niewielką przewagą wygrywa Renault Master, potem Iveco Daily, kolejno Peugeot Boxer. Do końca marca 2021 sprzedano ich łącznie 1340 sztuk, co stanowi na tą chwilę 35% wszystkich sprzedanych modeli samochodów dostawczych bezpośrednio firmom (niewliczane w to są zakupy dla osób fizycznych).

Auta dostawcze chętnie też kupują osoby fizyczne. Tutaj wzrost po pierwszym kwartale 2021 roku jest imponujący. Odnotowano ponad 90% wzrost zakupu pojazdów dostawczych przez osoby fizyczne. Liderem jest tutaj Renault, a związane jest to prawdopodobnie przez fakt, że producent posiada szeroką gamę pojazdów.

Oferowane przez Renault zabudowy specjalistyczne także zostały docenione na rynku. Analitycy celują, że takie uwarunkowania pozwoliły utrzymać pozycję lidera sprzedaży wśród aut dostawczych. Na pewno powodzeniem cieszą się nowe Renault Express Van i Renault Kangoo Van.

Rosnąca sprzedaż Forda może jednak zakłócić obecne podium wśród marek najchętniej kupowanych w segmencie aut dostawczych. Ford od pewnego czasu powiększa ilość sprzedanych pojazdów i wg. prognoz SAMAR może dojść do sytuacji, że obejmie prowadzenie. Zatem czy będzie nowy lider sprzedaży samochodów dostawczych jeszcze w tym roku?

Samochody dostawcze

Rozwój technologii powoduje, że dzisiaj samochody dostawcze nie odbiegają znacznie od aut osobowych pod względem funkcjonalności i wartości użytkowej. Mogą one osiągać znaczne prędkości a komfort podróży na dalekie odległości jest bardzo wysoki. Spalanie nie odbiega już tak bardzo od aut codziennego użytku.

Dzisiaj samochody dostawcze to nie tylko ładowność brana pod uwagę, ale także mobilność, ekonomia i wyposażenie dla komfortu pracy. Szeroki rynek modeli powoduje wiele dylematów przy wyborze, dlatego warto przemyśleć kwestię zakupu takiego pojazdu, a dokładnie to co powinien wnieść swoim zakupem, a co jest mniej istotne.

Auta dostawcze co wybrać dla firmy?

Przy wyborze w związku ze zróżnicowaniem tego rodzaju pojazdu oraz rodzajem działalności jaką prowadzi firma, konkretnie związanych z tym potrzeb wybór nie jest prosty. Wydaje się, że auta dostawcze to zabudowa i marka. Ale to nie wszystko. Owszem dla małego sklepu będzie to mały miejski dostawczak, ale już inny dla firmy budowlanej, czy kurierskiej. Większość branż wybierze auta dostawcze o ładowności do 3,5 t w związku z tym, że nie ma potrzeby uzyskania dodatkowych uprawnień, wystarczy prawo jazdy kategorii B.

Priorytetem większość firm przy wyborze pojazdu jest przestrzeń ładunkowa. Jeżeli nie pod względem ładowności, to ułożenia wnętrza, np. najmniej wystające nadkola, czy duże boczne drzwi, ogólna długość przestrzeni ładunkowej. Przykładowo dla firmy przeprowadzkowej lub budowlanej sprawdzą się pojazdy większe np. dłuższe niż 3,3 m długości. W przypadku małego lokalnego sklepiku korzystniejszy z kolei będzie kompaktowy rozmiar auta i dodatkowo wygodne, szerokie boczne drzwi odsuwane, czy dzielone tylne, a niepodnoszone.

Wiele firm wybiera nowoczesne rozwiązania technologiczne, które mogą wnieść oszczędności firmie. Dzisiaj samochody dostawcze oferują spory komfort jazdy a na drogach szybkiego ruchu nie odbiegają autom osobowym. Dlatego istotne jest, aby mimo mobilności oferowały oszczędność w spalaniu paliwa. Samochody dostawcze mogą pokonywać dziennie spore odległości, z prędkościami rzędu 130-140 km/h i przy braku ekonomii sporym kosztem byłoby paliwo.

Sposób finansowania zakupu jest istotny pod względem księgowym, chodzi tu o możliwość wliczania w koszty działalności odsetek od kredytu lub leasingu.

Analizy pokazują, że wielu przedsiębiorców nie wybiera samochodu ze względu na opinię marce. Dzisiaj zakup opiera się na wybraniu kilku modeli, a potem porównanie ich pod względem kosztów przeglądu, części zamiennych, ogólnych kosztów serwisowania pojazdu czy utracie wartości po określonym czasie eksploatacji.