Nowy Peugeot Partner
Peugeot Partner nowy model , long , ład 950kg, 3 miejsca

59900 PLN brutto
Brak avatara
, Polska
W Serwisie od 907 dni
501... Pokaż numer

Zgłoś naruszenie

Dane pojazdu

  • Kategoria: Furgon / Blaszak
  • Marka: Peugeot
  • Model: Partner
  • Rodzaj paliwa: Diesel
  • Pojemność silnika: 1500cm3
  • Moc silnika: 100KM
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Liczba miejsc:
  • Liczba drzwi:
  • Rok produkcji: 2019
  • Kraj pochodzenia: Polska
  • Przebieg: 1km
  • Kolor: Biały
  • Stan: Nowy

Opis

kontakt:

Piotr Lewandowski
Doradca Klienta - samochody nowe i używane
piotr.lewandowski'at'nordynski.pl

+ 48 501 510 6 88

Przemysław Woźny
Doradca Klienta - samochody nowe i używane
przemyslaw.wozny'at'nordynski.pl

+ 48 506 012 4 10


Cena dla firm 59900 przy finansowaniu Banku Peugeota

Cena dla firm 61900 przy innym finansowaniu 

wymiary przestrzeni bagażowej 

Długość przestrzeni ładunkowej maks. (mm) ( za przegrodą) 2167 

Długość przestrzeni ładunkowej maks. z kabiną Extenso (mm) 3 440 

Szerokość przestrzeni ładunkowej maksymalna bez drzwi przesuwnych (mm) 1 733 

Szerokość przestrzeni ładunkowej z 1 drzwiami bocznymi przesuwnymi (mm) 1 630 

Szerokość przestrzeni ładunkowej pomiędzy nadkolami (mm) 1 229 
Wysokość przestrzeni ładunkowej min. / maks. (mm) 1200 / 1270 

Objętość przestrzeni ładunkowej (m3) 3,9 



WYPOSAŻENIE STANDARDOWE MODELU PARTNER FURGON PREMIUM LONG 950



 2 HP + 2 tweetery
 6 uchwytów w podłodze do zabezpieczenia ładunku w przestrzeni ładunkowej
 Automatyczny włącznik reflektorów (czujnik zmierzchu)
 Centralny zamek
 Czujniki spadku ciśnienia w ogumieniu bezpośrednie
 Drzwi przesuwne pełne z prawej strony
 Drzwi tylne dwuskrzydłowe blaszane
 ESP (ABS + AFU + ESC + ASR + Hill Assist)
 Felgi stalowe szare 16", półkołpaki, Opony MICHELIN Energy Saver+ - 205/60 R16 - TBRR
 Fotel kierowcy KOMFORT - regulacja w odcinku lędźwiowym, na wysokość, wzdłużnie i pochylenia oparcia, zagłówek regulowany na wysokość, - podłokietnik (tylko dla wersji 2 miejscowej), schowek pod fotelem
 Fotel pasażera pojedynczy REGULOWANY - regulacja pochylenia oparcia i zagłówka na wysokość
 Gniazdo 12 V na desce rozdzielczej
 Hamulec postojowy elektryczny
 Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
 Klimatyzacja manualna
 Koło zapasowe
 Lusterka zewnętrzne sterowane elektrycznie, podgrzewane
 Obudowy lusterek bocznych, zderzaki przedni i tylny, listwy ochronne boczne i klamki zewnętrzne: czarne barwione w masie
 Poduszka bezpieczeństwa czołowa dla kierowcy
 Półka podsufitowa, oświetlenie w przestrzeni ładunkowej
 Przegroda pełna stała
 Reflektory przeciwmgłowe z funkcją doświetlania zakrętów
 Regulator i ogranicznik prędkości
 System radiowy RD6 - radio RDS MP3, Bluetooth (1 mikrofon), wejście USB i Jack, antena krótka (200mm) AF/FM
 Szyby boczne przednie (R1) sterowane elektrycznie
 Tapicerka materiałowa CURTIBA MELTEM
 Wycieraczki sterowane manualnie z systemem Magic Wash Premium
 Wykładzina z tworzywa na podłodze w kabinie kierowcy
 Wykładzina z tworzywa na podłodze w przestrzeni ładunkowej
 Zegary analogowe z wyświetlaczem LCD texte

opcje fabryczne w cenie :
CZUJNIKI PARKOWANIA TYŁ
ŁAWKA DWUMIEJSCOWA PASAŻERA MULTIFLEX ZE STOLIKIEM DO PISANIA
PAKIET UŻYTKOWY 220V: 12V,220V,WZMOCNIONE OŚWIETLENIE,6 UCHWYTÓW W PRZ. ŁADUNKOWEJ

wymiary zew. 

Długość całkowita (mm) 4 753 

Rozstaw osi (mm) 2 975 



Szerokość całkowita bez lusterek bocznych / lusterka złożone /(mm) 1848 / 1921 / 2107

Wysokość całkowita (mm) min. - maks. bez / z Pakietem Terenowym 
1812-1820 / 1849-1860


Drzwi boczne przesuwne: wysokość (mm) 1 072

Drzwi boczne przesuwne: szerokość min. - maks. z przegrodą / bez przegrody (mm) 641 - 675 / 675 - 759 

Drzwi tylne otwierane na boki: szerokość w części dolnej / w częsci górnej (mm) 1241 / 1087 

Drzwi tylne otwierane na boki: wysokość (mm) 1 196 

kontakt:

Piotr Lewandowski
Doradca Klienta - samochody nowe i używane
piotr.lewandowski'at'nordynski.pl

+ 48 501 510 6 88

Przemysław Woźny
Doradca Klienta - samochody nowe i używane
przemyslaw.wozny'at'nordynski.pl

+ 48 506 012 4 10


Dodatkowe informacje: liczba miejsc: 3

Numer oferty: AKL3CXCD

Rynek samochodów dostawczych w Polsce jak sprzedają się auta dostawcze w 2021 roku?

Wzrosty zakupu samochodów dostawczych do 3,5 tony przez firmy wyniósł na początku 2021 roku ponad 40%. Na tym rynku liderem jest Renault, za nim Fiat, a trzeci w rankingu Ford. Jeśli chodzi o modele to z niewielką przewagą wygrywa Renault Master, potem Iveco Daily, kolejno Peugeot Boxer. Do końca marca 2021 sprzedano ich łącznie 1340 sztuk, co stanowi na tą chwilę 35% wszystkich sprzedanych modeli samochodów dostawczych bezpośrednio firmom (niewliczane w to są zakupy dla osób fizycznych).

Auta dostawcze chętnie też kupują osoby fizyczne. Tutaj wzrost po pierwszym kwartale 2021 roku jest imponujący. Odnotowano ponad 90% wzrost zakupu pojazdów dostawczych przez osoby fizyczne. Liderem jest tutaj Renault, a związane jest to prawdopodobnie przez fakt, że producent posiada szeroką gamę pojazdów.

Oferowane przez Renault zabudowy specjalistyczne także zostały docenione na rynku. Analitycy celują, że takie uwarunkowania pozwoliły utrzymać pozycję lidera sprzedaży wśród aut dostawczych. Na pewno powodzeniem cieszą się nowe Renault Express Van i Renault Kangoo Van.

Rosnąca sprzedaż Forda może jednak zakłócić obecne podium wśród marek najchętniej kupowanych w segmencie aut dostawczych. Ford od pewnego czasu powiększa ilość sprzedanych pojazdów i wg. prognoz SAMAR może dojść do sytuacji, że obejmie prowadzenie. Zatem czy będzie nowy lider sprzedaży samochodów dostawczych jeszcze w tym roku?

Samochody dostawcze

Rozwój technologii powoduje, że dzisiaj samochody dostawcze nie odbiegają znacznie od aut osobowych pod względem funkcjonalności i wartości użytkowej. Mogą one osiągać znaczne prędkości a komfort podróży na dalekie odległości jest bardzo wysoki. Spalanie nie odbiega już tak bardzo od aut codziennego użytku.

Dzisiaj samochody dostawcze to nie tylko ładowność brana pod uwagę, ale także mobilność, ekonomia i wyposażenie dla komfortu pracy. Szeroki rynek modeli powoduje wiele dylematów przy wyborze, dlatego warto przemyśleć kwestię zakupu takiego pojazdu, a dokładnie to co powinien wnieść swoim zakupem, a co jest mniej istotne.

Auta dostawcze co wybrać dla firmy?

Przy wyborze w związku ze zróżnicowaniem tego rodzaju pojazdu oraz rodzajem działalności jaką prowadzi firma, konkretnie związanych z tym potrzeb wybór nie jest prosty. Wydaje się, że auta dostawcze to zabudowa i marka. Ale to nie wszystko. Owszem dla małego sklepu będzie to mały miejski dostawczak, ale już inny dla firmy budowlanej, czy kurierskiej. Większość branż wybierze auta dostawcze o ładowności do 3,5 t w związku z tym, że nie ma potrzeby uzyskania dodatkowych uprawnień, wystarczy prawo jazdy kategorii B.

Priorytetem większość firm przy wyborze pojazdu jest przestrzeń ładunkowa. Jeżeli nie pod względem ładowności, to ułożenia wnętrza, np. najmniej wystające nadkola, czy duże boczne drzwi, ogólna długość przestrzeni ładunkowej. Przykładowo dla firmy przeprowadzkowej lub budowlanej sprawdzą się pojazdy większe np. dłuższe niż 3,3 m długości. W przypadku małego lokalnego sklepiku korzystniejszy z kolei będzie kompaktowy rozmiar auta i dodatkowo wygodne, szerokie boczne drzwi odsuwane, czy dzielone tylne, a niepodnoszone.

Wiele firm wybiera nowoczesne rozwiązania technologiczne, które mogą wnieść oszczędności firmie. Dzisiaj samochody dostawcze oferują spory komfort jazdy a na drogach szybkiego ruchu nie odbiegają autom osobowym. Dlatego istotne jest, aby mimo mobilności oferowały oszczędność w spalaniu paliwa. Samochody dostawcze mogą pokonywać dziennie spore odległości, z prędkościami rzędu 130-140 km/h i przy braku ekonomii sporym kosztem byłoby paliwo.

Sposób finansowania zakupu jest istotny pod względem księgowym, chodzi tu o możliwość wliczania w koszty działalności odsetek od kredytu lub leasingu.

Analizy pokazują, że wielu przedsiębiorców nie wybiera samochodu ze względu na opinię marce. Dzisiaj zakup opiera się na wybraniu kilku modeli, a potem porównanie ich pod względem kosztów przeglądu, części zamiennych, ogólnych kosztów serwisowania pojazdu czy utracie wartości po określonym czasie eksploatacji.