Nowy Peugeot Boxer
Peugeot Boxer izoterma 8 palet + agregat

119900 PLN brutto
Brak avatara
, Polska
W Serwisie od 850 dni
501... Pokaż numer

Zgłoś naruszenie

Dane pojazdu

  • Kategoria: Skrzynie z plandeką
  • Marka: Peugeot
  • Model: Boxer
  • Rodzaj paliwa: Diesel
  • Pojemność silnika: 2000cm3
  • Moc silnika: 163KM
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Liczba miejsc:
  • Liczba drzwi:
  • Rok produkcji: 2018
  • Kraj pochodzenia: Polska
  • Przebieg: 5km
  • Kolor: Biały
  • Stan: Nowy

Wyposażenie

  • Immobilizer
  • Centralny zamek
  • Elektryczne szyby
  • Komputer pokładowy
  • speed-control
  • Wspomaganie kierownicy
  • ESP (stabilizacja toru jazdy)
  • Klimatyzacja manualna
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Radio fabryczne

Opis

Piotr Lewandowski
Doradca Klienta - samochody nowe i używane
piotr.lewandowski'at'nordynski.pl
+ 48 501 510 688

Przemysław Woźny
Doradca Klienta - samochody nowe i używane
przemyslaw.wozny'at'nordynski.pl
+ 48 506 012 410




WYPOSAŻENIE STANDARDOWE MODELU BOXER:

 ABS ze wspomaganiem hamowania awaryjnego (AFU)
 Centralny zamek sterowany pilotem: jeden pilot zdalnego sterowania, blokowanie drzwi podczas ruszania
 Elektrycznie sterowane szyby boczne przednie, po stronie kierowcy sterowanie sekwencyjne
 ESP - system stabilizacji toru jazdy
 Felgi stalowe 15" 
 Fotel kierowcy: manualna regulacja wzdłużna, manualna regulacja pochylenia oparcia, manualna regulacja wysokości, manualna regulacja lędźwiowa, podłokietnik z regulacją położenia
 Hamulce przednie - tarcze wentylowane
 Hamulce tylne - tarczowe
 Hill Assist - system wspomagający pokonywanie podjazdów
 Immobiliser
 Komputer pokładowy
 Poduszka czołowa dla kierowcy
 Regulacja kolumny kierownicy manualna na głębokość
 Wspomaganie układu kierowniczego

OPCJONALNE WYPOSAŻENIE W CENIE
1 LUSTERKA BOCZNE O POLU WIDZENIA 2,20 M
2 PAKIET KOMFORT :
- fotel kierowcy amortyzowany
- klimatyzacja automatyczna jednostrefowa 
- kierownica skórzana + dźwignia zmiany biegów wykończona skórą 
- pakiet Widoczność automatyczne światła i wycieraczki 
3 PÓŁKA NAD GŁOWĄ KIEROWCY I PASAŻERA 
5 TEMPOMAT I OGRANICZNIK PRĘDKOŚCI 
6 WIP BLUETOOTH (RADIO + BLUETOOTH + USB) 
7 ZAWIESZENIE TYLNE WZMOCNIONE, RESOR DWUPIÓROWY KLEJONY, STABILIZATOR TYLNEJ OSI SE16 


opis zabudowy :

Wymiary w świetle załadunku[mm] 
Długość: 3600
Szerokość: 2100 
Wysokość: 2100

Konstrukcja ściany kontenera wykonana z płyt warstwowych typu „Sandwich” w kolorze białym. 
Grubość ścian bocznych 53 mm, grubość drzwi tylnych 63 mm, grubość sufitu 63 mm. 
Podłoga izolowana samonośna o grubości 100 mm, pokryta wylewką MAROTHANOWĄ ANTYPOŚLIZGOWĄ
Rama pośrednia zabudowy wykonana z profili aluminiowych. 
System łączenia ścian oparty na profilach narożnych aluminiowych lakierowanych w kolorze białym. 
Naroża zabudowy design aero 2 x kolorze grafit mat oraz 2 x w kolorze białym. 
Ściany klejone na zakładkę, wzmocnione profilem aluminiowym anodowanym. 
Listwa aluminiowa przypodłogowa o wysokości 260mm
Ściana przednia i sufit ze wzmocnieniem pod montaż agregatu chłodniczego.
Drzwi tylne dwuskrzydłowe kąt otwarcia 2700 z możliwością zabezpieczenia w pozycji otwartej. 
Zamknięcie zewnętrzne ze stali nierdzewnej na dwóch skrzydłach lewym i prawym z klapką zabezpieczającą przed zamarzaniem. 
Wysuwana drabinka wejściowa oraz uchwyt do wchodzenia. 
Klamki i zamknięcia ze stali kwasoodpornej zamykane na klucz. 
Tylny portal wykonany z profili zimno giętych ze stali kwasoodpornej. 
Tylny portal z obrysówkami LED i dodatkowym światłem STOP. 
Dwa odboje gumowe mocowane do tylnego portalu pojazdu. 
Oświetlenie wewnętrzne – jeden punkt świetlny diodowy POWER LED.
Oświetlenie zewnętrzne diodowe, zgodne z przepisami KD i UE. 
Nadkola z tworzywa sztucznego z fartuchami przeciwbłotnymi. 
Aluminiowe listwy przeciwnajazdowe. 
Atest higieniczny PZH. 
Klasa izolacji K < 0,7 m2K 
Spojler dachowy regulowany z owiewkami bocznymi i montażem
Drzwi boczne jednoskrzydłowe 900mm
Listwa do mocowania ładunku – 1 rząd zamontowany na ścianach bocznych

Agregat Zanotti z250 

opcje płatne dodatkowo:
funkcja Grzania 200 euro
Zasilanie pod 220V 1330 euro 





Piotr Lewandowski
Doradca Klienta - samochody nowe i używane
piotr.lewandowski'at'nordynski.pl
+ 48 501 510 688

Przemysław Woźny
Doradca Klienta - samochody nowe i używane
przemyslaw.wozny'at'nordynski.pl
+ 48 506 012 410




Dodatkowe informacje: liczba poduszek powietrznych: 1, liczba miejsc: 3

Numer oferty: AKL3828P

Rynek samochodów dostawczych w Polsce jak sprzedają się auta dostawcze w 2021 roku?

Wzrosty zakupu samochodów dostawczych do 3,5 tony przez firmy wyniósł na początku 2021 roku ponad 40%. Na tym rynku liderem jest Renault, za nim Fiat, a trzeci w rankingu Ford. Jeśli chodzi o modele to z niewielką przewagą wygrywa Renault Master, potem Iveco Daily, kolejno Peugeot Boxer. Do końca marca 2021 sprzedano ich łącznie 1340 sztuk, co stanowi na tą chwilę 35% wszystkich sprzedanych modeli samochodów dostawczych bezpośrednio firmom (niewliczane w to są zakupy dla osób fizycznych).

Auta dostawcze chętnie też kupują osoby fizyczne. Tutaj wzrost po pierwszym kwartale 2021 roku jest imponujący. Odnotowano ponad 90% wzrost zakupu pojazdów dostawczych przez osoby fizyczne. Liderem jest tutaj Renault, a związane jest to prawdopodobnie przez fakt, że producent posiada szeroką gamę pojazdów.

Oferowane przez Renault zabudowy specjalistyczne także zostały docenione na rynku. Analitycy celują, że takie uwarunkowania pozwoliły utrzymać pozycję lidera sprzedaży wśród aut dostawczych. Na pewno powodzeniem cieszą się nowe Renault Express Van i Renault Kangoo Van.

Rosnąca sprzedaż Forda może jednak zakłócić obecne podium wśród marek najchętniej kupowanych w segmencie aut dostawczych. Ford od pewnego czasu powiększa ilość sprzedanych pojazdów i wg. prognoz SAMAR może dojść do sytuacji, że obejmie prowadzenie. Zatem czy będzie nowy lider sprzedaży samochodów dostawczych jeszcze w tym roku?

Samochody dostawcze

Rozwój technologii powoduje, że dzisiaj samochody dostawcze nie odbiegają znacznie od aut osobowych pod względem funkcjonalności i wartości użytkowej. Mogą one osiągać znaczne prędkości a komfort podróży na dalekie odległości jest bardzo wysoki. Spalanie nie odbiega już tak bardzo od aut codziennego użytku.

Dzisiaj samochody dostawcze to nie tylko ładowność brana pod uwagę, ale także mobilność, ekonomia i wyposażenie dla komfortu pracy. Szeroki rynek modeli powoduje wiele dylematów przy wyborze, dlatego warto przemyśleć kwestię zakupu takiego pojazdu, a dokładnie to co powinien wnieść swoim zakupem, a co jest mniej istotne.

Auta dostawcze co wybrać dla firmy?

Przy wyborze w związku ze zróżnicowaniem tego rodzaju pojazdu oraz rodzajem działalności jaką prowadzi firma, konkretnie związanych z tym potrzeb wybór nie jest prosty. Wydaje się, że auta dostawcze to zabudowa i marka. Ale to nie wszystko. Owszem dla małego sklepu będzie to mały miejski dostawczak, ale już inny dla firmy budowlanej, czy kurierskiej. Większość branż wybierze auta dostawcze o ładowności do 3,5 t w związku z tym, że nie ma potrzeby uzyskania dodatkowych uprawnień, wystarczy prawo jazdy kategorii B.

Priorytetem większość firm przy wyborze pojazdu jest przestrzeń ładunkowa. Jeżeli nie pod względem ładowności, to ułożenia wnętrza, np. najmniej wystające nadkola, czy duże boczne drzwi, ogólna długość przestrzeni ładunkowej. Przykładowo dla firmy przeprowadzkowej lub budowlanej sprawdzą się pojazdy większe np. dłuższe niż 3,3 m długości. W przypadku małego lokalnego sklepiku korzystniejszy z kolei będzie kompaktowy rozmiar auta i dodatkowo wygodne, szerokie boczne drzwi odsuwane, czy dzielone tylne, a niepodnoszone.

Wiele firm wybiera nowoczesne rozwiązania technologiczne, które mogą wnieść oszczędności firmie. Dzisiaj samochody dostawcze oferują spory komfort jazdy a na drogach szybkiego ruchu nie odbiegają autom osobowym. Dlatego istotne jest, aby mimo mobilności oferowały oszczędność w spalaniu paliwa. Samochody dostawcze mogą pokonywać dziennie spore odległości, z prędkościami rzędu 130-140 km/h i przy braku ekonomii sporym kosztem byłoby paliwo.

Sposób finansowania zakupu jest istotny pod względem księgowym, chodzi tu o możliwość wliczania w koszty działalności odsetek od kredytu lub leasingu.

Analizy pokazują, że wielu przedsiębiorców nie wybiera samochodu ze względu na opinię marce. Dzisiaj zakup opiera się na wybraniu kilku modeli, a potem porównanie ich pod względem kosztów przeglądu, części zamiennych, ogólnych kosztów serwisowania pojazdu czy utracie wartości po określonym czasie eksploatacji.