Nowy Opel MOVANO
Opel MOVANO Plandeka Międzynarodówka 2.3 CDTI 170 KM

108250 PLN netto
Brak avatara
BIAŁYSTOK, Polska
W Serwisie od 904 dni
856... Pokaż numer

Zgłoś naruszenie

Dane pojazdu

  • Kategoria: Skrzynie z plandeką
  • Marka: Opel
  • Model: MOVANO
  • Rodzaj paliwa: Diesel
  • Pojemność silnika: 2300cm3
  • Moc silnika: 170KM
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Liczba miejsc: 3
  • Liczba drzwi:
  • Rok produkcji: 2018
  • Kraj pochodzenia: Polska
  • Przebieg: 1km
  • Kolor: Biały
  • Pierwszy właściciel: Nie
  • Serwisowany w ASO: Nie
  • Stan: Nowy

Opis

OPEL MOVANO L3H1 3,5t FWD - zabudowa Międzynarodowa - 2.3 CDTI 170 KM MT6 


WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:

• Elektryczne szyby przód
• Filtr cząstek stałych 
• Kołpaki piasty 
• Ogrzewanie z recyrkulacją powietrza 
• Pełnowymiarowa poduszka powietrzna kierowcy 
• Pełnowymiarowe koło zapasowe 
• Podwójne siedzenie pasażera ze składaną lewą częścią 
• Radio (tylko tuner) z USB i Bluetooth, monochromatycznym zintegrowanym wyświetlaczem, 2 głośniki 15W, wejście liniowe AUX-IN 
• Siedzenie kierowcy komfortowe , regulowane w 6 kierunkach (przód-tył, góra-dół, pochylenie oparcia) z podłokietnikiem 
• System Elektronicznej Kontroli Stabilności (ESP) i Kontroli Trakcji (ASR) 
• Ścianka działowa z oknem 
• Zamek centralny z 2-funkcyjnym kluczykiem do selektywnego zamykania drzwi automatycznym zamykaniem 
• Zawieszenie przód i tył redukujące przechyły nadwozia spowodowane obciążeniem ładunkiem
• Zbiornik paliwa 80 litrów
• 2 wieszaki na ubrania na słupku B, wieszak na pełnej przegrodzie
• Promień skrętu (między krawężnikami) 13,6 m
• Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne ze zintegrowanymi kierunkowskazami
• Kolumna kierownicy z regulowaną wysokością
• Schowki: kieszeń na mapę, zamykany schowek i kieszeń na 2 litrową butelkę w drzwiach, otwarta półka na dokumenty A4 na górze kokpitu, schowek na rękawiczki, schowek powyżej niego, uchwyty na kubki kierowcy i pasażera, 2 półki centralne, półki na suficie nad kierowcą i pasażerem 
• ABS (Anti-lock Brake System) z EBA (Emergency Brake Assist - asystent awaryjnego hamowania) 
• Język wyświetlacza polski 
• Gniazdo 12V na konsoli zmiany biegów i na kokpicie 
• Lakier niemetalizowany Biały
• Zabudowa Międzynarodowa opis poniżej

WYPOSAŻENIE DODATKOWE:

• Pakiet Klimatyzacji: Klimatyzacja manualna, Radio CD16 BT USB, Tempomat, Komputer pokładowy
• Wielofunkcyjne siedzenie pasażera
• Światła do jazdy dziennej
• Komfortowy fotel kierowcy
• Zbiornik paliwa 105L
• Lusterka na długich ramionach

ZABUDOWA - międzynarodowy górna kabina:
- burty aluminiowe o wysokości 400 mm, dzielone symetrycznie,
- zamknięcia pionowe kasetowe
- podłoga ze sklejki antypoślizgowej gr 15 mm wodoodpornej foliowanej od spodu i uszczelniana silikonem
- rama pośrednia i podłużnice wykonane z profili aluminiowych system 70/90
słupki aluminiowe narożne przykręcane, słupek środkowy aluminiowy szybkodemontowalny
- stopień wejściowy składany zamontowany na tylnej burcie
- osłona kabiny kierowcy – profile aluminiowe - 3 szt.
- osłony boczne antyrowerowe pojedyncze składane
- stalowe uchwyty mocowania ładunku - 10 sztuk zamontowane w profilu obwodowym
- nadkola plastikowe z fartuchami
- odeskowanie drewniane, trzy rzędy na wysokości
- aluminiowe słupy, stelaż górny oraz rurki podtrzymujące plandekę
- plandeka celna kolor CZARNY, gramatura 670 g/m2, producent SIOEN, dach plandeki wykonany z materiału półprzeźroczystego
- skrzynka narzędziowa 45 litrów
- zbiornik na wodę z kranem oraz zbiornikiem na mydło - czarny
- przedłużenie tylnej belki świateł, stalowe, ocynkowane, lakierowane w kolorze nadwozia
- ogrzewanie niezależne Webasto AIRTOP 2000, regulator i czujnik temperatury zamontowany w kabinie sypialnej, trójnik z możliwością regulacji góra – dół, rura doprowadzająca powietrze schowana w
prawym słupku
- kabina sypialna „kurnik”, kolor Biały Arctic
- Regulacja wysokości do 2600 mm
- Poduszki powietrzne z kompresorem
- Burtofirana jednostronna

Wymiary wewnętrzne zabudowy [mm] - długość x szerokość x wysokość - 4850 x 2200 x 2300/2600


SAMOCHÓD + ZABUDOWA - CENA KATALOGOWA: 167 755 ZŁ BRUTTO

SAMOCHÓD + ZABUDOWA - CENA PO RABACIE: 108 250 ZŁ NETTO / 133 147 ZŁ BRUTTO


Sprawdź dodatkowe korzyści wynikające z naszych firmowych programów finansowania.
Mamy bardzo elastyczną ofertę.

Rynek samochodów dostawczych w Polsce jak sprzedają się auta dostawcze w 2021 roku?

Wzrosty zakupu samochodów dostawczych do 3,5 tony przez firmy wyniósł na początku 2021 roku ponad 40%. Na tym rynku liderem jest Renault, za nim Fiat, a trzeci w rankingu Ford. Jeśli chodzi o modele to z niewielką przewagą wygrywa Renault Master, potem Iveco Daily, kolejno Peugeot Boxer. Do końca marca 2021 sprzedano ich łącznie 1340 sztuk, co stanowi na tą chwilę 35% wszystkich sprzedanych modeli samochodów dostawczych bezpośrednio firmom (niewliczane w to są zakupy dla osób fizycznych).

Auta dostawcze chętnie też kupują osoby fizyczne. Tutaj wzrost po pierwszym kwartale 2021 roku jest imponujący. Odnotowano ponad 90% wzrost zakupu pojazdów dostawczych przez osoby fizyczne. Liderem jest tutaj Renault, a związane jest to prawdopodobnie przez fakt, że producent posiada szeroką gamę pojazdów.

Oferowane przez Renault zabudowy specjalistyczne także zostały docenione na rynku. Analitycy celują, że takie uwarunkowania pozwoliły utrzymać pozycję lidera sprzedaży wśród aut dostawczych. Na pewno powodzeniem cieszą się nowe Renault Express Van i Renault Kangoo Van.

Rosnąca sprzedaż Forda może jednak zakłócić obecne podium wśród marek najchętniej kupowanych w segmencie aut dostawczych. Ford od pewnego czasu powiększa ilość sprzedanych pojazdów i wg. prognoz SAMAR może dojść do sytuacji, że obejmie prowadzenie. Zatem czy będzie nowy lider sprzedaży samochodów dostawczych jeszcze w tym roku?

Samochody dostawcze

Rozwój technologii powoduje, że dzisiaj samochody dostawcze nie odbiegają znacznie od aut osobowych pod względem funkcjonalności i wartości użytkowej. Mogą one osiągać znaczne prędkości a komfort podróży na dalekie odległości jest bardzo wysoki. Spalanie nie odbiega już tak bardzo od aut codziennego użytku.

Dzisiaj samochody dostawcze to nie tylko ładowność brana pod uwagę, ale także mobilność, ekonomia i wyposażenie dla komfortu pracy. Szeroki rynek modeli powoduje wiele dylematów przy wyborze, dlatego warto przemyśleć kwestię zakupu takiego pojazdu, a dokładnie to co powinien wnieść swoim zakupem, a co jest mniej istotne.

Auta dostawcze co wybrać dla firmy?

Przy wyborze w związku ze zróżnicowaniem tego rodzaju pojazdu oraz rodzajem działalności jaką prowadzi firma, konkretnie związanych z tym potrzeb wybór nie jest prosty. Wydaje się, że auta dostawcze to zabudowa i marka. Ale to nie wszystko. Owszem dla małego sklepu będzie to mały miejski dostawczak, ale już inny dla firmy budowlanej, czy kurierskiej. Większość branż wybierze auta dostawcze o ładowności do 3,5 t w związku z tym, że nie ma potrzeby uzyskania dodatkowych uprawnień, wystarczy prawo jazdy kategorii B.

Priorytetem większość firm przy wyborze pojazdu jest przestrzeń ładunkowa. Jeżeli nie pod względem ładowności, to ułożenia wnętrza, np. najmniej wystające nadkola, czy duże boczne drzwi, ogólna długość przestrzeni ładunkowej. Przykładowo dla firmy przeprowadzkowej lub budowlanej sprawdzą się pojazdy większe np. dłuższe niż 3,3 m długości. W przypadku małego lokalnego sklepiku korzystniejszy z kolei będzie kompaktowy rozmiar auta i dodatkowo wygodne, szerokie boczne drzwi odsuwane, czy dzielone tylne, a niepodnoszone.

Wiele firm wybiera nowoczesne rozwiązania technologiczne, które mogą wnieść oszczędności firmie. Dzisiaj samochody dostawcze oferują spory komfort jazdy a na drogach szybkiego ruchu nie odbiegają autom osobowym. Dlatego istotne jest, aby mimo mobilności oferowały oszczędność w spalaniu paliwa. Samochody dostawcze mogą pokonywać dziennie spore odległości, z prędkościami rzędu 130-140 km/h i przy braku ekonomii sporym kosztem byłoby paliwo.

Sposób finansowania zakupu jest istotny pod względem księgowym, chodzi tu o możliwość wliczania w koszty działalności odsetek od kredytu lub leasingu.

Analizy pokazują, że wielu przedsiębiorców nie wybiera samochodu ze względu na opinię marce. Dzisiaj zakup opiera się na wybraniu kilku modeli, a potem porównanie ich pod względem kosztów przeglądu, części zamiennych, ogólnych kosztów serwisowania pojazdu czy utracie wartości po określonym czasie eksploatacji.