Nowy Opel Movano
Opel Movano Miedzynarodówka 10 EP, Navi, Fotel Pneumatyczny dostępna od Ręki

107690 PLN netto
Brak avatara
BUDMAT AUTO 3 Sp z o.o.
PŁOCK, Polska
W Serwisie od 913 dni
502... Pokaż numer

Zgłoś naruszenie

Dane pojazdu

  • Kategoria: Skrzynie z plandeką
  • Marka: Opel
  • Model: Movano
  • Rodzaj paliwa: Diesel
  • Pojemność silnika: 2298cm3
  • Moc silnika: 170KM
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Liczba miejsc: 2
  • Liczba drzwi:
  • Rok produkcji: 2018
  • Kraj pochodzenia: Polska
  • Przebieg: 5km
  • Kolor: Biały
  • Pierwszy właściciel: Nie
  • Serwisowany w ASO: Nie
  • Stan: Nowy
  • VIN: W0VVSL609KB164448

Wyposażenie

  • Centralny zamek
  • Elektryczne szyby
  • Immobilizer
  • Kabina sypialna
  • Ogrzewanie postojowe
  • speed-control
  • Wspomaganie kierownicy
  • Bluetooth
  • ESP (stabilizacja toru jazdy)
  • Klimatyzacja manualna
  • Komputer pokładowy
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Radio fabryczne
  • Regulowane zawieszenie

Opis

Oferta Autoryzowanego Dealera OPEL - BUDMAT AUTO 3 Sp. z o.o.
ul. Bielska 55, 09-400 Płock

Kontakt do dedykowanego doradcy ds. Samochodów Dostawczych:

- 505 197 653 - Hubert Śladowski
- 502 197 429 - Przemysław Borowski

Wyposażenie standardowe:

• Elektryczne szyby przód
• Filtr cząstek stałych
• Kołpaki piasty
• Pełnowymiarowa poduszka powietrzna kierowcy
• Pełnowymiarowe koło zapasowe (pod podłogą))
• Podwójne siedzenie pasażera ze składaną lewą częścią Siedzenie kierowcy regulowane w 6 kierunkach (przód-tył, 
góra-dół, pochylenie oparcia) z podłokietnikiem
• SystemElektornicznej Kontroli Stabilności (ESP) i Kontroli Trakcji (ASR)
• Ścianka działowa z oknem
• 2 wieszaki na ubrania na słupku B, wieszak na pełnej przegrodzie
• Promień skrętu (między krawężnikami) 13,6 m
• Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne ze zintegrowanymi kierunkowskazami
• Kolumna kierownicy z regulowaną wysokością
• Schowki: kieszeń na mapę, zamykany schowek i kieszeń na 2 litrową butelkę w drzwiach, otwarta półka na dokumenty 
A4 na górze kokpitu, schowek na rękawiczki, schowek powyżej niego, uchwyty na kubki kierowcy i pasażera, 2 półki 
centralne, półki na suficie nad kierowcą i pasażerem
• ABS (Anti-lock Brake System) z EBA (Emergency Brake Assist – asystentawaryjnego hamowania)
• Język wyświetlacza polski
• Gniazdo 12V na konsoli zmiany biegów i na kokpicie

Wyposażenie opcjonalne wliczone w cenę samochodu:

* Pakiet Komfortowy II 
Klimatyzacja Automatyczna 
Nawigacja Navi 50 Intellilink
Lampy przeciwmgielne 
Automatycznie światła i czujnik deszczu 
* Drugi akumulator 70Ah pod siedzeniem pasażera wraz z układem chroniącym rozładowanie akumulatora głównego
* Pneumatyczny folet kierowcy
* Pojedynczy fotel pasażera
* Zbiornik paliwa 105 L
* Tempomat
* Lusterka zewnętrzne o przedłużonych ramionach
* Zabudowa międzynarodowa Lamar 10EP 2200x 4850 wys 2260
* Rama pośrednia aluminiowa,
* Podłoga ze sklejki z faktura antypoślizgową o grubości 15mm, foliowana/wodoodporna,
* Uchwyty mocowania ładunku 8 palet, po 4 sztuki na stronę
* Słupki boczne aluminiowe, słupek środkowy demontowany,
* Burty aluminiowe z pionowym zamknięciem, wysokość 400, po dwie na stronę, tylna burta ze stopniem wejściowym,
* Stelaż aluminiowy plandeki, dzielony nad słupkiem,
* Odeskowanie: 3 rzędy desek sosnowych, heblowanych, impregnowanych,
* Osłona kabiny kierowcy sklejka, 400mm, 15mm,
* Plandeka wg palety LAMAR, z zapięciem celnym,
* Błotniki z tworzywa sztucznego z fartuchami przeciw błotnymi,
* Aluminiowe listwy antynajazdowe,
* Oświetlenie wewnętrzne 1 pkt świetlny,
* Skrzynka narzędziowa z tworzywa sztucznego 
* Zbiornik na wodę z kranem i mydelniczka,
* Osłona tylna z tworzywa LAMAR,
* Kabina sypialna LAMAR LX z pełnym wyposażeniem i owiewkami bocznymi, lakierowana na dowolny kolor akrylowy,
* Ogrzewanie postojowe WEBASTO lub EBERSPAECHER z wyprowadzeniem do kabiny kierowcy z mini regulatorem.
* Przedłużenie ramy
* Burtofirana jednostronna z napinaczem (burty 400mm)
* Regulacja wysokości dachu na siłownik (240mm lub 300mm)
* Poduszki pneumatyczne z kompresorem

Kontakt do dedykowanego doradcy ds. Samochodów Dostawczych:
- 505 197 653 - Hubert Śladowski
- 502 197 429 - Przemysław Borowski

Rynek samochodów dostawczych w Polsce jak sprzedają się auta dostawcze w 2021 roku?

Wzrosty zakupu samochodów dostawczych do 3,5 tony przez firmy wyniósł na początku 2021 roku ponad 40%. Na tym rynku liderem jest Renault, za nim Fiat, a trzeci w rankingu Ford. Jeśli chodzi o modele to z niewielką przewagą wygrywa Renault Master, potem Iveco Daily, kolejno Peugeot Boxer. Do końca marca 2021 sprzedano ich łącznie 1340 sztuk, co stanowi na tą chwilę 35% wszystkich sprzedanych modeli samochodów dostawczych bezpośrednio firmom (niewliczane w to są zakupy dla osób fizycznych).

Auta dostawcze chętnie też kupują osoby fizyczne. Tutaj wzrost po pierwszym kwartale 2021 roku jest imponujący. Odnotowano ponad 90% wzrost zakupu pojazdów dostawczych przez osoby fizyczne. Liderem jest tutaj Renault, a związane jest to prawdopodobnie przez fakt, że producent posiada szeroką gamę pojazdów.

Oferowane przez Renault zabudowy specjalistyczne także zostały docenione na rynku. Analitycy celują, że takie uwarunkowania pozwoliły utrzymać pozycję lidera sprzedaży wśród aut dostawczych. Na pewno powodzeniem cieszą się nowe Renault Express Van i Renault Kangoo Van.

Rosnąca sprzedaż Forda może jednak zakłócić obecne podium wśród marek najchętniej kupowanych w segmencie aut dostawczych. Ford od pewnego czasu powiększa ilość sprzedanych pojazdów i wg. prognoz SAMAR może dojść do sytuacji, że obejmie prowadzenie. Zatem czy będzie nowy lider sprzedaży samochodów dostawczych jeszcze w tym roku?

Samochody dostawcze

Rozwój technologii powoduje, że dzisiaj samochody dostawcze nie odbiegają znacznie od aut osobowych pod względem funkcjonalności i wartości użytkowej. Mogą one osiągać znaczne prędkości a komfort podróży na dalekie odległości jest bardzo wysoki. Spalanie nie odbiega już tak bardzo od aut codziennego użytku.

Dzisiaj samochody dostawcze to nie tylko ładowność brana pod uwagę, ale także mobilność, ekonomia i wyposażenie dla komfortu pracy. Szeroki rynek modeli powoduje wiele dylematów przy wyborze, dlatego warto przemyśleć kwestię zakupu takiego pojazdu, a dokładnie to co powinien wnieść swoim zakupem, a co jest mniej istotne.

Auta dostawcze co wybrać dla firmy?

Przy wyborze w związku ze zróżnicowaniem tego rodzaju pojazdu oraz rodzajem działalności jaką prowadzi firma, konkretnie związanych z tym potrzeb wybór nie jest prosty. Wydaje się, że auta dostawcze to zabudowa i marka. Ale to nie wszystko. Owszem dla małego sklepu będzie to mały miejski dostawczak, ale już inny dla firmy budowlanej, czy kurierskiej. Większość branż wybierze auta dostawcze o ładowności do 3,5 t w związku z tym, że nie ma potrzeby uzyskania dodatkowych uprawnień, wystarczy prawo jazdy kategorii B.

Priorytetem większość firm przy wyborze pojazdu jest przestrzeń ładunkowa. Jeżeli nie pod względem ładowności, to ułożenia wnętrza, np. najmniej wystające nadkola, czy duże boczne drzwi, ogólna długość przestrzeni ładunkowej. Przykładowo dla firmy przeprowadzkowej lub budowlanej sprawdzą się pojazdy większe np. dłuższe niż 3,3 m długości. W przypadku małego lokalnego sklepiku korzystniejszy z kolei będzie kompaktowy rozmiar auta i dodatkowo wygodne, szerokie boczne drzwi odsuwane, czy dzielone tylne, a niepodnoszone.

Wiele firm wybiera nowoczesne rozwiązania technologiczne, które mogą wnieść oszczędności firmie. Dzisiaj samochody dostawcze oferują spory komfort jazdy a na drogach szybkiego ruchu nie odbiegają autom osobowym. Dlatego istotne jest, aby mimo mobilności oferowały oszczędność w spalaniu paliwa. Samochody dostawcze mogą pokonywać dziennie spore odległości, z prędkościami rzędu 130-140 km/h i przy braku ekonomii sporym kosztem byłoby paliwo.

Sposób finansowania zakupu jest istotny pod względem księgowym, chodzi tu o możliwość wliczania w koszty działalności odsetek od kredytu lub leasingu.

Analizy pokazują, że wielu przedsiębiorców nie wybiera samochodu ze względu na opinię marce. Dzisiaj zakup opiera się na wybraniu kilku modeli, a potem porównanie ich pod względem kosztów przeglądu, części zamiennych, ogólnych kosztów serwisowania pojazdu czy utracie wartości po określonym czasie eksploatacji.