Nowy Opel MOVANO
Opel MOVANO Międzynarodówka, 8 palet. NOWY! 2.3 CDTI BiTurbo 170 KM. OKAZJA!

117300 PLN netto
Brak avatara
TRAX Sp. z o.o.
ŁÓDŹ, Polska
W Serwisie od 908 dni
502... Pokaż numer

Zgłoś naruszenie

Dane pojazdu

  • Kategoria: Dostawczy
  • Marka: Opel
  • Model: MOVANO
  • Rodzaj paliwa: Diesel
  • Pojemność silnika: 2300cm3
  • Moc silnika: 170KM
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Liczba miejsc: 3
  • Liczba drzwi:
  • Rok produkcji: 2018
  • Kraj pochodzenia: Polska
  • Przebieg: 6km
  • Kolor: Czerwony
  • Pierwszy właściciel: Nie
  • Serwisowany w ASO: Tak
  • Stan: Nowy
  • VIN: W0VBD8EF4K8006774

Wyposażenie

  • ABS
  • Centralny zamek
  • Elektryczne szyby
  • Immobilizer
  • Kabina sypialna
  • speed-control
  • Wspomaganie kierownicy
  • ESP (stabilizacja toru jazdy)
  • Klimatyzacja manualna
  • Komputer pokładowy
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Radio fabryczne
  • Wielofunkcyjna kierownica

Opis

OPEL MOVANO - ZABUDOWA MIĘDZYNARODOWA LAMAR BiTurbo 2.3 170KM, CDTI, E6 – Rok produkcji 2018 Pojazd fabrycznie nowy z gwarancją producenta Cena katalogowa pojazdu – 167 713,21,00 zł brutto Cena po rabatach – 117 300,00 zł netto / 144 279,00 zł brutto Kontakt: Michał Barczyński Dział Sprzedaży Samochodów Dostawczych Łódź ul. Żeligowskiego 36 Tel.: 502 487 268 Zabudowa skrzyniowa z plandeką 8 paletowa z kabiną sypialną LAMAR Back Sleeper, ogrzewanie Webasto lub Eberspaecher. Wyposażenie zabudowy: -Przyciemniane okno czołowe otwierane – szyberdach -Rama pośrednia: aluminiowa, skręcana obustronnie do każdej z podłużnic -Profil obwodowy aluminiowy, anodowany -Podłoga: sklejka wodoodporna, bakelizowana z fakturą antypoślizgową o grubości 15mm -Uchwyty do mocowania ładunku w podłodze 8szt Słupki boczne 400mm, słupek środkowy demontowany -Burty: aluminiowe, wysokość 400mm, dwie na stronę, tylna burta ze stopniem wejściowym, dzielone – otwierane -Odeskowanie: 3 rzędy desek sosnowych heblowanych -Zabezpieczenie kabiny kierowcy – sklejka 15mm do wysokości kabiny kierowcy -Plandeka w dowolnym kolorze z zapięciem celnym 680g/m2 -Błotniki z tworzywa sztucznego z fartuchami przeciwbłotnymi, Aluminiowe listwy przeciwnajazdowe składane -Oświetlenie wewnętrze – 1 punkt świetlny Skrzynka narzędziowa z tworzywa sztucznego 1 sztuka -Pojemnik na wodę z mydelniczką 1 sztuka -Stopień wejściowy -Kabina sypialna LAMAR Back Sleeper z pełnym wyposażeniem i owiewkami bocznymi lakierowana na dowolny kolor akrylowy -Ogrzewanie postojowe Webasto / Eberspaecher z wyprowadzeniem poprzez trójnik do kabiny sypialnej, czujnikiem temperatury i mini regulatorem w kabinie sypialnej -Przedłużenie ramy -Regulowana kratka wentylacyjna (2szt.), -3x kufry pod łóżkiem, Dwie lampki boczne oświetlająca wnętrze, -Kieszeń na rzeczy osobiste, -Gniazdo elektryczne samochodowe 12V/24V (5A), -Antena dachowa z instalacją, -Przygotowanie do podłączenia ogrzewania postojowego, -Charakterystyczny design zewnętrzny „Łezki”, -Rozkładane łóżko, -Pogrubiony materac na całej powierzchni, -Welurowa tkanina obiciowa o podwyższonej odporności na ścieralność na ścianach i suficie, -Roleta przeciwsłoneczna. -Dopłata do kabiny sypialnej Back Sleeper MAXI (wycięty dach, jedno łóżko) -Dodatkowe łóżko do kabiny sypialnej Lamar Back Sleeper MAXI -Burtofirana jednostronna z napinaczem – strona kierowca -Regulacja wysokości dachu na siłowniki (skok o: 300mm) -Poduszki pneumatyczne z kompresorem Wyposażenie samochodu: -Kołpaki piast kół -Zawieszenie przód i tył o konstrukcji redukującej przechyły nadwozia spowodowane obciążeniem ładunkiem -Elektrycznie sterowane szyby boczne przednie -Filtr cząstek stałych -Fotel kierowcy z regulacją w 6 kierunkach, z podłokietnikiem -Kluczyk 2-funkcyjny -Podwójne siedzenie pasażera ze składananym środkowym oparciem na stolik -Układ nawiewu powietrza bez klimatyzacji z filtrem przeciwpyłkowym -Zbiornik paliwa na 80 litrów -Radioodtwarzacz R16 z USB i Bluetooth, monochromatycznym zintegrowanym wyświetlaczem, 2 głośniki 15W -Centralny zamek bez deadlocka -Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy (ESP) z systemem kontroli trakcji -Przednia poduszka powietrzna kierowcy -Przeszklona przegroda kabiny oddzielająca przedział pasażerski od ładunkowego -Pełnowymiarowe stalowe koło zapasowe (pod podłogą) -Koła stalowe 16” -Drugi akumulator 95 ah -Amortyzowany fotel kierowcy -Pakiet „Super Międzynarodówka”: -Klimatyzacja sterowana ręcznie, -Radioodtwarzacz CD16 BT USB ze sterowaniem na kierownicy. -Tempomat z ogranicznikiem prędkości. -Komputer pokładowy. -System ostrzegania przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu. -Reflektory przeciwmgielne. -Asystent świateł drogowych. -Komfortowy fotel kierowcy. -Wielofunkcyjne podwójne siedzenie pasażera z dolnymi schowkami i ze składanym oparciem środkowym tworzący stolik z obrotową podstawką na laptop. Większy zbiornik paliwa 105 litrów. Lusterka zewnętrzne na przedłużonych ramionach. Światła do jazdy dziennej z automatycznym włącznikiem

Rynek samochodów dostawczych w Polsce jak sprzedają się auta dostawcze w 2021 roku?

Wzrosty zakupu samochodów dostawczych do 3,5 tony przez firmy wyniósł na początku 2021 roku ponad 40%. Na tym rynku liderem jest Renault, za nim Fiat, a trzeci w rankingu Ford. Jeśli chodzi o modele to z niewielką przewagą wygrywa Renault Master, potem Iveco Daily, kolejno Peugeot Boxer. Do końca marca 2021 sprzedano ich łącznie 1340 sztuk, co stanowi na tą chwilę 35% wszystkich sprzedanych modeli samochodów dostawczych bezpośrednio firmom (niewliczane w to są zakupy dla osób fizycznych).

Auta dostawcze chętnie też kupują osoby fizyczne. Tutaj wzrost po pierwszym kwartale 2021 roku jest imponujący. Odnotowano ponad 90% wzrost zakupu pojazdów dostawczych przez osoby fizyczne. Liderem jest tutaj Renault, a związane jest to prawdopodobnie przez fakt, że producent posiada szeroką gamę pojazdów.

Oferowane przez Renault zabudowy specjalistyczne także zostały docenione na rynku. Analitycy celują, że takie uwarunkowania pozwoliły utrzymać pozycję lidera sprzedaży wśród aut dostawczych. Na pewno powodzeniem cieszą się nowe Renault Express Van i Renault Kangoo Van.

Rosnąca sprzedaż Forda może jednak zakłócić obecne podium wśród marek najchętniej kupowanych w segmencie aut dostawczych. Ford od pewnego czasu powiększa ilość sprzedanych pojazdów i wg. prognoz SAMAR może dojść do sytuacji, że obejmie prowadzenie. Zatem czy będzie nowy lider sprzedaży samochodów dostawczych jeszcze w tym roku?

Samochody dostawcze

Rozwój technologii powoduje, że dzisiaj samochody dostawcze nie odbiegają znacznie od aut osobowych pod względem funkcjonalności i wartości użytkowej. Mogą one osiągać znaczne prędkości a komfort podróży na dalekie odległości jest bardzo wysoki. Spalanie nie odbiega już tak bardzo od aut codziennego użytku.

Dzisiaj samochody dostawcze to nie tylko ładowność brana pod uwagę, ale także mobilność, ekonomia i wyposażenie dla komfortu pracy. Szeroki rynek modeli powoduje wiele dylematów przy wyborze, dlatego warto przemyśleć kwestię zakupu takiego pojazdu, a dokładnie to co powinien wnieść swoim zakupem, a co jest mniej istotne.

Auta dostawcze co wybrać dla firmy?

Przy wyborze w związku ze zróżnicowaniem tego rodzaju pojazdu oraz rodzajem działalności jaką prowadzi firma, konkretnie związanych z tym potrzeb wybór nie jest prosty. Wydaje się, że auta dostawcze to zabudowa i marka. Ale to nie wszystko. Owszem dla małego sklepu będzie to mały miejski dostawczak, ale już inny dla firmy budowlanej, czy kurierskiej. Większość branż wybierze auta dostawcze o ładowności do 3,5 t w związku z tym, że nie ma potrzeby uzyskania dodatkowych uprawnień, wystarczy prawo jazdy kategorii B.

Priorytetem większość firm przy wyborze pojazdu jest przestrzeń ładunkowa. Jeżeli nie pod względem ładowności, to ułożenia wnętrza, np. najmniej wystające nadkola, czy duże boczne drzwi, ogólna długość przestrzeni ładunkowej. Przykładowo dla firmy przeprowadzkowej lub budowlanej sprawdzą się pojazdy większe np. dłuższe niż 3,3 m długości. W przypadku małego lokalnego sklepiku korzystniejszy z kolei będzie kompaktowy rozmiar auta i dodatkowo wygodne, szerokie boczne drzwi odsuwane, czy dzielone tylne, a niepodnoszone.

Wiele firm wybiera nowoczesne rozwiązania technologiczne, które mogą wnieść oszczędności firmie. Dzisiaj samochody dostawcze oferują spory komfort jazdy a na drogach szybkiego ruchu nie odbiegają autom osobowym. Dlatego istotne jest, aby mimo mobilności oferowały oszczędność w spalaniu paliwa. Samochody dostawcze mogą pokonywać dziennie spore odległości, z prędkościami rzędu 130-140 km/h i przy braku ekonomii sporym kosztem byłoby paliwo.

Sposób finansowania zakupu jest istotny pod względem księgowym, chodzi tu o możliwość wliczania w koszty działalności odsetek od kredytu lub leasingu.

Analizy pokazują, że wielu przedsiębiorców nie wybiera samochodu ze względu na opinię marce. Dzisiaj zakup opiera się na wybraniu kilku modeli, a potem porównanie ich pod względem kosztów przeglądu, części zamiennych, ogólnych kosztów serwisowania pojazdu czy utracie wartości po określonym czasie eksploatacji.