Nowy Opel Movano
Opel Movano Furgon 2,3 BiTurbo 163 KM WYPRZEDAŻ 2018!

82977 PLN netto
Brak avatara
BUDMAT AUTO 3 Sp z o.o.
PŁOCK, Polska
W Serwisie od 910 dni
502... Pokaż numer

Zgłoś naruszenie

Dane pojazdu

  • Kategoria: Furgon / Blaszak
  • Marka: Opel
  • Model: Movano
  • Rodzaj paliwa: Diesel
  • Pojemność silnika: 2299cm3
  • Moc silnika: 163KM
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Liczba miejsc: 3
  • Liczba drzwi:
  • Rok produkcji: 2018
  • Kraj pochodzenia: Polska
  • Przebieg: 1km
  • Kolor: Czerwony
  • Pierwszy właściciel: Nie
  • Serwisowany w ASO: Nie
  • Stan: Nowy

Wyposażenie

  • ABS
  • CD
  • Centralny zamek
  • Elektryczne szyby
  • speed-control
  • Wspomaganie kierownicy
  • ASR (kontrola trakcji)
  • Bluetooth
  • Czujnik parkowania
  • ESP (stabilizacja toru jazdy)
  • Klimatyzacja manualna
  • Komputer pokładowy
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Przesuwane drzwi
  • Radio fabryczne

Opis

10 (L3) lub 12 (L4) punktów mocowania ładunku w podłodze 
Elektryczne szyby przód 
Filtr cząstek stałych 
Kołpaki piasty 
Kontrola trakcji ASR i ESP 
Ogrzewanie z recyrkulacją powietrza 
Panel boczny bez okna z lewej strony 
Pełnowymiarowa poduszka powietrzna kierowcy 
Pełnowymiarowe koło zapasowe (pod podłogą) 
Podwójne siedzenie pasażera
Pomarańczowe światełka obrysowe w bocznych listwach 
Przesuwane drzwi bez okna z prawej strony 
Siedzenie kierowcy regulowane w 6 kierunkach (przód-tył, góra-dół, pochylenie oparcia) z podłokietnikiem 
Ścianka bez okna oddzielająca przedział pasażerski od ładunkowego 
Tylny zderzak ze zintegrowanym stopniem 
Zamek centralny z 3-funkcyjnym kluczykiem do selektywnego zamykania drzwi 
Zawieszenie przód i tył o konstrukcji redukującej przechyły nadwozia spowodowane obciążeniem ładunkiem 
Zbiornik paliwa 80 litrów 
Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne ze zintegrowanymi kierunkowskazami 
Gniazdo 12V na konsoli zmiany biegów i na kokpicie 
Kolumna kierownicy z regulowaną wysokością 
Wysokość tylnego otworu załadunkowego 1.724 mm 
Szerokość tylnego otworu załadunkowego 1.577 mm 
Wysokość bocznego otworu załadunkowego 1.684 mm 
Szerokość bocznego otworu załadunkowego 1.270 mm 
Schowki: kieszeń na mapę, zamykany schowek i kieszeń na 2 litrową butelkę w drzwiach, otwarta półka na dokumenty A4 na górze kokpitu, schowek na rękawiczki, schowek powyżej niego, uchwyty na kubki kierowcy i pasażera, 2 półki centralne 
Język wyświetlacza polski 
2 wieszaki na ubrania na słupku B, wieszak na pełnej przegrodzie 
ABS z EBA (asystent awaryjnego hamowania) 
Po 1 punkcie mocowania ładunku w dolnej części tylnych słupków 
Półki nad głowami kierowcy i pasażera 

Wyposażenie dodatkowe:

Tylne drzwi nieprzeszklone otwierane pod kątem 270 stopni 
Ogranicznik prędkości do 90 k/h 
Pakiet Klimatyzacji Plus 
Klimatyzacja manualna 
Radio CD16 BT USB 
Tempomat 
Komputer pokładowy 
Czujniki parkowania z tyłu 

Do ceny samochodu należy doliczyć 3500 zł netto za zabudowę podłogi, nadkoli oraz boków. 

Zadzwoń i zapytaj o szczegóły:

Monika Dyszkiewicz
505-197-650

Hubert Śladowski
505-197-653

Przemysław Borowski
502-197-429

Rynek samochodów dostawczych w Polsce jak sprzedają się auta dostawcze w 2021 roku?

Wzrosty zakupu samochodów dostawczych do 3,5 tony przez firmy wyniósł na początku 2021 roku ponad 40%. Na tym rynku liderem jest Renault, za nim Fiat, a trzeci w rankingu Ford. Jeśli chodzi o modele to z niewielką przewagą wygrywa Renault Master, potem Iveco Daily, kolejno Peugeot Boxer. Do końca marca 2021 sprzedano ich łącznie 1340 sztuk, co stanowi na tą chwilę 35% wszystkich sprzedanych modeli samochodów dostawczych bezpośrednio firmom (niewliczane w to są zakupy dla osób fizycznych).

Auta dostawcze chętnie też kupują osoby fizyczne. Tutaj wzrost po pierwszym kwartale 2021 roku jest imponujący. Odnotowano ponad 90% wzrost zakupu pojazdów dostawczych przez osoby fizyczne. Liderem jest tutaj Renault, a związane jest to prawdopodobnie przez fakt, że producent posiada szeroką gamę pojazdów.

Oferowane przez Renault zabudowy specjalistyczne także zostały docenione na rynku. Analitycy celują, że takie uwarunkowania pozwoliły utrzymać pozycję lidera sprzedaży wśród aut dostawczych. Na pewno powodzeniem cieszą się nowe Renault Express Van i Renault Kangoo Van.

Rosnąca sprzedaż Forda może jednak zakłócić obecne podium wśród marek najchętniej kupowanych w segmencie aut dostawczych. Ford od pewnego czasu powiększa ilość sprzedanych pojazdów i wg. prognoz SAMAR może dojść do sytuacji, że obejmie prowadzenie. Zatem czy będzie nowy lider sprzedaży samochodów dostawczych jeszcze w tym roku?

Samochody dostawcze

Rozwój technologii powoduje, że dzisiaj samochody dostawcze nie odbiegają znacznie od aut osobowych pod względem funkcjonalności i wartości użytkowej. Mogą one osiągać znaczne prędkości a komfort podróży na dalekie odległości jest bardzo wysoki. Spalanie nie odbiega już tak bardzo od aut codziennego użytku.

Dzisiaj samochody dostawcze to nie tylko ładowność brana pod uwagę, ale także mobilność, ekonomia i wyposażenie dla komfortu pracy. Szeroki rynek modeli powoduje wiele dylematów przy wyborze, dlatego warto przemyśleć kwestię zakupu takiego pojazdu, a dokładnie to co powinien wnieść swoim zakupem, a co jest mniej istotne.

Auta dostawcze co wybrać dla firmy?

Przy wyborze w związku ze zróżnicowaniem tego rodzaju pojazdu oraz rodzajem działalności jaką prowadzi firma, konkretnie związanych z tym potrzeb wybór nie jest prosty. Wydaje się, że auta dostawcze to zabudowa i marka. Ale to nie wszystko. Owszem dla małego sklepu będzie to mały miejski dostawczak, ale już inny dla firmy budowlanej, czy kurierskiej. Większość branż wybierze auta dostawcze o ładowności do 3,5 t w związku z tym, że nie ma potrzeby uzyskania dodatkowych uprawnień, wystarczy prawo jazdy kategorii B.

Priorytetem większość firm przy wyborze pojazdu jest przestrzeń ładunkowa. Jeżeli nie pod względem ładowności, to ułożenia wnętrza, np. najmniej wystające nadkola, czy duże boczne drzwi, ogólna długość przestrzeni ładunkowej. Przykładowo dla firmy przeprowadzkowej lub budowlanej sprawdzą się pojazdy większe np. dłuższe niż 3,3 m długości. W przypadku małego lokalnego sklepiku korzystniejszy z kolei będzie kompaktowy rozmiar auta i dodatkowo wygodne, szerokie boczne drzwi odsuwane, czy dzielone tylne, a niepodnoszone.

Wiele firm wybiera nowoczesne rozwiązania technologiczne, które mogą wnieść oszczędności firmie. Dzisiaj samochody dostawcze oferują spory komfort jazdy a na drogach szybkiego ruchu nie odbiegają autom osobowym. Dlatego istotne jest, aby mimo mobilności oferowały oszczędność w spalaniu paliwa. Samochody dostawcze mogą pokonywać dziennie spore odległości, z prędkościami rzędu 130-140 km/h i przy braku ekonomii sporym kosztem byłoby paliwo.

Sposób finansowania zakupu jest istotny pod względem księgowym, chodzi tu o możliwość wliczania w koszty działalności odsetek od kredytu lub leasingu.

Analizy pokazują, że wielu przedsiębiorców nie wybiera samochodu ze względu na opinię marce. Dzisiaj zakup opiera się na wybraniu kilku modeli, a potem porównanie ich pod względem kosztów przeglądu, części zamiennych, ogólnych kosztów serwisowania pojazdu czy utracie wartości po określonym czasie eksploatacji.