Nowy Mercedes Sprinter 316 CDI Furgon L2 H2
Mercedes-Benz SPRINTER 316 CDI 2.2 163KM Furgon L2 H2 3665mm RWD

132200 PLN netto
Avatar użytkownika
INTER-CAR II SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ruda Śląska, Polska
W Serwisie od 447 dni
328... Pokaż numer

Zgłoś naruszenie

Dane pojazdu

  • Kategoria: Furgony
  • Marka: Mercedes
  • Model: Sprinter 316 CDI Furgon L2 H2
  • Rodzaj paliwa: Diesel
  • Pojemność silnika: 2143cm3
  • Moc silnika: 163KM
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Liczba miejsc: 3
  • Liczba drzwi: 5
  • Rok produkcji: 2021
  • Kraj pochodzenia: Polska
  • Przebieg: 5km
  • Kolor: Niebieski
  • Pierwszy właściciel: Tak
  • Stan: Nowy

Wyposażenie

  • ABS
  • Centralny zamek
  • Elektryczne szyby
  • Immobilizer
  • Wspomaganie kierownicy
  • Bluetooth
  • ESP (stabilizacja toru jazdy)
  • Klimatyzacja automatyczna
  • Komputer pokładowy
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Przesuwane drzwi
  • Radio fabryczne
  • Wielofunkcyjna kierownica
  • Tempomat

Opis

Kontakt: Piotr Jaskuła, tel. 607-792-011, e-mail: piotr.jaskula@intercar.mercedes-benz.pl

 

MERCEDES-BENZ SPRINTER 316 CDI 2.2 163KM Furgon L2 H2 3665mm RWD (7155962123)

KOLOR: 5389 Niebieski stalowy

TAPICERKA: VF7 Tapicerka Maturin czarna

WYPOSAŻENIE:

A50Oś przednia wzmocniona
AR2Przełożenie przekładni głównej i = 3,923
C6LKierownica wielofunkcyjna, trójramienna
CB7Stabilizacja poziom I
CL1Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
CN2Atrapa chłodnicy z otoczką w kolorze nadwozia
CT1Tłumiki drgań
CW2Rezygnacja z obniżonego zawieszenia
D03Nadwozie pojazdu z wysokim dachem
D50Pełna ściana działowa
E1DRadio cyfrowe (DAB)
E1ORadio MB Audiosystem
E30Włącznik główny instalacji elektrycznej
ED4Akumulator AGM 12 V 95 Ah
ED8Przygotowaie do montażu modułu PSM
ES0Ułatwienie rozruchu
EY5System SoS Mercedes-Benz
EY6Pomoc w razie awarii
F1KWieszak w kabinie
F68Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
FF5Półka nad przednią szybą
FG8Dwa uchwyty na kubki
FJ1Zamknięcie schowka
FJ4Schowek pod deską rozdzielczą
FM3Wycieraczki z dyszami spryskiwaczy
FR3Kamera cofania z ekranem w lusterku wstecznym
GD8Manualna, 6-stopniowa skrzynia biegów ECO Gear 360
H21Szyby przyciemniane, szyba czołowa z filtrem
HH9Klimatyzacja półautomatyczna TEMPMATIC
J10Szybkościomierz ze skalą w kilometrach
J58Sygnał niezapiętego pasa bezpiecz. fotela kierowcy
J65Wskaźnik temperatury zewnętrznej
JA8Asystent bocznego wiatru
JF1Czujnik deszczu
JH3Moduł komunikacyjny z kartą SIM
JK5Tablica wskaźników z ekranem kolorowym 5,5”
KB7Zbiornik paliwa 93 litry
KL5Filtr paliwa z separatorem wody
L16Reflektory przeciwmgielne
L94Rezygnacja z światła parkingowego
LA2Automatyczny układ włączania świateł
LB5Trzecie światło hamowania
LE1Adaptacyjne światła stop
M40Alternator 14 V / 200 A
MG3Silnik OM 651 DE 22 LA 120 kW (163 KM) 3800/min
MJ8Funkcja ECO Start-Stop
MP6Wersja silnika Euro VI
MQ0OBD (on-board diagnostics) - poziom D
MS1Tempomat
Q11Wzmocnienie podłużnicy
R65Mocowanie koła zapasowego pod końcem ramy
R87Koło zapasowe
RH2Ogumienie 235/65 R16 C
RM7Opony letnie
RS3Obręcze stalowe 6,5 J x 16
S22Podłokietnik dla siedzenia kierowcy
S23Dwumiejscowa ławka pasażerska
S28Podłokietnik na drzwiach kierowcy / pasażera
S87Obniżona skrzynka fotela kierowcy
SA5Poduszka powietrzna kierowcy
SB3Siedzenie kierowcy komfortowe, hydrau. resorowane
T16Drzwi przesuwne po prawej stronie
T77Uchwyt do wsiadania przy drzwiach przesuwnych
V43Podłoga drewniana w przestrzeni ładunkowej
V85Pakiet dla palących
V94Kanał na przewody na boku pojazdu
V95Kanał na przewody oświetlenia z tyłu pojazdu
XC9Dokument COC
XG7Wariant wagowy 3 500 kg
Y43Podnośnik samochodowy hydrauliczny
Z11Pojazd przystosowany do dróg o złej jakości
Z1NHomologacja ciężarowa N1
Z4VZakład produkcyjny Düsseldorf
Z75Konstrukcja pojazdu wzmocniona

Rynek samochodów dostawczych w Polsce jak sprzedają się auta dostawcze w 2021 roku?

Wzrosty zakupu samochodów dostawczych do 3,5 tony przez firmy wyniósł na początku 2021 roku ponad 40%. Na tym rynku liderem jest Renault, za nim Fiat, a trzeci w rankingu Ford. Jeśli chodzi o modele to z niewielką przewagą wygrywa Renault Master, potem Iveco Daily, kolejno Peugeot Boxer. Do końca marca 2021 sprzedano ich łącznie 1340 sztuk, co stanowi na tą chwilę 35% wszystkich sprzedanych modeli samochodów dostawczych bezpośrednio firmom (niewliczane w to są zakupy dla osób fizycznych).

Auta dostawcze chętnie też kupują osoby fizyczne. Tutaj wzrost po pierwszym kwartale 2021 roku jest imponujący. Odnotowano ponad 90% wzrost zakupu pojazdów dostawczych przez osoby fizyczne. Liderem jest tutaj Renault, a związane jest to prawdopodobnie przez fakt, że producent posiada szeroką gamę pojazdów.

Oferowane przez Renault zabudowy specjalistyczne także zostały docenione na rynku. Analitycy celują, że takie uwarunkowania pozwoliły utrzymać pozycję lidera sprzedaży wśród aut dostawczych. Na pewno powodzeniem cieszą się nowe Renault Express Van i Renault Kangoo Van.

Rosnąca sprzedaż Forda może jednak zakłócić obecne podium wśród marek najchętniej kupowanych w segmencie aut dostawczych. Ford od pewnego czasu powiększa ilość sprzedanych pojazdów i wg. prognoz SAMAR może dojść do sytuacji, że obejmie prowadzenie. Zatem czy będzie nowy lider sprzedaży samochodów dostawczych jeszcze w tym roku?

Samochody dostawcze

Rozwój technologii powoduje, że dzisiaj samochody dostawcze nie odbiegają znacznie od aut osobowych pod względem funkcjonalności i wartości użytkowej. Mogą one osiągać znaczne prędkości a komfort podróży na dalekie odległości jest bardzo wysoki. Spalanie nie odbiega już tak bardzo od aut codziennego użytku.

Dzisiaj samochody dostawcze to nie tylko ładowność brana pod uwagę, ale także mobilność, ekonomia i wyposażenie dla komfortu pracy. Szeroki rynek modeli powoduje wiele dylematów przy wyborze, dlatego warto przemyśleć kwestię zakupu takiego pojazdu, a dokładnie to co powinien wnieść swoim zakupem, a co jest mniej istotne.

Auta dostawcze co wybrać dla firmy?

Przy wyborze w związku ze zróżnicowaniem tego rodzaju pojazdu oraz rodzajem działalności jaką prowadzi firma, konkretnie związanych z tym potrzeb wybór nie jest prosty. Wydaje się, że auta dostawcze to zabudowa i marka. Ale to nie wszystko. Owszem dla małego sklepu będzie to mały miejski dostawczak, ale już inny dla firmy budowlanej, czy kurierskiej. Większość branż wybierze auta dostawcze o ładowności do 3,5 t w związku z tym, że nie ma potrzeby uzyskania dodatkowych uprawnień, wystarczy prawo jazdy kategorii B.

Priorytetem większość firm przy wyborze pojazdu jest przestrzeń ładunkowa. Jeżeli nie pod względem ładowności, to ułożenia wnętrza, np. najmniej wystające nadkola, czy duże boczne drzwi, ogólna długość przestrzeni ładunkowej. Przykładowo dla firmy przeprowadzkowej lub budowlanej sprawdzą się pojazdy większe np. dłuższe niż 3,3 m długości. W przypadku małego lokalnego sklepiku korzystniejszy z kolei będzie kompaktowy rozmiar auta i dodatkowo wygodne, szerokie boczne drzwi odsuwane, czy dzielone tylne, a niepodnoszone.

Wiele firm wybiera nowoczesne rozwiązania technologiczne, które mogą wnieść oszczędności firmie. Dzisiaj samochody dostawcze oferują spory komfort jazdy a na drogach szybkiego ruchu nie odbiegają autom osobowym. Dlatego istotne jest, aby mimo mobilności oferowały oszczędność w spalaniu paliwa. Samochody dostawcze mogą pokonywać dziennie spore odległości, z prędkościami rzędu 130-140 km/h i przy braku ekonomii sporym kosztem byłoby paliwo.

Sposób finansowania zakupu jest istotny pod względem księgowym, chodzi tu o możliwość wliczania w koszty działalności odsetek od kredytu lub leasingu.

Analizy pokazują, że wielu przedsiębiorców nie wybiera samochodu ze względu na opinię marce. Dzisiaj zakup opiera się na wybraniu kilku modeli, a potem porównanie ich pod względem kosztów przeglądu, części zamiennych, ogólnych kosztów serwisowania pojazdu czy utracie wartości po określonym czasie eksploatacji.