Nowy Citroen JUMPY Furgon M
JUMPY Furgon CLUB M 2.0 BlueHDi 120

90000 PLN netto
Brak avatara
Citroen Kubiak S.J.
Łódź, Polska
W Serwisie od 910 dni
730... Pokaż numer

Zgłoś naruszenie

Dane pojazdu

  • Kategoria: Furgony
  • Marka: Citroen
  • Model: JUMPY Furgon M
  • Rodzaj paliwa: Diesel
  • Pojemność silnika: 1997cm3
  • Moc silnika: 120KM
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Liczba miejsc: 3
  • Liczba drzwi: 4
  • Rok produkcji: 2019
  • Kraj pochodzenia: Polska
  • Przebieg: 0km
  • Kolor: Czerwony
  • Stan: Nowy

Opis

JUMPY FURGON CLUB

2.0 BlueHDi 120 długość M

Lakier: CZERWONY TOURMALINE METALIK

Tapicerka: Materiał Mica&Ecoskóra Carla CIEMNA

Rodzaj skrzyni biegów (liczba przełożeń) Ręczna (6)

Moc maksymalna w kW (KM) przy obr./min 90 (120) / 3750

Spalanie w cyklu mieszanym (l/100km) 5,5

Cena auta: 116 850,00

Cena opcji dodatkowych: 35 934,45

Łącznie: 152 784,45 zł brutto 

Rabat: 42 085,45 brutto

Cena auta po rabacie: 110 700 zł brutto / 90 000 zł netto

Kontakt: 

Walicka Anna tel. 730 843 023

Opcje dodatkowe: 

1. Lakier metalizowany cena opcji: 2 460,00

2. Pakiet Look cena opcji: 2 250,90

3. Pakiet Terenowy cena opcji: 738,00

4. Wspomaganie parkowania - czujniki tył cena opcji: 1 476,00

5. Hak holowniczy cena opcji: 2 706,00

6. Fotele podgrzewane cena opcji: 1 968,00

7. Lusterka boczne zewnętrzne sterowane i składane elektrycznie, podgrzewane cena opcji: 492,00

8. Citroën Connect Navi (NAC B2) cena opcji: 4 182,00

9. Kierownica skórzana cena opcji: 885,60

10. ADML - Zdalny dostęp i bez kluczykowe uruchamianie pojazdu cena opcji: 2 490,75

11. Przegroda stała przeszklona cena opcji: 541,20

12. Pakiet ModuWork cena opcji: 2 091,00

13. Wyłożenie podłogi płytą antypoślizgową 9mm cena opcji: 1 968,00

14. Felgi aluminiowe 17” cena opcji: 6 150,00

15. R3: szyby stałe boczne P+ L cena opcji: 1 968,00

16. Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa cena opcji: 1 599,00

17. R2: szyby boczne stałe akustyczne bardzo przyciemniane cena opcji: 1 968,00

Wyposażenie Standardowe

ABS + AFU + Hill Assist (wspomaganie ruszania na wzniesieniu)

Centralny zamek

Czujnik niezapiętych pasów bezpieczeństwa Drzwi przesuwne z prawej strony sterowane manualnie ESC + ASR

Felgi stalowe szare 16" z czarnymi półkołpakami

Fotel kierowcy z podłokietnikiem, regulowany na wysokość (w odcinku lędźwiowym gdy drzwi przesuwne prawe i lewe)

Fotel pasażera pojedynczy lub 2-miejscowa ławka pasażera ze schowkiem pod siedziskiem (wg wybranej opcji)

Gniazdo 12V z przodu

Gniazdo 12V z tyłu

Kierownica regulowana na wysokość i głębokość

Klimatyzacja manualna

Kluczyk z pilotem

Koło zapasowe pełnowymiarowe

Komputer pokładowy

Lusterka boczne zewnętrzne sterowane elektrycznie, podgrzewane

Monitoring koncentracji kierowcy - poziom 1 (licznik czasu jazdy)

Ogranicznik prędkości zmienny/regulator prędkości

Pakiet akustyczny (szyba przednia akustyczna, szyby boczne pogrubione, wyciszenie odgłosów silnika i z zewnątrz)

Poduszki bezpieczeństwa czołowe kierowcy i pasażera (podwójna) z możliwością odłączenia

Przegroda pełna blaszana

Reflektory przednie ze światłami dziennymi

System radiowy RD6 + Bluetooth , USB, gniazdo Jack, 4 głośniki

Szyby przednie boczne sterowane elektrycznie sekwencyjne

Tapicerka materiałowa

Tylne drzwi dwuskrzydłowe blaszane

Uchwyty do mocowania ładunku (6 na podłodze dla wersji XS i M, 8 rozmieszczonych po przestrzeni ładunkowej dla XL)

Zegary LCD

Zewnętrzne elementy nadwozia w kolorze czarnym: zderzaki, boczne listwy, obudowy lusterek

Parametry techniczne

Silnik

Pojemność (w cm3) 1997

Moc maksymalna w KM (wg DIN) przy obr/min 122 / 3750

Moment obrotowy maksymalny w Nm (wg UE) przy obr/min 340 / 2000

Skrzynia biegów ATTENTE DEFINITION

Liczba biegów 6

Rozmiary (w mm)

Długość 4959

Wysokość 1895

Szerokość 2204

Rozstaw osi 3275

Ilość drzwi 4

Rynek samochodów dostawczych w Polsce jak sprzedają się auta dostawcze w 2021 roku?

Wzrosty zakupu samochodów dostawczych do 3,5 tony przez firmy wyniósł na początku 2021 roku ponad 40%. Na tym rynku liderem jest Renault, za nim Fiat, a trzeci w rankingu Ford. Jeśli chodzi o modele to z niewielką przewagą wygrywa Renault Master, potem Iveco Daily, kolejno Peugeot Boxer. Do końca marca 2021 sprzedano ich łącznie 1340 sztuk, co stanowi na tą chwilę 35% wszystkich sprzedanych modeli samochodów dostawczych bezpośrednio firmom (niewliczane w to są zakupy dla osób fizycznych).

Auta dostawcze chętnie też kupują osoby fizyczne. Tutaj wzrost po pierwszym kwartale 2021 roku jest imponujący. Odnotowano ponad 90% wzrost zakupu pojazdów dostawczych przez osoby fizyczne. Liderem jest tutaj Renault, a związane jest to prawdopodobnie przez fakt, że producent posiada szeroką gamę pojazdów.

Oferowane przez Renault zabudowy specjalistyczne także zostały docenione na rynku. Analitycy celują, że takie uwarunkowania pozwoliły utrzymać pozycję lidera sprzedaży wśród aut dostawczych. Na pewno powodzeniem cieszą się nowe Renault Express Van i Renault Kangoo Van.

Rosnąca sprzedaż Forda może jednak zakłócić obecne podium wśród marek najchętniej kupowanych w segmencie aut dostawczych. Ford od pewnego czasu powiększa ilość sprzedanych pojazdów i wg. prognoz SAMAR może dojść do sytuacji, że obejmie prowadzenie. Zatem czy będzie nowy lider sprzedaży samochodów dostawczych jeszcze w tym roku?

Samochody dostawcze

Rozwój technologii powoduje, że dzisiaj samochody dostawcze nie odbiegają znacznie od aut osobowych pod względem funkcjonalności i wartości użytkowej. Mogą one osiągać znaczne prędkości a komfort podróży na dalekie odległości jest bardzo wysoki. Spalanie nie odbiega już tak bardzo od aut codziennego użytku.

Dzisiaj samochody dostawcze to nie tylko ładowność brana pod uwagę, ale także mobilność, ekonomia i wyposażenie dla komfortu pracy. Szeroki rynek modeli powoduje wiele dylematów przy wyborze, dlatego warto przemyśleć kwestię zakupu takiego pojazdu, a dokładnie to co powinien wnieść swoim zakupem, a co jest mniej istotne.

Auta dostawcze co wybrać dla firmy?

Przy wyborze w związku ze zróżnicowaniem tego rodzaju pojazdu oraz rodzajem działalności jaką prowadzi firma, konkretnie związanych z tym potrzeb wybór nie jest prosty. Wydaje się, że auta dostawcze to zabudowa i marka. Ale to nie wszystko. Owszem dla małego sklepu będzie to mały miejski dostawczak, ale już inny dla firmy budowlanej, czy kurierskiej. Większość branż wybierze auta dostawcze o ładowności do 3,5 t w związku z tym, że nie ma potrzeby uzyskania dodatkowych uprawnień, wystarczy prawo jazdy kategorii B.

Priorytetem większość firm przy wyborze pojazdu jest przestrzeń ładunkowa. Jeżeli nie pod względem ładowności, to ułożenia wnętrza, np. najmniej wystające nadkola, czy duże boczne drzwi, ogólna długość przestrzeni ładunkowej. Przykładowo dla firmy przeprowadzkowej lub budowlanej sprawdzą się pojazdy większe np. dłuższe niż 3,3 m długości. W przypadku małego lokalnego sklepiku korzystniejszy z kolei będzie kompaktowy rozmiar auta i dodatkowo wygodne, szerokie boczne drzwi odsuwane, czy dzielone tylne, a niepodnoszone.

Wiele firm wybiera nowoczesne rozwiązania technologiczne, które mogą wnieść oszczędności firmie. Dzisiaj samochody dostawcze oferują spory komfort jazdy a na drogach szybkiego ruchu nie odbiegają autom osobowym. Dlatego istotne jest, aby mimo mobilności oferowały oszczędność w spalaniu paliwa. Samochody dostawcze mogą pokonywać dziennie spore odległości, z prędkościami rzędu 130-140 km/h i przy braku ekonomii sporym kosztem byłoby paliwo.

Sposób finansowania zakupu jest istotny pod względem księgowym, chodzi tu o możliwość wliczania w koszty działalności odsetek od kredytu lub leasingu.

Analizy pokazują, że wielu przedsiębiorców nie wybiera samochodu ze względu na opinię marce. Dzisiaj zakup opiera się na wybraniu kilku modeli, a potem porównanie ich pod względem kosztów przeglądu, części zamiennych, ogólnych kosztów serwisowania pojazdu czy utracie wartości po określonym czasie eksploatacji.