Nowy Citroen JUMPER RAMA L3
JUMPER CHC 35 L3 BlueHDi 130 €6 z Zabudową Skrzyniową z Plandeką

83681 PLN netto
Brak avatara
Citroen Kubiak S.J.
Łódź, Polska
W Serwisie od 910 dni
730... Pokaż numer

Zgłoś naruszenie

Dane pojazdu

  • Kategoria: Skrzynie z plandeką
  • Marka: Citroen
  • Model: JUMPER RAMA L3
  • Rodzaj paliwa: Diesel
  • Pojemność silnika: 1997cm3
  • Moc silnika: 130KM
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Liczba miejsc: 3
  • Liczba drzwi: 2
  • Rok produkcji: 2019
  • Kraj pochodzenia: Polska
  • Przebieg: 0km
  • Kolor: Srebrny
  • Stan: Nowy

Opis

JUMPER CHC 35 L3 BlueHDi 130 €6 z Zabudową Skrzyniową z Plandeką

Lakier: BLANC BANQUISE NIEMETALIK- zdjęcia poglądowe.

Tapicerka: MATERIAŁ CZARNA

Cena auta: 117 834,00 zł brutto

Cena opcji dodatkowych: 9 348,00 zł brutto

Cena Łącznie: 127 182 zł brutto

Udzielony rabat: 38 154,00 zł brutto

Cena po rabacie: 89 028,00 zł brutto / 72380,49 zł netto

Cena z Zabudową Skrzyniową : 102928 zł brutto/ 83681,30 zł netto

Kontakt:

Walicka Anna tel. 730 843 023

anna.walicka@citroen-kubiak.lodz.pl

 

Opcje dodatkowe:

Radio FM + port USB + zestaw głośnomówiący Bluetooth + sterowanie w kierownicy 1 968,00

Klimatyzacja manualna 5 535,00

Dodatkowo wzmocnione zawieszenie tylne 738,00

Lusterka o rozstawie 2200mm, regulowane elektrycznie i podgrzewane 1 107,00

Wyposażenie Standardowe:

ABS+EBD

AFU (System hamowania awaryjnego)

Antena

Centralny zamek

ESP

Fotel kierowcy przesuwany, z regulacją odcinka lędźwiowego i regulacją wysokości, z regulowanym podłokietnikiem

Fotel pasażera dwumiejscowy (w 1. rzędzie) (gdy nie wybrano opcji: fotel pasażera 1-osob.)

Koło zapasowe pełnowymiarowe

Opony z felgami stalowymi 15"

Osłona chłodnicy malowana

Osłony przeciwbłotne ("chlapacze") przednie

Podgrzewanie wtrysku paliwa

Poduszka bezpieczeństwa kierowcy

Przyłącze dla adaptatora

Stelaż na koło zapasowe

Szyby przednie boczne sterowane elektrycznie

Wskaźnik poziomu oleju

Zbiornik paliwa 90L

Zestaw palacza (zapalniczka z wyjmowaną popielniczką) 

ZABUDOWA SKRZYNIOWA Z PLANDEKĄ

Cena: 11 300 zł netto/ 13 900 zł brutto

Długość wewnętrzna zabudowy w mm: 3700 mm

Szerokość wewnętrzna zabudowy w mm: 2200 mm

Wysokość wewnętrzna zabudowy w mm: 2200 mm

Opis

1. Burta tylna oraz boczne otwierane i demontowane, zamknięcia burt kasetonowe — szerokie.

2. Podłoga ze sklejki wodoodpornej, antypoślizgowej (standard 15 mm).

3. Konstrukcja dachu z rurek — obsadzone w gumowych gniazdach.

4. Odeskowanie boczne pozwalające na szybki załadunek.

5. Opończa z materiału 640 g/m2 w kolorze ........................ ze świetlikiem, zamykana linką.

6. Błotniki z tworzywa sztucznego z fartuchami przeciwbłotnymi.

7. Stopień wejściowy na tylnej burcie.

8. Listwy antynajazdowe z profilu aluminiowego anodowanego.

9. Światła obrysowe LED — zgodnie z KRD.

10. Dokumentacja do rejestracji — homologacja EU.

- Rama pośrednia: Rama pośrednia aluminowa

- Ilość uchwytów mocowania ładunku po 4 szt. na stronę

Wyposażenie nie uwzględnione w cenie

- Burtofirana jednostronna - 1930 zł netto

- Burtofirana dwustronna - 3600 zł netto

- Spoiler na kabinę z owiewkami bocznymi - 1700 zł netto

- Skrzynka narzędziowa - 330 zł netto

- Regulacja wysokości - 2140 zł netto
 

Rynek samochodów dostawczych w Polsce jak sprzedają się auta dostawcze w 2021 roku?

Wzrosty zakupu samochodów dostawczych do 3,5 tony przez firmy wyniósł na początku 2021 roku ponad 40%. Na tym rynku liderem jest Renault, za nim Fiat, a trzeci w rankingu Ford. Jeśli chodzi o modele to z niewielką przewagą wygrywa Renault Master, potem Iveco Daily, kolejno Peugeot Boxer. Do końca marca 2021 sprzedano ich łącznie 1340 sztuk, co stanowi na tą chwilę 35% wszystkich sprzedanych modeli samochodów dostawczych bezpośrednio firmom (niewliczane w to są zakupy dla osób fizycznych).

Auta dostawcze chętnie też kupują osoby fizyczne. Tutaj wzrost po pierwszym kwartale 2021 roku jest imponujący. Odnotowano ponad 90% wzrost zakupu pojazdów dostawczych przez osoby fizyczne. Liderem jest tutaj Renault, a związane jest to prawdopodobnie przez fakt, że producent posiada szeroką gamę pojazdów.

Oferowane przez Renault zabudowy specjalistyczne także zostały docenione na rynku. Analitycy celują, że takie uwarunkowania pozwoliły utrzymać pozycję lidera sprzedaży wśród aut dostawczych. Na pewno powodzeniem cieszą się nowe Renault Express Van i Renault Kangoo Van.

Rosnąca sprzedaż Forda może jednak zakłócić obecne podium wśród marek najchętniej kupowanych w segmencie aut dostawczych. Ford od pewnego czasu powiększa ilość sprzedanych pojazdów i wg. prognoz SAMAR może dojść do sytuacji, że obejmie prowadzenie. Zatem czy będzie nowy lider sprzedaży samochodów dostawczych jeszcze w tym roku?

Samochody dostawcze

Rozwój technologii powoduje, że dzisiaj samochody dostawcze nie odbiegają znacznie od aut osobowych pod względem funkcjonalności i wartości użytkowej. Mogą one osiągać znaczne prędkości a komfort podróży na dalekie odległości jest bardzo wysoki. Spalanie nie odbiega już tak bardzo od aut codziennego użytku.

Dzisiaj samochody dostawcze to nie tylko ładowność brana pod uwagę, ale także mobilność, ekonomia i wyposażenie dla komfortu pracy. Szeroki rynek modeli powoduje wiele dylematów przy wyborze, dlatego warto przemyśleć kwestię zakupu takiego pojazdu, a dokładnie to co powinien wnieść swoim zakupem, a co jest mniej istotne.

Auta dostawcze co wybrać dla firmy?

Przy wyborze w związku ze zróżnicowaniem tego rodzaju pojazdu oraz rodzajem działalności jaką prowadzi firma, konkretnie związanych z tym potrzeb wybór nie jest prosty. Wydaje się, że auta dostawcze to zabudowa i marka. Ale to nie wszystko. Owszem dla małego sklepu będzie to mały miejski dostawczak, ale już inny dla firmy budowlanej, czy kurierskiej. Większość branż wybierze auta dostawcze o ładowności do 3,5 t w związku z tym, że nie ma potrzeby uzyskania dodatkowych uprawnień, wystarczy prawo jazdy kategorii B.

Priorytetem większość firm przy wyborze pojazdu jest przestrzeń ładunkowa. Jeżeli nie pod względem ładowności, to ułożenia wnętrza, np. najmniej wystające nadkola, czy duże boczne drzwi, ogólna długość przestrzeni ładunkowej. Przykładowo dla firmy przeprowadzkowej lub budowlanej sprawdzą się pojazdy większe np. dłuższe niż 3,3 m długości. W przypadku małego lokalnego sklepiku korzystniejszy z kolei będzie kompaktowy rozmiar auta i dodatkowo wygodne, szerokie boczne drzwi odsuwane, czy dzielone tylne, a niepodnoszone.

Wiele firm wybiera nowoczesne rozwiązania technologiczne, które mogą wnieść oszczędności firmie. Dzisiaj samochody dostawcze oferują spory komfort jazdy a na drogach szybkiego ruchu nie odbiegają autom osobowym. Dlatego istotne jest, aby mimo mobilności oferowały oszczędność w spalaniu paliwa. Samochody dostawcze mogą pokonywać dziennie spore odległości, z prędkościami rzędu 130-140 km/h i przy braku ekonomii sporym kosztem byłoby paliwo.

Sposób finansowania zakupu jest istotny pod względem księgowym, chodzi tu o możliwość wliczania w koszty działalności odsetek od kredytu lub leasingu.

Analizy pokazują, że wielu przedsiębiorców nie wybiera samochodu ze względu na opinię marce. Dzisiaj zakup opiera się na wybraniu kilku modeli, a potem porównanie ich pod względem kosztów przeglądu, części zamiennych, ogólnych kosztów serwisowania pojazdu czy utracie wartości po określonym czasie eksploatacji.