Nowy Iveco Daily Pewny Partner W Biznesie
Iveco Daily Pewny Partner w biznesie JUŻ GOTOWY laweta 35S18 3,0

127400 PLN netto
Brak avatara
CTC Sp. z o.o.
Ruda Śląska, Polska
W Serwisie od 844 dni
664... Pokaż numer

Zgłoś naruszenie

Dane pojazdu

  • Kategoria: Auto lawety
  • Marka: Iveco
  • Model: Daily Pewny Partner W Biznesie
  • Rodzaj paliwa: Diesel
  • Pojemność silnika: 2998cm3
  • Moc silnika: 180KM
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Liczba miejsc: 3
  • Liczba drzwi:
  • Rok produkcji: 2018
  • Kraj pochodzenia: Polska
  • Przebieg: 1km
  • Kolor: Biały
  • Pierwszy właściciel: Nie
  • Serwisowany w ASO: Nie
  • Stan: Nowy

Wyposażenie

  • ABS
  • Centralny zamek
  • Elektryczne szyby
  • Immobilizer
  • speed-control
  • Wspomaganie kierownicy
  • ASR (kontrola trakcji)
  • Bluetooth
  • ESP (stabilizacja toru jazdy)
  • Hak/Zaczep
  • Klimatyzacja automatyczna
  • Komputer pokładowy
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Radio fabryczne
  • Wielofunkcyjna kierownica

Opis

Spółka CTC - dealer marki IVECO w Polsce, pragnie zaprezentować pojazd dostępny na swoim stoku: 

IVECO DAILY 35S18 rozstaw osi 4100

● Pojazd jest gotowy do odbioru!
Nowy Euro 6, rocznik 2019 r. 
Trwały silnik 3,0l o mocy 180 KM DMC 3,5T

Kolor: biały
Resory tylne wzmocnione 
Zawieszenie tylne typu mechanicznego
Typ osi przedniej: Quad Leaf

● Wersja Daily Biznes Premium - najbogatszy pakiet 

● Zabudowa: Laweta
Wymiary:
Długość wewnętrzna zabudowy w mm: 4950
Szerokość wewnętrzna zabudowy w mm: 2110
OPIS:
1. Konstrukcja nadwozia wykonana ze specjalistycznych zespawanych ze sobą kształtowników aluminiowych
2. Podłoga oraz część jezdna wykonana z przeciwpoślizgowych, przetłaczanych i otworowanych paneli aluminiowych, otwory zabezpieczone nierdzewną wkładką
3. Trapy wjazdowe – aluminiowe, przeciwpoślizgowe, szer. 340 mm, dł. 2500 mm montowane w szufladach, które umożliwiają swobodny przesuw najazdów po całej szerokości tylnej belki, zabezpieczone manualnym automatem
centralnie ryglującym
4. Stelaż wyciągarki - przesuwny na łożyskach ślizgowych, manualny
5. Reling przedni ze skosem aerodynamicznym po obrysie kabiny do wysokości podszybia z zamontowaną kulą do transportu przyczepy
6. Osłona antyrowerowa przód podwójna, tył pojedyncza
7. Błotniki z chlapaczami – 2 sztuki
8. Hak holowniczy
9. Skrzynki narzędziowe 600mm – 2 sztuki
10.Oklejone folią wysokoodblaskową żółtą boki, reling, tylny panel oświetleniowy oraz osłony antyrowerowe, zamiennie lakierowanie wg. RAL 1023 lub wg. podwozia
11.Oklejone lub lakierowane krawędzie nadwozia zabezpieczone aluminiowym kątownikiem
12. Dodatkowe uchwyty w podłodze do mocowania pasów – 8 sztuk
13.Tylne oświetlenie zamontowane z podwozia pojazdu bazowego
14.Oświetlenie pozycyjne boczne, pomarańczowe LED - 6 sztuk
15.Oświetlenie pozycyjne obrysowe biało – czerwone LED - 2 sztuki
16.Przyłącze elektryczne przyczepy – 2 sztuki /moduł 13/7pin/
17.Światła robocze H3 montowane na relingu przednim - 2 sztuki
18.Belka Pomoc Drogowa LED – płaska 120 cm+ podświetlenie - 700L
19.Światła robocze LED – 2 sztuki
20.Wyciągarka elektryczna SUPER WINCH TS9500 - 4,2 t z instalacją elektryczną
21. i wyłącznikiem prądu + sterowanie radiowe wyciągarki (pilot)
22.Pasy mocujące 3 – punktowe – 4 sztuki
23. Rygle 2 sztuki
24. Reling przedni wysoki – do wysokości kabiny, przestrzeń do wysokości 40 cm wypełniona blachą aluminiową
25.Pneumatyczne poduszki tylnej osi z kompresorem i panelem sterującym

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

● Bardzo atrakcyjny leasing oraz ubezpieczenia, 
obsługa TOTAL CARE – Pełna obsługa w jednym miejscu:
samochody demonstracyjne, samochody zastępcze, serwisy w całej Polsce, stacje diagnostyczne, odkup używanych

● Posiadamy wiele samochodów Gotowych Order&Drive, zadzwoń aby dowiedzieć się więcej!

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia.
Zdjęcie może mieć charakter poglądowy

Rynek samochodów dostawczych w Polsce jak sprzedają się auta dostawcze w 2021 roku?

Wzrosty zakupu samochodów dostawczych do 3,5 tony przez firmy wyniósł na początku 2021 roku ponad 40%. Na tym rynku liderem jest Renault, za nim Fiat, a trzeci w rankingu Ford. Jeśli chodzi o modele to z niewielką przewagą wygrywa Renault Master, potem Iveco Daily, kolejno Peugeot Boxer. Do końca marca 2021 sprzedano ich łącznie 1340 sztuk, co stanowi na tą chwilę 35% wszystkich sprzedanych modeli samochodów dostawczych bezpośrednio firmom (niewliczane w to są zakupy dla osób fizycznych).

Auta dostawcze chętnie też kupują osoby fizyczne. Tutaj wzrost po pierwszym kwartale 2021 roku jest imponujący. Odnotowano ponad 90% wzrost zakupu pojazdów dostawczych przez osoby fizyczne. Liderem jest tutaj Renault, a związane jest to prawdopodobnie przez fakt, że producent posiada szeroką gamę pojazdów.

Oferowane przez Renault zabudowy specjalistyczne także zostały docenione na rynku. Analitycy celują, że takie uwarunkowania pozwoliły utrzymać pozycję lidera sprzedaży wśród aut dostawczych. Na pewno powodzeniem cieszą się nowe Renault Express Van i Renault Kangoo Van.

Rosnąca sprzedaż Forda może jednak zakłócić obecne podium wśród marek najchętniej kupowanych w segmencie aut dostawczych. Ford od pewnego czasu powiększa ilość sprzedanych pojazdów i wg. prognoz SAMAR może dojść do sytuacji, że obejmie prowadzenie. Zatem czy będzie nowy lider sprzedaży samochodów dostawczych jeszcze w tym roku?

Samochody dostawcze

Rozwój technologii powoduje, że dzisiaj samochody dostawcze nie odbiegają znacznie od aut osobowych pod względem funkcjonalności i wartości użytkowej. Mogą one osiągać znaczne prędkości a komfort podróży na dalekie odległości jest bardzo wysoki. Spalanie nie odbiega już tak bardzo od aut codziennego użytku.

Dzisiaj samochody dostawcze to nie tylko ładowność brana pod uwagę, ale także mobilność, ekonomia i wyposażenie dla komfortu pracy. Szeroki rynek modeli powoduje wiele dylematów przy wyborze, dlatego warto przemyśleć kwestię zakupu takiego pojazdu, a dokładnie to co powinien wnieść swoim zakupem, a co jest mniej istotne.

Auta dostawcze co wybrać dla firmy?

Przy wyborze w związku ze zróżnicowaniem tego rodzaju pojazdu oraz rodzajem działalności jaką prowadzi firma, konkretnie związanych z tym potrzeb wybór nie jest prosty. Wydaje się, że auta dostawcze to zabudowa i marka. Ale to nie wszystko. Owszem dla małego sklepu będzie to mały miejski dostawczak, ale już inny dla firmy budowlanej, czy kurierskiej. Większość branż wybierze auta dostawcze o ładowności do 3,5 t w związku z tym, że nie ma potrzeby uzyskania dodatkowych uprawnień, wystarczy prawo jazdy kategorii B.

Priorytetem większość firm przy wyborze pojazdu jest przestrzeń ładunkowa. Jeżeli nie pod względem ładowności, to ułożenia wnętrza, np. najmniej wystające nadkola, czy duże boczne drzwi, ogólna długość przestrzeni ładunkowej. Przykładowo dla firmy przeprowadzkowej lub budowlanej sprawdzą się pojazdy większe np. dłuższe niż 3,3 m długości. W przypadku małego lokalnego sklepiku korzystniejszy z kolei będzie kompaktowy rozmiar auta i dodatkowo wygodne, szerokie boczne drzwi odsuwane, czy dzielone tylne, a niepodnoszone.

Wiele firm wybiera nowoczesne rozwiązania technologiczne, które mogą wnieść oszczędności firmie. Dzisiaj samochody dostawcze oferują spory komfort jazdy a na drogach szybkiego ruchu nie odbiegają autom osobowym. Dlatego istotne jest, aby mimo mobilności oferowały oszczędność w spalaniu paliwa. Samochody dostawcze mogą pokonywać dziennie spore odległości, z prędkościami rzędu 130-140 km/h i przy braku ekonomii sporym kosztem byłoby paliwo.

Sposób finansowania zakupu jest istotny pod względem księgowym, chodzi tu o możliwość wliczania w koszty działalności odsetek od kredytu lub leasingu.

Analizy pokazują, że wielu przedsiębiorców nie wybiera samochodu ze względu na opinię marce. Dzisiaj zakup opiera się na wybraniu kilku modeli, a potem porównanie ich pod względem kosztów przeglądu, części zamiennych, ogólnych kosztów serwisowania pojazdu czy utracie wartości po określonym czasie eksploatacji.