Nowy Opel Movano L4H2 2.3BiTurbo 163KM
Opel Movano L4H2 2.3BiTurbo 163KM - 2019 Super Pakiet

96900 PLN netto
Brak avatara
, !!ERROR!!
W Serwisie od 18893 dni

Zgłoś naruszenie

Dane pojazdu

  • Kategoria: Średni dostawczy / Blaszak
  • Marka: Opel
  • Model: Movano L4H2 2.3BiTurbo 163KM
  • Rodzaj paliwa: Diesel
  • Pojemność silnika: 2300cm3
  • Moc silnika: 163KM
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Liczba miejsc: 3
  • Liczba drzwi: 2
  • Rok produkcji: 2019
  • Kraj pochodzenia: Polska
  • Przebieg: 5km
  • Kolor: Biały
  • Pierwszy właściciel: Nie
  • Serwisowany w ASO: Nie
  • Stan: Nowy

Wyposażenie

  • ABS
  • Centralny zamek
  • Elektryczne szyby
  • Immobilizer
  • speed-control
  • Wspomaganie kierownicy
  • ASR (kontrola trakcji)
  • Bluetooth
  • Czujnik parkowania
  • ESP (stabilizacja toru jazdy)
  • Klimatyzacja manualna
  • Komputer pokładowy
  • Nawigacja GPS
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Poduszka powietrzna pasażera
  • Przesuwane drzwi
  • Radio fabryczne
  • Wielofunkcyjna kierownica

Opis

Movano Furgon L4H2 3.5t 2.3 BiTurbo (163 KM) Start/Stop (MT6) 3500 kg
Kolor: Biały
Tapicerki: Tapicerka tekstylna Pulse, ciemna 

Maksymalna ładowność: ok. 1100 kg
Pojemność przestrzeni ładunkowej: 14,9 m³
Maksymalna długość podłogi przestrzeni ładunkowej: 4383 mm
Szerokość podłogi przestrzeni ładunkowej/pomiędzy nadkolami: 1765 / 1380 mm
Wysokość przestrzeni ładunkowej: 1798 mm

KONTAKT:
FIAŁKOWSCY sp. z o.o. sp. k.
Autoryzowany dealer marki OPEL W Zielonej Górze

JACEK kom: 790 724 751 
DZIAŁ HANDLOWY: 68 320 13 32 

Pakiety opcji:

Pakiet Edition 
Automatyczne œwiatła i czujnik deszczu
Czujniki parkowania z tyłu 
Dodatkowe uchwyty do mocowania ładunku na ścianach przestrzeni ładunkowej (4 na każdej stronie, montowane na slupkach C i D
Elektryczne szyby przednie, jednoimpulsowa dla kierowcy
Klimatyzacja manualna 
Komfortowy fotel kierowcy z podłokietnikiem i regulacją odcinka lędźwiowego 
Komputer pokładowy 
Nawigacja Navi50 IntelliLink 
Poduszka powietrzna pasażera
Tempomat 
Uchwyt do smartphone'a 
Wielofunkcyjne podwójne siedzenie pasażera z dolnymi schowkami i ze składanym oparciem środkowym tworzącym stolik z obrotową podstawą na laptopa 
Wyciszająca wykładzina na przegrodzie 

Zbiornik paliwa na 105 litrów 

Nadwozie: 

Drzwi przesuwane po prawej stronie, bez szyby
Kołpaki piast kół
Panel boczny nadwozia bez okna, lewa strona
Pomarańczowe światełka obrysowe w bocznych listwach 
Zawieszenie przód i tył o konstrukcji redukującej przechyły nadwozia spowodowane obciążeniem ładunkiem 

Wnętrze:

Elektrycznie sterowane szyby boczne przednie 
Filtr cząstek stałych
Filtr przeciwpyłkowy 
Podwójne siedzenie pasażera ze składananym środkowym oparciem na stolik 
Zbiornik paliwa na 80 litrów
Zdalnie sterowany zamek centralny z kluczykiem 3-funkcyjnym 

Bezpieczeństwo:

Centralny zamek bez deadlocka 
Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy (ESP) z systemem kontroli trakcji 
Pełna przegroda kabiny oddzielająca przedział pasażerski od ładunkowego, nieprzeszklona
Przednia poduszka powietrzna kierowcy

Koła:

Pełnowymiarowe stalowe koło zapasowe (pod podłogą)
Koła stalowe 16”

KONTAKT:
FIAŁKOWSCY sp. z o.o. sp. k.
Autoryzowany dealer marki OPEL W Zielonej Górze

JACEK kom: 790 724 751 
TOMEK kom: 530 357 429 
DZIAŁ HANDLOWY: 68 320 13 32 

UWAGA!:Ceny modeli i opisy przedstawione na niniejszej stronie nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego i są publikowane jedynie dla celów informacyjnych. Indywidualne uzgodnienie właściwości, ceny i specyfikacji technicznej pojazdu następuje w umowie sprzedaży pojazdu. Dla uzyskania aktualnych specyfikacji danego produktu i jego ceny należy kontaktować się z Doradcą Handlowym, który przedstawi ostateczną ofertę. FIAŁKOWSCY sp. z o.o. sp. k. Autoryzowany dealer marki OPEL W Zielonej Górze nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakąkolwiek szkodę wynikłą z polegania na zawartości tego ogłoszenia. Z uwagi na stały rozwój produktów, General Motors Poland Sp. z o.o. FIAŁKOWSCY sp. z o.o. sp. k. zastrzegają sobie w każdej chwili prawo do wprowadzenia zmian m.in. w zakresie oferowanych modeli, kolorów, specyfikacji, wyposażenia i cen.

Rynek samochodów dostawczych w Polsce jak sprzedają się auta dostawcze w 2021 roku?

Wzrosty zakupu samochodów dostawczych do 3,5 tony przez firmy wyniósł na początku 2021 roku ponad 40%. Na tym rynku liderem jest Renault, za nim Fiat, a trzeci w rankingu Ford. Jeśli chodzi o modele to z niewielką przewagą wygrywa Renault Master, potem Iveco Daily, kolejno Peugeot Boxer. Do końca marca 2021 sprzedano ich łącznie 1340 sztuk, co stanowi na tą chwilę 35% wszystkich sprzedanych modeli samochodów dostawczych bezpośrednio firmom (niewliczane w to są zakupy dla osób fizycznych).

Auta dostawcze chętnie też kupują osoby fizyczne. Tutaj wzrost po pierwszym kwartale 2021 roku jest imponujący. Odnotowano ponad 90% wzrost zakupu pojazdów dostawczych przez osoby fizyczne. Liderem jest tutaj Renault, a związane jest to prawdopodobnie przez fakt, że producent posiada szeroką gamę pojazdów.

Oferowane przez Renault zabudowy specjalistyczne także zostały docenione na rynku. Analitycy celują, że takie uwarunkowania pozwoliły utrzymać pozycję lidera sprzedaży wśród aut dostawczych. Na pewno powodzeniem cieszą się nowe Renault Express Van i Renault Kangoo Van.

Rosnąca sprzedaż Forda może jednak zakłócić obecne podium wśród marek najchętniej kupowanych w segmencie aut dostawczych. Ford od pewnego czasu powiększa ilość sprzedanych pojazdów i wg. prognoz SAMAR może dojść do sytuacji, że obejmie prowadzenie. Zatem czy będzie nowy lider sprzedaży samochodów dostawczych jeszcze w tym roku?

Samochody dostawcze

Rozwój technologii powoduje, że dzisiaj samochody dostawcze nie odbiegają znacznie od aut osobowych pod względem funkcjonalności i wartości użytkowej. Mogą one osiągać znaczne prędkości a komfort podróży na dalekie odległości jest bardzo wysoki. Spalanie nie odbiega już tak bardzo od aut codziennego użytku.

Dzisiaj samochody dostawcze to nie tylko ładowność brana pod uwagę, ale także mobilność, ekonomia i wyposażenie dla komfortu pracy. Szeroki rynek modeli powoduje wiele dylematów przy wyborze, dlatego warto przemyśleć kwestię zakupu takiego pojazdu, a dokładnie to co powinien wnieść swoim zakupem, a co jest mniej istotne.

Auta dostawcze co wybrać dla firmy?

Przy wyborze w związku ze zróżnicowaniem tego rodzaju pojazdu oraz rodzajem działalności jaką prowadzi firma, konkretnie związanych z tym potrzeb wybór nie jest prosty. Wydaje się, że auta dostawcze to zabudowa i marka. Ale to nie wszystko. Owszem dla małego sklepu będzie to mały miejski dostawczak, ale już inny dla firmy budowlanej, czy kurierskiej. Większość branż wybierze auta dostawcze o ładowności do 3,5 t w związku z tym, że nie ma potrzeby uzyskania dodatkowych uprawnień, wystarczy prawo jazdy kategorii B.

Priorytetem większość firm przy wyborze pojazdu jest przestrzeń ładunkowa. Jeżeli nie pod względem ładowności, to ułożenia wnętrza, np. najmniej wystające nadkola, czy duże boczne drzwi, ogólna długość przestrzeni ładunkowej. Przykładowo dla firmy przeprowadzkowej lub budowlanej sprawdzą się pojazdy większe np. dłuższe niż 3,3 m długości. W przypadku małego lokalnego sklepiku korzystniejszy z kolei będzie kompaktowy rozmiar auta i dodatkowo wygodne, szerokie boczne drzwi odsuwane, czy dzielone tylne, a niepodnoszone.

Wiele firm wybiera nowoczesne rozwiązania technologiczne, które mogą wnieść oszczędności firmie. Dzisiaj samochody dostawcze oferują spory komfort jazdy a na drogach szybkiego ruchu nie odbiegają autom osobowym. Dlatego istotne jest, aby mimo mobilności oferowały oszczędność w spalaniu paliwa. Samochody dostawcze mogą pokonywać dziennie spore odległości, z prędkościami rzędu 130-140 km/h i przy braku ekonomii sporym kosztem byłoby paliwo.

Sposób finansowania zakupu jest istotny pod względem księgowym, chodzi tu o możliwość wliczania w koszty działalności odsetek od kredytu lub leasingu.

Analizy pokazują, że wielu przedsiębiorców nie wybiera samochodu ze względu na opinię marce. Dzisiaj zakup opiera się na wybraniu kilku modeli, a potem porównanie ich pod względem kosztów przeglądu, części zamiennych, ogólnych kosztów serwisowania pojazdu czy utracie wartości po określonym czasie eksploatacji.